Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ajat muuttuneet vai mistä on kyse?

Vierailija
05.04.2014 |

Olen 30-vuotias nainen. Saan tolkuttomasti huomiota itseäni reilusti nuoremmilta miehiltä. Siis, esim. baarissa/Somessa musta kiinnostuu ne 20-v pojat. Oli todella vaikeeta (ja on edelleen) käsittää mistä tällainen johtuu? Saisin niin paljon seksiä ja huomiota nuoremmilta pojilta  jos vain haluaisin. Onko aina ollut niin että kolmekymppiset naiset on suurta huutoa kaksikymppisten herrojen keskuudessa? Mullehan tämä sopii mitä parhaiten, kun en todellakaan halua parisuhdetta. Mulla on kaikki mitä olen elämästä ikinä toivonut, hyväpalkkainen duuni, arvostettu asema siellä, oma asunto, laaja ystäväpiiri ja jopa se lapsikin tehtynä (eskari-ikäinen). Eikä tulisi mieleenkään ottaa miestä tähän kuvioita sotkemaan, joten kaipa mä sitten hyödynnän nämä suloiset nuoret miehet ja otan kaiken ilon irti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain poikkeuksellisen viehättävä. Läheskään kaikki kolmikymppiset naiset eivät saa vastaavaa huomiota. Näin on ollut aina, eikä tämä liity mihinkään aikoihin.

Vierailija
2/4 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin tuntuu, että nykyisin on joko paljon enemmän nuoria miehiä, jotka kiinnostuu vanhemmista naisista tai sitten kyseinen ilmiö on vain muuttunut paljon avoimemmaksi ja näkyvämmäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 12:59"]

Olet vain poikkeuksellisen viehättävä. Läheskään kaikki kolmikymppiset naiset eivät saa vastaavaa huomiota. Näin on ollut aina, eikä tämä liity mihinkään aikoihin.

[/quote]

Ahaa.. Kun mä ajattelin että jos nyt jotenkin on tullut hyväksyttävämmäksi nuorten miesten diggailla itseään vanhempia naisia. En tiedä.

En ole poikkeuksellisen viehättävä. Nätti kyllä, mutten tod. mikään superkaunotar.

AP

Vierailija
4/4 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihmetellyt just samaa! Kai se on uskottava että kuuluu niihin onnekkaisiin, jotka eivät rupsahda heti teini-iän jälkeen :D