Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet jättää heti jos käy ilmi, että nainen on pettänyt

Vierailija
10.05.2014 |

Miksi naiset eivät?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on itsekunnioitusta?

Vierailija
2/36 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies jättänyt vaikka mulla oli suhde yli vuoden hänen ystäväänsä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 18:36"]Ei mun mies jättänyt vaikka mulla oli suhde yli vuoden hänen ystäväänsä...

[/quote]

Ihana tossukka sulla.

Vierailija
4/36 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 18:38"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 18:36"]Ei mun mies jättänyt vaikka mulla oli suhde yli vuoden hänen ystäväänsä...

[/quote]

Ihana tossukka sulla.

[/quote]

Ei tossukka lainkaan. Tajusi että jos haluaa pitää rakastamansa naisen niin ei pidä antaa tuollaisen vaikuttaa elämäänsä. :)

Vierailija
5/36 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se biologia. Pelkäävät, että kustantavat kohta jonkun toisen lapsia ominaan.

Vierailija
6/36 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet jätä. Saattavat muuten temppuilla, kun kertoo, että on pettänyt.

Vierailija
7/36 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 18:41"]

[/quote]

Ihana tossukka sulla.

[/quote]

Ei tossukka lainkaan. Tajusi että jos haluaa pitää rakastamansa naisen niin ei pidä antaa tuollaisen vaikuttaa elämäänsä. :)

[/quote]

Mitä järkeä pitää rakastamansa ihminen kun se jota rakastaa, ei ilmiselvästi tunne samoin?

Vierailija
8/36 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 18:42"]

[/quote]

Ihana tossukka sulla.

[/quote]

[/quote]

Mitä järkeä pitää rakastamansa ihminen kun se jota rakastaa, ei ilmiselvästi tunne samoin?

[/quote]

Voi, me rakastamme toisiamme yli kaiken! :) Molemmilla on omat heikkoutensa, minulla ne sattuvat olemaan satunnaiset toiset miehet. Ilman rakkautta tuskin olisimme olleet yhdessä jo seitsemättätoista vuotta...

Vierailija
9/36 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun mieheni jättänyt. Onneksi. Oli tyhmä nuoruuden hairahdus heikolla hetkellä. Itselleni ei tullut kyllä mieleenkään salailla asiaa, soitin heti miehelle itku kurkussa mitä olin tehnyt ja myöhemmin kotona keskusteltiin asia.

Niin outoa kuin se onkin, niin tämä vahvisti meidän suhdetta. Tiedän että suurimmassa osassa pettämistapauksista asia ei todellakaan ole näin.

Vierailija
10/36 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on jätetty vain kerran, ja se tuntui aivan sairaan pahalta, koska en ollut pettänyt, vaan kyseessä oli pelkkä perätön huhu. Myöhemmin kyllä ajattelin, että hyvä kun loppui se suhde, jos ei luottamusta ollut tuon vertaa.

Vierailija
11/36 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on niin ehdottomia. Ja ne sallii itselleen paljon enemmän kuin kumppanilleen. Kaksinaamaisia.

Vierailija
12/36 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tästä mitään oikeaa tietoa, mutta arvaukseni olisi että sukupuoleen katsomatta se pariskunnan osapuoli on aina herkempi lähtemään vakavien ongelmien tullen, joka ei ole toisesta taloudellisesti riippuvainen.

Vierailija
13/36 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle seksi on luonnollisempi vietti kuin naiselle, joka ei todellisuudessa edes pidä seksistä. Mies kaipaa ja tarvitsee vaihtelua, etenkin siinä vaiheessa kun vaimo on yli 40-vuotias, eikä enää eroottisesti puoleensavetävä. Vaiettu totuus on, että erittäin harva mies yhtyy enää yli 40-vuotiaaseen naiseen. Miehellä on myös se "etu", että heidän kunniansa ei kärsi pettämisestä. Naisesta se tekee...no jääköön mainitsematta.

Vierailija
14/36 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättääkö miehet muka herkemmin? Ei minusta. Ihan henkilöstä kiinni, ei sukupuolesta. Omassa lähipiirissä kaikki erot (ja niitä on paljon) on tapahtunut naisten aloitteesta, miehet sietäs melkein mitä tahansa paskaa ettei tulis eroa. Miehillä siinä yleensä lähtee myös ne lapset. 

Vierailija
15/36 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 19:20"]

Jättääkö miehet muka herkemmin? Ei minusta. Ihan henkilöstä kiinni, ei sukupuolesta. Omassa lähipiirissä kaikki erot (ja niitä on paljon) on tapahtunut naisten aloitteesta, miehet sietäs melkein mitä tahansa paskaa ettei tulis eroa. Miehillä siinä yleensä lähtee myös ne lapset. 

[/quote]

Mun tuttavapiirissä erot on tapahtuneet naisten aloitteesta siksi että pettävä tai juoppo mies ei näe omassa käytöksessään MITÄÄN VIKAA, ei halua muuttaa käytöstään, eikä halua erota. Eräskin vaati vaimoaan hyväksymään hänen sivusuhteensa, mutta pitämään perheen kasassa "lasten vuoksi". Naisesta tulee sitten pahis, kun laittaa sen eron vireille, helvetin kätevää miesten kannalta!

Vierailija
16/36 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon pettämisasiaan sanoisin, että ainakaan oma mieheni ei lempannut kun kerroin hairahduksestani. Antoi tosin vakavan varoituksen, että yhden kerran voi antaa anteeksi, mutta seuraavasta tulee ero.

Hetken mietittyäni aloittajan väitettä sanoisin, että mies lähtee herkästi vain siinä tilanteessa, kun itsellään on uusi nainen valmiiksi katsottuna. Mies on huono lähtemään parisuhteesta, vaikka se olisi vähän huonompikin, jollei ole jo uutta onnea oven takana.

Vierailija
17/36 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, heti lähdin vaihtoon kun petin. Mies oli pettänyt itse moneen kertaan.

No, petin miehen suosikkibändin kitaristin kanssa. :)

Nyt on paljon parempi mies ja toivottavasti tässä suhteessa ei petetä puolin eikä toisin.

Vierailija
18/36 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 18:35"]

Miehet jättää heti jos käy ilmi, että nainen on pettänyt

[/quote]

Aivan täyttä ripulia suollat. Tiedän lukemattomia pareja joissa nainen vie tossukkamiestään kuin litran mittaa ja nolaa miehen kerta toisensa jälkeen paneskelemalla muita miehiä, eikä edes peittele tekemisiään.

Tunnen  hyvin naisen, joka ei ole antanut miehelleen seitsemään vuoteen (nainen itse minulle naureskellen kertonut) ja mies vaan nöyrästi edelleen elättää naista. Miehellä on hyväpalkkainen työ ja nainen tekee osapäivätöitä ja käyttää jokaisen sentin niistä omiin humputuksiinsa. Mies on maksanut perheeseen kaiken: omakotitalot, autot ym ja maksaa kaikki perheen kulut. Silti nainen ei anna miehelle edes pillua, vaan nöyryyttää häntä kerta toisensa jälkeen ja mies vaan kääntää päänsä pois ja toivoo, että josko se nainen siittä rauhottuisi. 

Kysymys ei ole lainkaan sukupuolesta kiinni, vaan siitä, että jos toinen pääsee suhteessa täysin niskanpäälle ja on luonteeltaan narsistinen, niin hän suorastaan nauttii vastapuolen nöyryyttämisestä, koska se pönkittää hänen valta-asemaansa. Tämä oli aikoinaan pääasiassa miesten touhua, koska yhteiskunta oli miesten. Minä kannatan sukupuolten välistä tasa-arvoa ja on hienoa, että naisten asema yhteiskunnassa on parantunut viime vuosikymmeninä huimasti. Valitettavasti se tuo mukanaan myös kielteisiä ilmiöitä ja naisnarsistien pääsy "toteuttamaan itseään" on yksi niistä.

Vierailija
19/36 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 18:42"]

[/quote]

Ihana tossukka sulla.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ihan kuin pettäminen nyt olisi siitä merkki.

Vierailija
20/36 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 19:07"]

Miehet on niin ehdottomia. Ja ne sallii itselleen paljon enemmän kuin kumppanilleen. Kaksinaamaisia.

[/quote]

Miehet ovat vain erillaisia. Luojalle taikka evoluutiolle iso kiitos siitä!