Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnitteliko miehesi sinua äitienpäivän kunniaksi?

Vierailija
11.05.2014 |

Minun ei ja se tuntuu ikävältä. En odota lahjoja, en aamiaista sänkyyn enkä edes kukkia mieheltä, mutta että edes onnittelisi, niin se tuntuisi kivalta. Mutta ei. Itkettää.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnitteli jo eilen, jos tänään unohtaa. Nyt se vieläkin nukkuu, mutta nukkukoon kun taas eilen siivosi lähes koko talon...

Vierailija
22/39 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnitellut. Lapsi onnitteli, ja naapurin rouva kun pihalla nähtiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei onnitellut

Vierailija
24/39 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnitellut, mutta näytti tosi tyytyväiseltä kun oli saanut lapsen kanssa ostetuksi kakun...

Vierailija
25/39 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olethan varmasti äiti?

Vierailija
26/39 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itseasiassa ei suoranaisesti onnitellut. Toi kyllä kukkia ja kahvit sänkyyn (kuten joka aamu), mutta ei toivottanut. 2 lasta on kyllä lahjonut ja onnitellut, yhtä lapsista en ole vielä nähnytkään...heräsi myöhään ja kävi alakerrassa, kun olin pois... Nyt linnottautunut taas yläkertaan omaan huoneeseensa. Ei sekään mua haittaa. Kohta lähdetään yhdessä syömään.

Vierailija
27/39 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 12:28"]

Minun ei ja se tuntuu ikävältä. En odota lahjoja, en aamiaista sänkyyn enkä edes kukkia mieheltä, mutta että edes onnittelisi, niin se tuntuisi kivalta. Mutta ei. Itkettää.

[/quote]

Sinä et ole miehesi äiti. Ainoastaan lapset onnittelevat tai antavat lahjoja.

Vierailija
28/39 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 13:56"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 12:28"]

[/quote]

[/quote]

Olenpas. Olen mennyt naimisiin poikani kanssa. Tarina on traaginen. Olin teiniäiti, ja annoin vauvani pois. Ehkä alitajuisesti etsin häntä, tuttuja silmiä, kasvonpiirteitä. Nyt on myöhäistä. Lähetin sylkinäytteen amerikkaan jne. En ole kertonut kenellekään.

Vierailija
29/39 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä onnitteli ja yleensäkin  miestuttavat toivottelevat hyvää äitienpäivää. Kuuluu yleissivistykseen mielestäni. Mieheni sanoi, että olen hyvä äiti:), tuntui kivalta, kun itse tunnen, että olen liian vähän lapselleni läsnä. Mukavaa äitienpäivää kaikki äidit!

Vierailija
30/39 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies sinulla 17, pidä hänestä tiukasti kiinni :)

Vierailija
31/39 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko äiti? Jos et niin turpa kiinni.

Vierailija
32/39 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai onnitteli "meidän perheen ihanaa äitiä". Ja aika ihanaksi minä itseni juuri silloin tunsinkin.

Vierailija
33/39 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 14:01"]

Kyllä onnitteli ja yleensäkin  miestuttavat toivottelevat hyvää äitienpäivää. Kuuluu yleissivistykseen mielestäni. Mieheni sanoi, että olen hyvä äiti:), tuntui kivalta, kun itse tunnen, että olen liian vähän lapselleni läsnä. Mukavaa äitienpäivää kaikki äidit!

[/quote]

Minuakin mieheni onnitteli heti herätessään. Muistaa aina säännöllisesti sanoa, että olen tosi hyvä äiti, ja tuntuuhan se mukavalta kun meillä äideillä on tapana syyllistää ja mollata itseämme kaikesta. On huonosti asiat jos mies ei jaksa vaivata suutaan sanomalla yhtä lausetta.

Vierailija
34/39 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä äiti, nelinkertainen sellainen. ap

Vierailija
35/39 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 13:56"][quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 12:28"]

[/quote]

[/quote]

Kyllä mä ainakin onnettelen kaikkia äitejä joiden kanssa tänään satun olemaan tekemisissä. Siis miehen äitiä, omaani, siskoani jolla on lapsia ym. Enkä silti kuvittele että olen heidän lapsi. Ihan normaalia mun mielestä olettaa että mies jonka lapset olet synnyttänyt vähintäänkin onnittelee äitienpäivänä.

Vierailija
36/39 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli ihanaa, kun yksi pieni oppilas toivotti hyvää äitienpäivää perjantaina.

Vierailija
37/39 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva ei vielä osaa puhua, joten mies onnitteli minua. Oli jopa askarrellut kortinkin :) ja pitänyt kynää vauvan kädessä niin, että oli saanut töherrettyä yhdessä vauvan kanssa vauvan nimen korttiin.

Vierailija
38/39 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet paska äiti, ja siksi sinua ei onnitella.
Nyt voit poistaa lankasi.

Vierailija
39/39 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan: Ne lapset tai osa niistä on edellisistä suhteista? Pidät lapsista mutta et osaa pitää samaa miestä yli 5 vuotta kauempaa?
Tämä on niin tätä nykymaaimaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän