Heitin joulukortin suoraan paperinkeräykseen
Kommentit (11)
En tiedä, koska en tunne sinua.
Tuo joulukortin roskikseen heitto on tietysti arvelluttava juttu. Ei kai sekajätteisiin? Kelpo kansalainen laittoi sen tietysti pahvin keräyslaatikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Minä tulin niin iloiseksi kun sain tänään kaksi joulukorttia😊
Niin minäkin :)
Mutta mitä tulee ap.n kysymykseen, vaikea sanoa tuon kortin heiton perusteella mitään siitä millainen ihminen olet.
Et ole kamala ihminen, mutta jotenkin v aj. u.k k.i kyllä. Kortit eivät kuulu paperinkeräykseen.
Vierailija kirjoitti:
Et ole kamala ihminen, mutta jotenkin v aj. u.k k.i kyllä. Kortit eivät kuulu paperinkeräykseen.
Mihin ne kuuluu ellei paperinkeräykseen?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, koska en tunne sinua.
Tuo joulukortin roskikseen heitto on tietysti arvelluttava juttu. Ei kai sekajätteisiin? Kelpo kansalainen laittoi sen tietysti pahvin keräyslaatikkoon.
No sitte siitä joutuisi suttaamaan nimen ja osoitteen....mielummin sekajäte, sehän menee polttoon.
Me ei laiteta mitään nimipostia mihinkään sellaisenaan, osoitetiedot revitään lehdistä...virkakirjeet poltetaan takassa esim, vanhat veropaperit yms.
Minä laitan kaikki osoitteelliset kyllä mielummin silppuriin, kuin roskikseen.
Olen iloinen aina kun saan kortteja, joulu- tai muita ja säästän ne. Muutaman vuoden välein karsin uusimmista korteista pois kaikki ”tusinakortit” ja säästän itsetehdyt ja merkityksellisiltä ihmisiltä saamani.
Näin viisikymppisenä on kiva katsella eri aikakausien kortteja, 70-luvun kortit on tosi hellyttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin ne kuuluu ellei paperinkeräykseen?
Samaan kuin kartonki. Pahvi.
Minä tulin niin iloiseksi kun sain tänään kaksi joulukorttia😊