Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin olla urheilullinen! Onko enää mitään tehtävissä?

Vierailija
02.05.2014 |

Olisi ihanaa olla urheilullinen. Lomamatkoilla voisi ottaa tyylikkäästi tennismatsia vieraidenkin ihmisten kanssa. Mökkireissuilla voisi hypätä laiturilta pää edellä ja kroolailla vedestä nauttien. Talvisin voisi viettää viikonloput laskettelurinteessä. Mutta kun olen tällainen nenä kirjassa kyyhöttävä 45-vuotias hiiri, niin taitaa olla turhaa haaveillakaan. Toiset purjehtivat, kun minä luen purjehtimisesta...

Ymmärrän kyllä nyt, miksi ihmiset alkavat harrastaa golfia. Heihin on iskenyt tämä sama tarve. Mutta minulla ei ole sellaista kaveriakaan, jonka kanssa voisin pelata eikä se edes olisi oikeasti urheilullista (siis minun harrastamanani).

Anteeksi että vein aikaanne.

:/

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinua kiinnostaa urheilu, niin urheile. Harrasta lajeja, jotka ovat helppoja, aloita vaikka lenkkeilystä tai ohjatusta liikunnasta. Milloin tahansa kannattaa aloittaa liikunnallinen elämäntapa, vanhuus se on sinullakin pian edessä ja silloin on todellista hyötyä ja iloa hyvästä kunnosta ja liikunnallisesta elämäntavasta. Mummoudut myöhemmin.

Jos sinua kiinnostaa urheilullinen imago, osta urheiluvaatteet ja notku ne päälläsi silloin, kun haluat esittää urheilullista. ;)

Vierailija
2/7 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yber urheilullinen, mutta en silti ota tennis matseja kenenkään kanssa. En osaa. Altaaseen kyllä sinkoan ja kroolailen sekä laskettelen. Mutta pointtini on tämä, ett ei urheilullisuuskaan tarkoita sitä, että olisit hyvä kaikessa urheilussa. Siihen tarvitsisi olla super lahjakas.

Mutta voit toki aloittaa sen lajin joka kiinnostaa ja tulla siinä vieläkin ihan hyväksi. Mtta kyllä liikunnan suurin ant on se, että naitit siitä tekemisestä ja sen tuomasta hyvästä olosta. Hiukan kuulosti siltä, että tekisit sitä osittain muita varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla edes yhdessä lajissa hyvä, mutta koordinaatiokykyni ei riitä. Koulussakin aina inhosin liikuntaa, koska horjahtelin. Liikunnanopettaja huusi joka tunnilla posket punaisina, koska olin niin huono ja sähläsin aina kaikki joukkuepelitkin.

Täytyy yrittää edes kävellä riittävästi.

Kunhan haaveilin.

ap

Vierailija
4/7 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä vaikka golfkurssille, jos budjetti sallii. Golfia voi käydä pelaamassa yksin, tai siis kyllä siellä pelikavereita löytyy.

Tai mene juoksukouluun, joka on tehty ihan aloittelijoille. Pääset hyvään alkuun, ja sitten juoksemista voi jatkaa itsekin. Bonuksena tulee hyvä kunto, iloinen ja virkeä mieli sekä sievä kroppa. Juokseminen on aika paljon halvempaa kuin golf.

Vierailija
5/7 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksemisessa ei ole sellaista hohtoa kuin jossain joukkuepelissä. Eikä niveleni sitä kestäisikään.

Kyllä se liikunnanopettaja oli ihan oikeassa huutaessaan mulle. Olin varmaan hirveää katsottavaa, kun siellä salissa ja kentällä kompuroin.

ap

Vierailija
6/7 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan aina visualisoida itsesi ottamassa tennis-matsia tuntemattomien kanssa tai vaikka laskemassa syöksylaskua. Laitat vaan simmut kiinni ja annat mennä! Muista jättää kuitenkin se liikkaope viereltä huutamasta.

Vierailija
7/7 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei ole liian myöhäistä! Olen ratsastanut samassa ryhmässä 60-vuotiaana alkeiskurssin käyneen kanssa ja ollut tankotanssitunnilla jolla kolme keskimääräistä vanhempaa, arviolta yli 55-vuotiasta naista. Mahdollisuudet ovat avoinna ikäisellesi, sieltä kirjan äärestä kiinnostavimman lajin alkeiskurssille hophop!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme