Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hajoaako teillä muilla jo pää tähän koronaan?

Vierailija
17.12.2020 |

En jaksa enää tätä eristäytymistä ja kaikkea tätä varmasti pahentaa tuo jatkuva harmaa ilma.

Olen etätöissä kotona, pyrin käymään joka päivä edes vähän aikaa ulkona kävelemässä. Kaupassa käyn noin kerran tai kaksi viikossa. Kotona on kyllä kaikkea mukavaa tekemistä, kuten käsityöt, elokuvat, kokkailu ym. Mutta kaipaan jo muutakin!
Haluaisin käydä joulutorilla, Tallinnassa ihastelemassa vanhaa kaupunkia ja ulkona syömässä. Tehdä jouluostokset kaupasta enkä netistä. Käydä ystävien kanssa lasillisella, käydä vaatekaupoilla ja istua kahvilassa jne..

Tuntuu että pää alkaa hajoamaan ;( Tällä hetkellä ainut ilo tuntuu olevan herkuttelu eikä se ole kovin hyvä tapa jos jatkuu pidempään.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kieltämättä ollut aika rankkaa. Olen perheetön ja oikeastaan ollut vain täysin yksikseni viime talvesta lähtien. Jäin vielä kaiken lisäksi työttömäksi koronan ensimmäisessä aallossa, joten voin kirjaimellisesti sanoa puhuneeni vain muutaman sanan ääneen tänä vuonna :/

Vierailija
22/31 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla kyllä. kaupassa jo kehtaan käydä maskin kans (vaikka vasta 2,5 h maskikokemusta tälle vuotta) ja joka päivä täytyy ulkohommissa olla. malla asun, YLEn koronapakotusta en ota kauheen tosissani, seuraan myös vaihtoehtomeedioita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei mitenkään rankkaa, ihan normaalia elämää eletään ja töissä käydään ja reissataan . 

Vierailija
24/31 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kieltämättä ollut aika rankkaa. Olen perheetön ja oikeastaan ollut vain täysin yksikseni viime talvesta lähtien. Jäin vielä kaiken lisäksi työttömäksi koronan ensimmäisessä aallossa, joten voin kirjaimellisesti sanoa puhuneeni vain muutaman sanan ääneen tänä vuonna :/

Paljon voimia sinne! ❤️

Vierailija
25/31 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, hyvä sinä, että olet kaikesta huolimatta jaksanut noudattaa rajoituksia ja olla vastuullinen.

Vierailija
26/31 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsos kun me järki ihmiset on eletty ihan kuin ennenkin niin se pää ei leviä kuin korkeintaan teidän hysteerikkojen juttuihin,näin kuvainnollisesti. Omapa on tietysti elämänne mitä tuhlaatte. Eikös se sitten ole ihan sama olla vaikka kuollut kun olette kuolleena olon jo valmiiksi valinneet? Minulla on vain yksi elämä ja laadulla on väliä.

Teidän järki-ihmisten vuoksihan riskiryhmäläisenä joudun olemaan kotona. Mutta kivaa, että teillä on kivaa. 

Eikös riskiryhmäläiset käskettykin kotiin? Kuinka monta luuydinsiirtoa odottavaa meillä on oikein suomessa? Ei koko maailma voi mennä vähemmistön ehdoilla.

Vierailija
27/31 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ulkona olisi aurinkoinen pakkassää ja lunta, niin tuskin väsyttäisi näin paljoa. Mutta tähän on tultu, ilmastonmuutokseen ja älyttömään lentelyyn herättiin vasta koronan myötä. 

Vierailija
28/31 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnekas. Rakastan olla itsekseni kotona. Viimepäivinä olen pikkuhiljaa laittanut kotiin joulua ja leiponut. Ei ole riesaa edes kyläilijöistä ja mahdollisista tapaamisista on helppo kieltäytyä.

Tää on myös minun suosikkivuodenaikani; hämäränhyssyä  ja kynttilöitä 💖

Vierailija
29/31 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä ottaa päähän. Ei tosin ihan joka päivä, mutta usein.

Vierailija
30/31 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä oikein. Ja jos alkaa vähän siltä tuntumaan, menen verkkopankkiin ja katson säästötililläni olevaa summaa. Tänä vuonna (kun ei olekaan ollut lomareissuja ei työpaikkaruokailua, ei harrastuksia, ei ystävien kanssa ravintoloissa käymisiä, ei häitä eikä muitakaan juhlia, ei kampaajalla tai kosmetologilla käyntejä jne jne), on säästynyt rahaa jo noin 13 000 e enemmän kuin muina vuosina. Jos pandemia jatkuu vielä pidempään, saatan muuttua niin pihiksi, että katselen mieluummin säästötilini saldoa kuin ryhdyn jälleen kuluttamaan. 

Nuo rahat voisit antaa köyhien lapsiperheiden tukemiseen näin joulun hengessä. Valtiolle tuosta kuuluisi myös osa, näköjään tuloerot ovat revenneet käsistä. Suurin osa kun ei tienaa edes 13000 euroa vuodessa.

Vierailija
31/31 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saan olla terveenä niin ei haittaa yhtään - päinvastoin; nautin tästä eristyneisyydestä. Mahdollisuus sairastua on minimaalisen pieni.

Itsekseen kun on ja lähikaupassakin käy kerran pari viikossa heti sen avauduttua klo 6:00 jälkeen niin eipä paljoa ketään tapaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme