Hajoaako teillä muilla jo pää tähän koronaan?
En jaksa enää tätä eristäytymistä ja kaikkea tätä varmasti pahentaa tuo jatkuva harmaa ilma.
Olen etätöissä kotona, pyrin käymään joka päivä edes vähän aikaa ulkona kävelemässä. Kaupassa käyn noin kerran tai kaksi viikossa. Kotona on kyllä kaikkea mukavaa tekemistä, kuten käsityöt, elokuvat, kokkailu ym. Mutta kaipaan jo muutakin!
Haluaisin käydä joulutorilla, Tallinnassa ihastelemassa vanhaa kaupunkia ja ulkona syömässä. Tehdä jouluostokset kaupasta enkä netistä. Käydä ystävien kanssa lasillisella, käydä vaatekaupoilla ja istua kahvilassa jne..
Tuntuu että pää alkaa hajoamaan ;( Tällä hetkellä ainut ilo tuntuu olevan herkuttelu eikä se ole kovin hyvä tapa jos jatkuu pidempään.
Kommentit (31)
Pieni positiivinen asia on, että pimeys alkaa kohta taas taittua. Helsingissä aurinko laskee:
to 15.11
pe 15.11
la 15.12
Iltapäivällä alkaa olla taas pienin askelin enemmän valoa! :)
Katsos kun me järki ihmiset on eletty ihan kuin ennenkin niin se pää ei leviä kuin korkeintaan teidän hysteerikkojen juttuihin,näin kuvainnollisesti. Omapa on tietysti elämänne mitä tuhlaatte. Eikös se sitten ole ihan sama olla vaikka kuollut kun olette kuolleena olon jo valmiiksi valinneet? Minulla on vain yksi elämä ja laadulla on väliä.
Ei ollenkaan.
Olemme olleet miehen kanssa jo vuosia muutenkin kotitoimistolla joten viihdymme hyvin ja meillä on seuraa toisistamme:) Minä olen nyt lomautettuna ja mies jatkaa töitä kotona joten mulla on aikaa touhuta, laittaa meille lounasta tai leipoa kuten tänään koko päivän.
Mun maailmastani puuttuu vain 6 vkoa ulkomailla + työmatkat maailmalle. PIkkujuttu. Jatketaan sitten kun elämä normalisoituu. Perhettä ja lastenlapsia tavataan viikoittain. Käyn uimassa ihan normaalisti, nyt meitä on pukuhuoneessa vain kaksi kerrallaan. Tänäkin aamuna, ilma +2, vesi +4. Upeaa!! Joutsenet vahti meidän uintihetkeä muutaman metrin päässä! Lauantaina tulee ystäviä kylään.
Hygieniasta huolehtiminen, maskin käyttö ja käsidesi on ihan arkea jo, ei mikään rasite.
Joo, vähän. Just mietin että olen äitiäni nähnyt kasvokkain viimeksi elokuussa. Nyt jouluna mennään käymään että nähdään mutta tavataan pikaisesti ulkotiloissa ja vaihdetaan lahjat.
Olen kokoajan tehnyt noita kaikkea mistä ap haaveilee, paitsi tori ei kiinnostanut ennen koronaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Katsos kun me järki ihmiset on eletty ihan kuin ennenkin niin se pää ei leviä kuin korkeintaan teidän hysteerikkojen juttuihin,näin kuvainnollisesti. Omapa on tietysti elämänne mitä tuhlaatte. Eikös se sitten ole ihan sama olla vaikka kuollut kun olette kuolleena olon jo valmiiksi valinneet? Minulla on vain yksi elämä ja laadulla on väliä.
En ole mikään hysteerikko, mutta noudatan kyllä annettuja suosituksia.
Ap
Kyyyyllä se vähän alkaa hajoilla. Toivotaan nyt, että saatais ne rokotukset käyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Teidän järki-ihmisten vuoksihan riskiryhmäläisenä joudun olemaan kotona. Mutta kivaa, että teillä on kivaa.
Olen jo tottunut. Ja tykkään pimeästäkin.
Joskus on sellaisia päiviä, että tympäisee. Mutta ohi menee aina. Niin kuin tämä talvikin menee aikanaan ohi. Eiköhän se siitä sitten.
Ei oikeastaan. Tälle ei mahda mitään, joten otan päivän kerrallaan. En myöskään usko, että mihinkään vanhaan normaaliin voidaan enää palata, maailma on muuttunut pysyvästi. Tästä olen toki surullinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidän järki-ihmisten vuoksihan riskiryhmäläisenä joudun olemaan kotona. Mutta kivaa, että teillä on kivaa.
Eikös olekin 😊
Onneksi rokotteet on jo tulossa ja ensi kesänä korona on muisto vain.
Kyllä. Etäkoulu ja adhd eivät oikein sovi yhteen.
10, no voi voi, ei ole meidän vika että ole riski ihminen, jotkut kun vaan on heikkoja ja sairaita, ja sun mielestä yhteiskunnan pitäisi pyöriä teidän ehdoilla??? Heikot tuppaa kuolemaan muutenkin jonkin, en ala elämääni rajoittamaan sun takia, rajoita sä omaasi itsesi takia jos haluat mutta älä sekoita muita siihen.
16, joo, massat menee lakoon ne ketkä ottaa sen, pääsee eroon ;)
Eipä oikein. Ja jos alkaa vähän siltä tuntumaan, menen verkkopankkiin ja katson säästötililläni olevaa summaa. Tänä vuonna (kun ei olekaan ollut lomareissuja ei työpaikkaruokailua, ei harrastuksia, ei ystävien kanssa ravintoloissa käymisiä, ei häitä eikä muitakaan juhlia, ei kampaajalla tai kosmetologilla käyntejä jne jne), on säästynyt rahaa jo noin 13 000 e enemmän kuin muina vuosina. Jos pandemia jatkuu vielä pidempään, saatan muuttua niin pihiksi, että katselen mieluummin säästötilini saldoa kuin ryhdyn jälleen kuluttamaan.
Vierailija kirjoitti:
10, no voi voi, ei ole meidän vika että ole riski ihminen, jotkut kun vaan on heikkoja ja sairaita, ja sun mielestä yhteiskunnan pitäisi pyöriä teidän ehdoilla??? Heikot tuppaa kuolemaan muutenkin jonkin, en ala elämääni rajoittamaan sun takia, rajoita sä omaasi itsesi takia jos haluat mutta älä sekoita muita siihen.
On heikkoja ja sairaita, joidenkin osana näemmä tyhmyys ja itsekkyys.
Ei, koska olen elänyt ihan samalla tavalla kuin ennenkin, en mitenkään rajoita mitään ja matkustan ihan samalla tavalla, ei vaikuta mitenkään elämääni koko korona.