Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt oli huippupalvelua!

Vierailija
17.12.2020 |

Mä olen auttamaton tumpelo keittiöpuuhissa eikä mies sen parempi. En osaa suunnitella mitään ruokia, osaan kyllä valmistaa, jos kaikki aineet kotona.
Soitin tuttuun kauppaan, voisivatko he suunnitella meille kahdelle aikuiselle ruokalistan jälkkäreineen ilman juomia, ei ruokarajoitteita.
Budjetti n.400€. Ja kyllä! suunnitellaan ruoat, kerätään ostokset ja tuodaan ensi tiistaina kotiin 👍

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten epäluova pitää olla, ettei keksi menyytä?

Ja kyllähän kuka tahansa kauppa tuohon lähtee, jos sanoo, että 400 eurolla ostaa ruokaa. Ihan naurettavaa.

Vierailija
2/17 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä kauppiaan ketju. Kohta varmaan tulee kauppaketjun nimikin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kyllähän kuka tahansa kauppa tuohon lähtee, jos sanoo, että 400 eurolla ostaa ruokaa. Ihan naurettavaa.

En tiedä, mutta en itsekään jaksaisi välttämättä ajatella. Miksi pitää heti tulla haukkumaan jos joku on tyytyväinen tilanteeseensa?

Vierailija
4/17 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D:D:D:D:D:D:D:D:D

400 e

Kauppias hieroo käsiään yhteen. Jos joku on niin pöljä että maksaa tuollaisesta 400 e, niin onko ihme että saa palvelua.

Vierailija
5/17 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ollaan yleensä ma-la, vain sunnuntai vapaa.

Päivän pituus 8-12 tuntia, ei siinä enää paljon ruokalistoja jaksa ajatella.

AP

Vierailija
6/17 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Oletteko asiantuntijoita vaativalla alalla?

Vierailija
7/17 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Nauroin ääneen. :D 

Ohis

Vierailija
8/17 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta en itsekään jaksaisi välttämättä ajatella. Miksi pitää heti tulla haukkumaan jos joku on tyytyväinen tilanteeseensa?

Koska pidän tätä provona. Kukaan ei käytä 400 ruokiin.

Vierailija
9/17 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei? Jos haluaa oikein herkutella eikä tyydy vaikkapa johonkin vetiseen pakastettuun lanttulaatikkoon yms.

Onhan ap voinut pyytää vaikkapa luomuna, mitä vain saa luomuna.

Vierailija
10/17 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla oli hyvä mieli tätä avausta tehdessään, vaan eipä taida enää olla. Palstan tyyliin taas iskettiin vyön alle. Ei ole helppoa olla ap:na Vauva-palstalla. :D Teet niin tai näin niin kaikki täällä muuttuu väärinpäin.

Vierailija
11/17 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

No jaa...ehkä.

Olemme yksityisyrittäjiä.

AP

Vierailija
12/17 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisa palveluitahan on olemassa. Minulle soitti hiljattain joku firma (jonka nimen olen unoihtanut). Sieltä kyseltiin ruokakunnan koko ja haluaako "lihakassin" vai "vegekassin". Mukana olisi ollut reseptit ja kaikki sapuskat. En ryhtynyt tilaajaksi koska hinta oli aivan liian kallis. Ja hitsi mua havupäätä kun en nyt muista hintaakaan. Sen verran kallis kuitenkin, että laskin syöväni ravintolassa samalla hinnalla ja sapuskjatkin tuodaan nenän eteen. Eikä tarvitse kokkailla ja tiskata :D

Vierailija
13/17 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisa palveluitahan on olemassa. Minulle soitti hiljattain joku firma (jonka nimen olen unoihtanut). Sieltä kyseltiin ruokakunnan koko ja haluaako "lihakassin" vai "vegekassin". Mukana olisi ollut reseptit ja kaikki sapuskat. En ryhtynyt tilaajaksi koska hinta oli aivan liian kallis. Ja hitsi mua havupäätä kun en nyt muista hintaakaan. Sen verran kallis kuitenkin, että laskin syöväni ravintolassa samalla hinnalla ja sapuskjatkin tuodaan nenän eteen. Eikä tarvitse kokkailla ja tiskata :D

No niin, nyt löysin tämän palvelun hinnankin. Sekakassi jossa on kolme ateriaa maksaa 72 euroa! Yksi kalaruoka (pakasteseitiä), yksi liharuoka (jauhelihaa) ja yksi vegeruoka. Pienin kassi on kahdelle hengelle. Yksineläjänä saisin siis kuusi ateriaa, riippuen vähän miten isoja tai pieniä ne ovat. Yhden aterian hinnaksi tulisi 12 euroa ja sapuskat pitää itse kokata. Lähiravintolani veloittaa lounaasta pöytään tarjoiltuna, plus salaatti, jälkiruoka ja kahvi, 10-12 euroa. Eipä kannata tilailla ruokakassia. Sen tarkempaa sisältöä ei kerrottu. Sanoisin, että ainekset noihin ruokiin maksavat korkeintaan neljänneksen lähikaupassa. Gluteenittomasta tai maidottamasta veloitetaan 6 euron lisä.

Lisäksi itseltä pitää löytyä suola, pippuri, öljy ja voi.

Vierailija
14/17 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helposti menee 400 euroa kauppaostoksiin joulun aikaan. Etenkin siinä samalla tilaa myös muita tavaroita.

Jos haluaa viimeisen päälle hyvän joulumenyyn, niin kyllä rahaa palaa, kun ostetaan kaikki viimeisen päälle laadukasta tavaraa.

Provahan aloitus on, mutta voisi hyvin kuvitella, että joku yksityisyrittäjä kauppias kuten K-kaupat aina ovat,  on valmis tuollaiseen palveluun.

S-ryhmä kaupoista siis Prismasta, S-marketeista ja Saleista ei mitään henkilökohtaista ja yksilöllistä palvelua saa.

Siellä tuotteetkin ovat aina sitä yhtä ja samaa, samoista tukuista ostettua bulkkitavaraa.

Toisin on City-marketeissa ja yleensä K-ryhmän kaupoissa, on monenlaisia erikoisherkkuja, sellaisia joita  ei Prismassa myydä ollenkaan.

Ja kauppahalleista saa myös erkoisherkkuja jouluksi, sellaista mitä muualta ei löydy.

Vierailija
15/17 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aloitukseni mikään provo ollut.

Olin vaan iloinen, kun sain homman toimimaan noin helposti.

Eihän 400€ nyt niin kauhean paljon ole, jouluaatosta sunnuntaihin ruokatarpeet, kahvit, hedelmät, suklaat, maitotuotteet, vihannekset...

AP

Vierailija
16/17 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap iloitse hyvästä palvelusta ja käytä sitä jatkossakin! Kuulostaa ihanalta ja olen iloinen puolestasi! Ehkä joskus itselläkin on varaa tehdä samoin! :)

Vierailija
17/17 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kulutatte vähäisen vapaa-aikanne ruoan valmistamiseen?