Eurovision2014--FINAALI--
Kommentit (700)
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 00:38"]
Emmelie oli paljon kauniimpi viime vuonna, se oli nin upee ilmestys luonnollisessa meikisä. Nyt kaikki kauneus jää vaan meikin alle
[/quote]
Samaa katselin ja mietin jopa, onko käynyt jossain leikkauksessa. Näyttää niin erinäköiseltä kuin viime vuonna.
No joko se pisteenlasku pian starttaa? kysyy epätietoinen ja kärsimätön!
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 00:09"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 00:08"]
Haluaako joku valaista mitä "undo my sad" tarkoittaa?
[/quote]
No se kielioppivirhe on tehty ihan tahallaan.
[/quote]
Seli,seli
Miten ihmeessä pisteiden ilmoittaminen hoidetaan? Voittajan pitäisi olla selvillä jo n. puolen tunnin päästä nimittäin. Vai jäävätkö nyt ne ihanat pisteiden julkaisemiset pois :(
Eiks nykyään näytetä vaan pisteet 8, 10 ja 12. Pienemmät pisteet välähtää ruudulle.
Olin se joka äänesti numeroita 01 09 13 21. Olen saanut kaksi vahvistusviestiä, mutta niissä ei lue mitkä äänet vahvistettiin. Nyt on kyllä käynyt TODELLA iso moka jossain.
Jahas, Siegfriikin kaveri ilmoittaa Suomen pisteet.
VENÄJÄ!
Motherfuckers. In ya' face.
Ärsyttää noi juontajat, meni ihan minuutti että huomasivat Suomen saaneen pisteitä!
Oi mä niin rakastan tätä pisteenlaskua!! Siis vaikka onkin nykyään vain tynkäversio entisestä ;)
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 00:46"]
Olin se joka äänesti numeroita 01 09 13 21. Olen saanut kaksi vahvistusviestiä, mutta niissä ei lue mitkä äänet vahvistettiin. Nyt on kyllä käynyt TODELLA iso moka jossain.
[/quote]
NIIN ON!!! Ihan kauheaa, etteivät ne saa niin paljon pisteitä kuin niitä on äänestetty!!!
Ruotsissa on varmaan jo maansuru, ku pisteitä ei näytä tulevan. Siis niitä twelve pointseja.
Mitkä ihmeen vaatteet tuolla Albanian juontajalla oli?
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 00:46"]
Elekee buaatko! Säälittävää!
[/quote]
Putinin pitäs laittaa pari nukea tanskalaisten hinttiraukkisten niskaan.
Uskaltavat kiusata tyttöjä huutelemalla katsomosta. Menisivät Krimille tappelemaan venäläismiesten kanssa... vai tuleeko kakka housuun?
Ei viddu! Menee pisteenlasku ihan ihmeellisesti!
Insestibiisi, Hollannin jollotus ja Äiti Venäjä keulilla. Just näin.
Keskivertoa parempi sijoitus luvassa!! HYVÄ SUOMI!!!
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 00:38"]
Emmelie oli paljon kauniimpi viime vuonna, se oli nin upee ilmestys luonnollisessa meikisä. Nyt kaikki kauneus jää vaan meikin alle
[/quote]
Samaa mieltä