Mua ei oo ikinä nuoltu
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 12:39"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 12:06"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 12:01"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 21:18"]
Mee suihkuun vesihanan alle istumaan ja ohjaa sopivan lempeä ja lämmin vesi suoraan klitorikseen. Ajaa nuolijan puuttuessa vähän samaa asiaa. :)
[/quote]
Tää tuntuu kyllä tosi hyvältä, mutta ikinä en ole orgasmia saanut tällä tavalla.
[/quote]
kyllä meitä halukkaita "lainanuolijoita" varmasti löytyy jos vaan kelpaa ja uskaltaa ottaa vastaan.. ;)
M43Nääsville
[/quote]
Itseä ei nuoleminen tyydytä...pidän enemmän ihan reippaasta panosta.
[/quote]
Millainen nainen olet ja mistä kaukaa suomen niemeä?
M43Nääsville
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 12:41"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 12:39"]
Mee suihkuun vesihanan alle istumaan ja ohjaa sopivan lempeä ja lämmin vesi suoraan klitorikseen. Ajaa nuolijan puuttuessa vähän samaa asiaa. :)
[/quote]
Tää tuntuu kyllä tosi hyvältä, mutta ikinä en ole orgasmia saanut tällä tavalla.
[/quote]
kyllä meitä halukkaita "lainanuolijoita" varmasti löytyy jos vaan kelpaa ja uskaltaa ottaa vastaan.. ;)
M43Nääsville
[/quote]
[/quote]
Millainen nainen olet ja mistä kaukaa suomen niemeä?
M43Nääsville
[/quote]
Normaali 24-v nainen. Pohjanmaalta. Ja mulla on jo panokaveri joka panee mut taivaisiin :)
Ap:lle tiedoksi oma mielipiteeni. Kyllä olet menettänyt aika paljon jos et ole ollut nuoltavana. Se kyllä takaa mulle orgasmin joka kerta.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 13:39"]
Ap:lle tiedoksi oma mielipiteeni. Kyllä olet menettänyt aika paljon jos et ole ollut nuoltavana. Se kyllä takaa mulle orgasmin joka kerta.
[/quote]
Minulle taas ei takaa. Naiset ovat erilaisia.
ap, älä petä vaan jätä miehesi. Ei sellaisella miehelle tee mitään joka ei ole kiinnostunut naisen nautinnosta.
Joko sait nuolijan? Täällä yksi vapaaehtoinen 35v mies.
te ootte täysii eunekkeja jotka pidätte nuolemiset ja nautinnot pääosissa. moni pienimunainen on täysmies ja hoitaa tehtävänsä eli jälkeläisii pukkaa.
[/quote]
[/quote]
M43Nääsville
[/quote]