Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi prinssi Charles ei luopunut asemastaan?

Vierailija
17.12.2020 |

Olen seuraillut The Crown -sarjaa ja ihmetellyt prinssi Charlesin käytöstä ja valintoja ihan älyttömästi. Miksei hän vain luopunut kruununperillisyydestä ja mennyt Camillan kanssa naimisiin? Miksi täytyi sen sijaan yli kolmekymppisenä mennä tietoisesti rakkaudetta naimisiin herkän ja ongelmaisen teinin kanssa, ylläpitää salasuhdetta ja marttyrisoitua samalla kuin mieslapsi, ikään kuin hän olisi se uhri tässä tilanteessa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko sitten kuninkaaksi tullut Andrew. Aika huono.

Joo yäk, en halua edes ajatella koko lasten hyväksikäyttäjää ja olen iloinen siitä, että roolinsa sarjassa jäi hyvinkin pieneksi ainakin toistaiseksi. Silti ihmetyttää tuo Charlesin valinta.

Joko kohta siinä alkaisi olemaan ne ajat käsillä kun randy-andy alkaa bilettämään Epsteinin kanssa. Joskus 2000-l alussako se oli? En ole viimeisintä tuotantokautta katsonut Crownista niin en tiedä mihin loppuu. Olis aika mehevää jos sitä aihetta käsiteltäisi sarjassa😁

Neloskausi päättyi ysärille, joten eiköhän 5. ja 6. kausilla käydä tuota aikakautta läpi. Eri asia tietenkin on, otetaanko tuota asiaa mukaan sarjaan. Itse myös toivon, että otetaan edes jossain määrin.

Vierailija
22/24 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarja päättyy ennen 2000-lukua. Ja se on fiktiivinen. Historiaa voi lukea muualta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Camilla tullut kyseeseen silloinkaan, kun heilasteli Charlesin kanssa 70-luvulla, koska ei ollut neitsyt.

Vierailija
24/24 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Camilla tullut kyseeseen silloinkaan, kun heilasteli Charlesin kanssa 70-luvulla, koska ei ollut neitsyt.

Sillä ei olisi ollut väliä, jos Charles olisi luopunut kruunusta ja mennyt ihan taviksena Camillan kanssa naimisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan