Annatko lahjat vasta jouluna teinille?
Meidän teini valittaa, että kukaan muu ei näin tee. Tekeekö?
Teinille on ostettu iso, mieleinen joululahja. Se on jo kotona ja teini sen tietää. On sanottu, että saa ottaa käyttöön vasta jouluaattona. Mikä kuulemma ihan tyhmää.
Muutkin perheen lahjat on jo kaapissa. Sama kai, jos ne kaikki jakaisi jo.
Kommentit (25)
Jos jouluaaton tunnelta ja yhdessä olo muodostuisi kokonaan muusta kuin lahjoista? Meillä lahjat saa heti aamulla, ettei se hallitse koko päivää.
Vierailija kirjoitti:
Jos jouluaaton tunnelta ja yhdessä olo muodostuisi kokonaan muusta kuin lahjoista? Meillä lahjat saa heti aamulla, ettei se hallitse koko päivää.
Hä, muusta kuin lahjoista, mutta ne pitää kuitenkin saada heti?
Mun teini sai toivelahjansa heti käyttöön. Meillä oli itseasiassa varattu keikkaliput joulukuulle, mutta kun keikat peruttiin, niin hän toivoi sitten lipun tilalle vahvistinta. Käytiin se yhdessä ostamassa, kun en niistä mitään itse ymmärrä. Teini itse kantoi sen kotiin, joten olisi ollut vähän tyhmää sitten jammata se kaappiin odottamaan jouluaattoa. Mutta toinen teini-ikäinen saa kyllä lahjaansa odottaa, vaikka sekin on tiedossa. Ja itseasiassa tämä toinenkin lapsi kysyi, että saako hän mitään pientä yllätyspakettia. Eli haluais kuitenkin jotain avata aattonakin. On mulla hänelle jotain pientä varattuna, kirja, suklaata ja yksi peli.
Aattona ja rahaa 100 ekeä ja toinen saa 2 peliä. Eivät halua muuta. On kuulemma jo kaikkea.
Teini taas sanoo, että tyhmää kun ei saa heti, kun kuitenkin tietää sen saavansa.
Nähtävästi en kuitenkaan ole ainoa tiukkis, joka laittaa odottamaan aattoon.
Ap