Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI ihmiset on huonoissa suhteissa?!

Vierailija
10.05.2014 |

Miksi, MIKSI? Miksi jäädä huonoon suhteeseen (parisuhde, avioliitto tai avoliitto, u name it) itselle epäsopivan kumppanin kanssa? Miksi elää elämä kituuttaen ja antaa  onnen valua ohi? Yleisimmät selitykset on LAPSI, ASUNTO, LAINA, TOTTUMUS. Onko nuo syyt todella niin hyviä, että elämästä kannattaa tuhlata toistakymmentä huonoon suhteeseen? Todellako?

Haluaisin kuulla  mikä on SINUN syy olla sinulle epäkelvon kumppanin kanssa? Miksi olet suhteessa, jossa et ole onnellinen?

Niin joo, oma syyni oli riippuvuus. Suhdetta 3 vuotta takana, onnellista aikaa ehkä vuosi kaikenkaikkiaan. Olin onneton ja siksi ihmettelen, miksen lähtenyt aiemmin.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 21:48"]

Pelko että mies kostaa minulle lapsen kautta jos haluan erota.On sanonut että tappaa minut jos teen niin.

[/quote] no sun todella pitäis lähteä jo lastenkin vuoksi! tollainen uhittelija ei voi olla hyvä roolimalli lapsille.

Vierailija
22/22 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 22:07"]

Ymmärrän lasten takia suhteessa roikkujia. Koska kylmä tosiasia on, että arki on helpompaa kahden aikuisen jakamana. Yh:na on vaan tuhat kertaa vaikeampaa, jos mies on ollut edes kohtuullisen osallistuva isä. Se yksinäisyys, se työmäärä, se armoton arki.

Valitettavasti näin se vaan on mennyt minun tuttavapiirissäni, enkä ihmettele yhtään. Tsemppiä teille kaikille.

Hym, tähän senverran että ei minua yksinäisyys pelota, rahallisestikin hommat hoituu ym. Lapsi rakastaa molempia vanhempia, joten näillä mennään.

Ei elämä ole mustavalkoista, jokainen tekee päätöksiä elämäntilanteen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi