Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saanko olla harmissani?

Vierailija
11.05.2014 |

Tarvitsisin nyt naisvertaistukea. Juttu on siis tämä: olen seurustellut nykyisen mieheni kanssa viitisen vuotta. En ole liikoja kysellyt miehen menneisyydestä koska mielestäni se ei mulle kuulu, eikä hänkään ole kauheasti minulta kysellyt. Yhden asian kuitenkin tiedän. Yhden kohtuu läheisen naiskaverinsa kanssa hänellä on ollut joskus säätöä, ennenkuin me kaksi siis ollaan tavattu. Ovat edelleen hyviä kavereita, ja koska nainen nykyään asuu mieheni työkaverin kanssa, näkevät myös aika paljon vaikka viereisellä paikkakunnalla asuvatkin. Minua ei yleensä tämä häiritse, koska ko. nainen on minulle aina tosi mukava, heidän välillään ei ole mitään flirttiä, ainakin mieheni on sanonut että aikoinaan siinä oli pelkästä seksistä kyse eikä mistään enemmänstä, ja luotan 100% mieheeni. Mutta, nyt minua alkoi ärsyttää kun kuulin, että mieheni aikoo ensi viikonloppuna yöpyä kyseisen pariskunnan luona, kun miehillä on urheilutapahtuma heidän paikkakunnallaan. En halua kontrolloida sitä, ketä kavereita mieheni näkee, ja kuten sanoin, luotan häneen täysin. Mutta saanko pahoittaa mieleni siitä, että hän aikoo yöpyä entisen hoitonsa luona? (Joo tiedän, on siellä se mieskin yötä.) Vai olenko kontrollifriikki tai jotenkin muuten vain tyhmä? Pitäisikö antaa olla? Miehelle en sanonut mitään, en tiedä miten reagoisi.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Itse en tykkäisi jos nainen olisi kauniimpi tai laihempi kuin minä tai jos tuntuisi haikailevan ukkoni perään vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla