Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä viette päiväkodin hoitajille lahjaksi?

Vierailija
17.12.2020 |

Mikä olisi järkevää?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä vienyt mitään. Ei sillä, ettenkö olisi arvostanut pk:n henkilökuntaa, mutta en vain oo kova lahjomaan ihmisiä. Kerran ostettiin lapsen kanssa kukka yhdelle hoitajalle, kun hänen työsopimustaan ei jatkettu ja hän lähti pois siitä pk:sta. Oli kiva hoitaja.

Vierailija
22/26 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran vein pienet lahjakortit lähikahvilaan ja hoitajat halasivat minua. Jäi olo että heidän muistaminen oli harvinaista. Nyt olen antanut lapsen valita kullekin hoitajalle kukan tai jonkun suklaarasian. Rahaa on siis mennyt yhteensä n. 15-20e neljälle hoitajalle. Onneksi taloutemme kestää sen. :) kun itse olin töissä jossa tapasin lapsiasiakkaita, duunarivanhemmat muistivat minua lahjalla jouluna, ylemmän yhteiskuntaluokan vanhemmat eivät. Oma äitini on vahvasti duunaritaustainen ja opettanut minut arvostamaan raskaan työnsä hyvin tekeviä. Nyt vaan mietin että miten muistaa jouluna muslimisiivoojaa joka ei vietä joulua?

Hänellekin lahjakortti kahvilaan. Voihan sieltä ostaa mukaan vaikka leivän, jos ei saa kahvilassa istua.

Mä vien myös viemisiksi aina kahvilalahjakortin lapsen ryhmän työntekijöille, mutta myös siivoojalle ja keittäjälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien yhteiseksi lahjaksi konvehtirasian kiitoskortin kera. En osta erillisiä lahjoja, kun en tunne heitä henkilökohtaisesti, enkä tiedä mistä pitävät ja mistä eivät.

Vierailija
24/26 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vie mitään. Meillä lapset vuoropäiväkodissa ja tätejä on niin paljon, että en edes tiedä kaikkia nimeltä. Keittiössäkin useampi tyyppi. Lapsilla on toki se oma ryhmä, mutta siellä ovat vain arkena päivisin. Pyhät, illat, viikonloput ja yöt sitten kaikki tädit kiertää ryhmästä toiseen ja lapset ovat kaikkien hoidettavana. Sinä sais ostaa paketin poikineen.

Vierailija
25/26 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran vein pienet lahjakortit lähikahvilaan ja hoitajat halasivat minua. Jäi olo että heidän muistaminen oli harvinaista. Nyt olen antanut lapsen valita kullekin hoitajalle kukan tai jonkun suklaarasian. Rahaa on siis mennyt yhteensä n. 15-20e neljälle hoitajalle. Onneksi taloutemme kestää sen. :) kun itse olin töissä jossa tapasin lapsiasiakkaita, duunarivanhemmat muistivat minua lahjalla jouluna, ylemmän yhteiskuntaluokan vanhemmat eivät. Oma äitini on vahvasti duunaritaustainen ja opettanut minut arvostamaan raskaan työnsä hyvin tekeviä. Nyt vaan mietin että miten muistaa jouluna muslimisiivoojaa joka ei vietä joulua?

Eikö hänellekin voisi antaa kukkia/suklaata ja vaikka joulun toivottelujen sijaan kiittäisit hyvästä siivouksesta?

Vierailija
26/26 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisesti päiväkodin tädeille suklaa karkkeja ja kahvipaketin. Lapsem "lempihoitsulle" vinkkupullon ja suklaarasian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi