Meidän perheen tähdet-ohjelma
Tietääkö kukaan kenen lapsi se mainoksessa oleva tummatukkainen pieni tyttö on? Hihii-tyttö?
Kommentit (16)
Mainosten perusteella vaikuttaa ohjelmalta, jota tuskin tulee katsottua. Jopa BB kiinnostaa enemmän.
En tiedä, mutta ruma ja ärsyttävä tyttö.
Mainoksesta oon ollu bongaavinani, että se olisi Sooloilua-elokuvasta tutun Saija Lentosen tytär.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 14:44"]En tiedä, mutta ruma ja ärsyttävä tyttö.
[/quote]
Just aattelin että siinä on kyllä harvinaisen söpö tyttö!
Saijan Valpuri tytär:) aika villi lapsi kyseessä mutta söpö.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 15:18"]Saijan Valpuri tytär:) aika villi lapsi kyseessä mutta söpö.
[/quote]
Tunnetko perheen paremminkin? :)
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 14:39"]
Mainosten perusteella vaikuttaa ohjelmalta, jota tuskin tulee katsottua. Jopa BB kiinnostaa enemmän.
[/quote]
Vastauksesi kertoo kyllä tosi paljon susta. Mene teini, teinien palstoille hangaan.
Onko ne lasten vanhemmat jotain julkkiksia, muka? En minä ainakaan tiedä kun ehkä pari niistä. Mikä julkkis se vaalea paksu nainen on, jonka lapsi puhuu kiroilemisesta? Ärsyttävän oloinen kananpersetukka.
siinähän tulee olemaa esko vicin kanssa ketä muita
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 14:44"]En tiedä, mutta ruma ja ärsyttävä tyttö.
[/quote]
Just aattelin että siinä on kyllä harvinaisen söpö tyttö!
[/quote]
Oikeasti??? :o
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 15:38"]
Onko ne lasten vanhemmat jotain julkkiksia, muka? En minä ainakaan tiedä kun ehkä pari niistä. Mikä julkkis se vaalea paksu nainen on, jonka lapsi puhuu kiroilemisesta? Ärsyttävän oloinen kananpersetukka.
[/quote]
Taitaa olla oopperalaulaja Johanna Rusanen.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 15:38"]
[/quote]
noo-o, nainen on oopperalaulaja Johanna Rusanen-Kartano
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 15:28"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 15:18"]Saijan Valpuri tytär:) aika villi lapsi kyseessä mutta söpö.
[/quote]
Tunnetko perheen paremminkin? :)
[/quote]
Tiedän kum samalla alueella asuu ja ystäväni lapsen kaveri.
En tiedä mutta se on niin söpö!