Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Normaalipaino ja kiinteytyminen!

Vierailija
17.12.2020 |

Hei,

nyt kokemuksia kehiin NORMAALIPAINON sisällä kiinteytymisestä. Oon 2 lasta saanut 4 vuoden sisällä ja nyt luku täynnä. Olin ennen lapsia urheilullinen ja tyytyväinen itseeni. Olen 159/59 nyt ja viime keväänä 64kg jolloin tämän projektin aloitin. Eli todella hiljakseen paino tippunut. Mutta haluan itseni nyt takaisin!

Minua EI KIINNOSTA saarnat että mikset oo tyytyväinen itseesi ym. Vaan haluan kuulla muilta normaalipainon sisällä kiinteytyneiltä:
- Mitkä oli lukemat kun aloitit
- Mikä oli tavoite
- Miten saavutit sen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoite oli saada lihaksia ja menettää läskiä. Numerollisia tavoitteita ei ollut. Pituus 165, paino nyt 59. Vuosi sitten paino oli 67.

Kiinnitin huomiota ruokavalioon olematta liian tiukkis. Kuntosali säännöllisesti samoin aerobinen liikunta. Nyt enemmän kuin tyytyväinen peilikuvaani.

Vierailija
2/6 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan muistat, että ihminen ei mystisesti kiinteydy laihtumalla. Ainoa tapa on kehittää lihasta. Se taas ei kehity aerobisella liikunnalla, ellei lähtötaso oli ihan p*ska. Aerobinen liikunta voi jopa syödä lihasta, varsinkin jos ravinto ja proteiinin saanti on niukkaa.

Ota ensin massakausi eli syö kunnolla ja punttaa kunnolla ja isoilla painoilla. Sitten vedät pienen dieetin ja vähän rasvaa pois.

Jos itse päätän panostaa jonkin alueen kiinteytymiseen, saan tuloksia noin kuukaudessa. Käyn salilla esimerkiksi nelisen kertaa viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

172cm, lähtöpaino oli 58kg ja tällä hetkellä 63kg. Olin siis ns. "laihaläski" ja nyt kroppa on kiinteä ja parhaimman näköinen mitä se on koskaan ollut. 

Saavutin tämän tekemällä 3x viikossa voimaa ja 3x viikossa juoksua+lihaskuntoa. Noin 2h harjoituksia. 

Vierailija
4/6 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/6 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita lenkkeily esimerkiksi. Minä olen kiinteytynyt lenkkeilemällä viikossa 5 päivänä n. 2-5 kilometrin pituisia (vaihtelee) lenkkejä. Teen sen joka aamu, sitten se on pois alta. Tai 5 aamuna viikossa.

Vierailija
6/6 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joka päivä joko 15km pyöräilyllä tai 5km rivakka kävely. Kehonpainotreeniä kotona x3 vko niin että oikeasti lihakset väsyy.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän