Alle 24-vuotiaalle on turvallisempaa synnyttää sektiolla.
Vielä kehittymätön vartalo ei kestä alatiesynnytystä. Vauva voi jäädä jumiin ja kuolla.
Kommentit (11)
Joku on tainnut saada sektion väärään kurkkuun tänä aamuna, kun näitä aloituksia tuntuu riittävän.
Höpöhöpö. 21vuotiaana nelikiloisen synnyttänyt ja kätilö
älkää ottako tosissanne, tää on provo. näitä on tänään ollut yllättävän paljon täällä.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 17:18"]
älkää ottako tosissanne, tää on provo. näitä on tänään ollut yllättävän paljon täällä.
[/quote]
Ei kun tää on yks mentaalitapaus.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 16:49"]
Vielä kehittymätön vartalo ei kestä alatiesynnytystä. Vauva voi jäädä jumiin ja kuolla.
[/quote]höpöhöpö
[/quote]
Ei kun tää on yks mentaalitapaus.
[/quote]
oisko? mä luulen että tää on joku joka tykkää kun saa päivästä toiseen jengin liekkeihin näillä ihme "alle 59 vuotiaat äidit pitäisi abortoida" keskusteluillaan.
ihme porukkaa täällä kyllä pyörii:DD
Eikö tätä ihmistä saada hoitoon? Kai lähipiiri huomaa että jotain on pahasti pielessä vai rajoittuuko Ikiksellä tämä hulluus vain tänne?
Mieät nuoria äitejä on aika monta alakautta synnyttänyttä. Ja meidän kehot eivät ole kyllä kovin kehittymättömiä, luonto onneksi tietää paremmin kuin hullu ikis :)
No minulla todennäköisesti jääkin, kun jotkut 10-vuotiaatkin ovat minua isompia ja minulla on todella kapea lantio.
Luulen, että nämä ei kaikki ole Ikiksen tekemiä. Sillä on joskus ollut ihan selviä copycateja.
Just joo. Ja lehmät lentää.