Eurovision2014--FINAALI--
Kommentit (700)
Miten tosta Norjan kappaleesta on tullukkin tollasta tuskasta ulinaa, ensin pidin siitä. Höh.
Eikö toi Kreikan biisi ole ku joku Ricky Martinin biisi?
Mun top 5:
1. Ruotsi, 2. Hollanti, 3. Norja, 4. Montenegro, 5. Espanja
Jos Suomi on parempi kuin 15:s, olen iloisesti yllättynyt.
1.
Jos
Haluaako joku valaista mitä "undo my sad" tarkoittaa?
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 00:08"]
[/quote]
No se kielioppivirhe on tehty ihan tahallaan.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 00:08"]
[/quote]
Taisi olla suomennettuna jotenkin niin, että päästä minut surustani.
Viisujen perusteella ei arvais, että ranskiksilla vois olla tyylitajua.
Mun mielestä suomen esitys jäi etäiseksi. Kuvaus ja valaistus ei toiminu :( ei lähikuvaa, jotenkin kuin pimeassa olivat. Ei poikien Energie välittynyt yhtään. Harmittaa.
Vielä uusintapätkästäkin totesin, ettei Ruotsin laulajatar näytä päivääkään yli 45-vuotiaalta ;) Jaa, että 80-luvulla syntynyt... huh huh!
Ruotsin biisi tosi ankea ja murheellinen, aiheutti minulle haukotuskohtauksen, ei pisteitä.
Islantia kaikki äänestämään NYT!
Miksi suomalaiset suostuivat noihin järkyttäviin valoihin biisinsä aikana? Ne häiritsivät niin paljon, että biisiä ei huomannut edes kuunnella.
Miksei Suomen edustajat paljastanut mitä parempaa ne on löytänyt? Meni vaan leuhkimaan sinne.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 00:09"][quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 00:08"]
[/quote]
No se kielioppivirhe on tehty ihan tahallaan.
[/quote] mutta miksi?
On kyllä sieviä Puolan tytöt. Mää en vaan oikein ymmärrä sitä tissien tyrkyttämistä, vaikka ilmeisesti onkin itseironiaa tms ja kuuluu biisuun. Hyvät tissit tosin, eipä siitä mihinkään pääse. Pakko myöntää, että vähän järkytyin, kun tissit lävähti ruutuun siinä musiikkivideossa. :D
Siitä sais muuten hyvän juomapelin; ota huikka aina kun lähikuvassa on lollot.