Mies ei saanut eilen pillua ja alkoi taas puhua erosta.
Olen kuoleman väsynyt, lapset valvottaa vielä öisin. Menin sitten nukahtamaan sohvalle eilen ja siitä havahduttuani menin petiin. Mies tuli myös ja hetken päästä kun huomas ettei saa pillua niin johan alkoi taas töminä kohti olkkaria ja kauhea vitun haukkuminen ja valitus. Päivällä ja alkuillasta se käyttäytyi vielä aivan normaalisti.
Viimekerralla hän teki noin synttäripäivänäni eli selkeesti haluaa pilata merkkipäivät. Uhkailee aina erolla ja solvaa... Minä haukun takaisin, mutta nyt haluan erota. En jaksa enää tuota sikaa. Eilen teki mieli lyödä sitä, hakata oikein kunnolla muusiksi.
Nukuin yöllä 4h, että kiitos miehelle uusista univeloista. Kuulemma ansaitsen juurikin tällaisen äitienpäivän. SIKA!!!
Kommentit (49)
Vetäis seksi-addikti kouraansa!!! pillu seksi sitä tätä jäkä jäkä!!!
Kyllä. Ja kukaan ei vonkaa enää pillua. Jos löytyy joku joka vonkaa, tulet antamaan sitä pilluasi 24/7, jotta saat parisuhteen...
jossa se ukko alkaa vongata jne...
Vittu tällaista elämää kun saa olla varpaillaan ja pelata mikä ilta/yö toinen taas kilahtaa!! Mä vihaqn mun elämää ton kusipään kanssa, vihaan tota kusipäätä eniten maailmassa!
Apä
No miksi et eroa? Mihin tarvitset keskenkasvuista kiukuttelevaa ukkoa? Käsi sydämelle, ihan oikeasti?
En tarvitsekaan. Ihan oikeasti. Mies on niin typerä.
Ap
No sittenhän asia on selvä. Mies saa mitä haluaa eli sen eron.
Kuulostaa kamalalta :( koita jaksaa! Ehkä ero on ihan hyvä idea...ei elämän tarvitse tuollaista olla.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 07:45"]
Ap
[/quote]Kuka se ääliön kanssa on muuttanut samaan asuntoon ja tehnyt hänen kanssaan lapsia? Ihan samanlainen typerys sinäkin ole.
elämä muuttuu paremmaksi eron jälkeen. Takuuvarmasti.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 07:47"][quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 07:45"]
Ap
[/quote]Kuka se ääliön kanssa on muuttanut samaan asuntoon ja tehnyt hänen kanssaan lapsia? Ihan samanlainen typerys sinäkin ole.
[/quote]
Voi olla joo, onneksi olen viisastunut jo!!
Onhan tää kamalaa joo. Olen vihainen itsellenikin tästä tilanteesta!
Ap
Ymmärrän täysin ja muistelen vanhoja aikoja, kun samoin kärsin. Luulin, että erossa elämä loppuu ja yksinäisyys tappaa, mutta sitä tunnetta, kun myllynkivi nostetaan kaulasta, ei voita mikään. Ei ole itsekkyyttä haluta iloa ja rauhaa elämäänsä. Parempaa tulevaa sinulle.
Mies ei ole saanut pildeä lähes vuoteen, muttei tajua millään erota!
Kiitos sinulle 10. Täytyy keksiä lasten kanssa jotain kivaa puuhaa tänään.
Ap
Koska vihaat miestäsi, etkä anna pildeä, on parasta antaa mieheelle tilaisuus saada kunnon rakastava ihmissuhde muualta. Älä sitten valita jälkeenpäin.
No jos edes kerrankin antaisit sitä pillua niin voisi olla kunnollakin!!
terv. 21v nainen
Eikö oikeasti ois ollu vaan helpompi harrastaa sitä seksiä? Miksi kuvittelet että pihtaaminen on ok?
Ehkäpä aikuiset puhuvat toista asiasta keskenään/sovittelijan läsnäollessa, jos mahdotonta muuten. Nettiporaaminen / äidin kanssa keskusteleminen / ystävien kanssa puiminen, ei hyvä. Itsekästä, ja lopputulos usein puolueellinen ja johtaa harhaan. Yritätkö pukea miestäsi hameeseen? Naiset, miettikää mitä on olla nainen. Hommaa miehellesi daami, jolta irtoo. Entäpä hormonit?
Ehkäpä aikuiset puhuvat toista asiasta keskenään/sovittelijan läsnäollessa, jos mahdotonta muuten. Nettiporaaminen / äidin kanssa keskusteleminen / ystävien kanssa puiminen, ei hyvä. Itsekästä, ja lopputulos usein puolueellinen ja johtaa harhaan. Yritätkö pukea miestäsi hameeseen? Naiset, miettikää mitä on olla nainen. Hommaa miehellesi daami, jolta irtoo. Entäpä hormonit?
Näin miehen pari h sitten ja joka mitääneitapahtunut esitys päällä. Raivottaa!
Ap