Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yh-äidit! Mitä odotatte äitienpäivänä?

Vierailija
10.05.2014 |

Mun mielestä äitienpäivä on pääasiassa miehen vastuulla, miten on jos miestä ei ole, odotatteko lasten järjestävän jotain ja antavan lahjoja? Vai järjestättekö itse itsellenne jotain? Hermostutteko lapsille jos eivät muista tai välitä?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestän itse juhlat. Lapset avustavat ja "hemmottelevat" minua. 

Vierailija
22/33 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, ei mun kuulukaan odottaa. Vietän lasten kanssa tavallisen sunnuntain kotona, ex ei enää heistä välitä, koska uusi perhe syrjäytti "entiset lapsetkin". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen eronnut, niin kyllä tyttö, 4-vuotta, on isänsä kanssa varmaan jotain väsännyt :) Kukka olis kiva. 

Vierailija
24/33 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vietä äitienpäivää sen kummemmin, päiväkodissa on tehty jotain kivaa :) ja se on riittävä lahja. Käyn luontoretkellä lapsen kanssa, meidän yhteinen harrasteemme.

Vierailija
25/33 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietetään yhteinen juhla ex:n vaimon kanssa. Kakkukahvit ja sitten lähdetään jonnekin lasten kanssa puuhailemaan. Ei tule lojaaliusongelmia lapsille.

Vierailija
26/33 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei muista minua koska en ole hänen äitinsä :D meillä tytär 8v joka sanoi illalla että en saa herätä ennenkuin hän herättää... Ilmeisemmin yllätys odottamassa ;) toisen lapsen laskettu aika viikon kuluttua.

aurinkoista päivää kaikille <3

Vierailija
27/33 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oetko ajattellut etyä eri ihmist näkevät äitienpäivän erilaisena? meille se on hauska päivä perheen kesken, joloin äiti saa lahjaksi päiväkodissa tai koulussa itse tehdyt kortit.

nykyisin tuntuu olevan käsitys että äitienpäivä on äidin vapaa päivä kun taas isänpäivänä isän on puuhattava kaikkea lasten kanssa.

Vierailija
28/33 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odota mitään. Sanoin lapsille etteivät tuhlaa taskurahojaan kukkiin, nuorin on eskarissa askarrellut kortin ja lahjan. Ostin itse itselleni uuden ripsarin ja tuoksusaippuan :) Päivällä menemme ulos syömään vanhempieni ja veljeni perheen kanssa ja muuten aion viettää kiireetöntä aikaa lasten kanssa, tänään en tee kotitöitä.

Vierailija
29/33 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 17:23"]

Minulle se on päivä muiden joukossa. 

[/quote]

Vierailija
30/33 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ajatellut että (ex) mieheni pitäisi järjestää, kun en ole hänen äitinsä!! Nyt yh:na lapset valmistavat mulle aamupalan ja nykyään leipovat jo kakun. Muutoin normaali päivä, hyvä niin. Joskus ostan itselleni äitienpäivälahjan.

Vierailija
31/33 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin vähän jännittyneenä tätä ekaa kertaa. Kyllä meillä ex oli vastuussa aamupalasta ja kakusta, toki lapset auttoi.

Nyt 7 ja 10-vuotiaat leipoi kakun ja laittavat tuolla aamupalaa :) Lahjat ja kortit sain. Myöhemmin ex tulee syömään ja kakkukahveille.

Vierailija
32/33 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yh, tai no tavallaan kun mies opiskelee toisella paikkakunnalla ja asun kaksin 3 vuotiaan lapsemme kanssa. Tehdään kakku kahdestaan lapsen kanssa ja herkutellaan. 

Eipä nämä äitienpäivät ole mitään suurta juhlaa näin äidittömänä. Ikävöin vaan häntä enemmän. 

Vierailija
33/33 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kakku (tein eilen), ihmetellään lasten askartelut ja herkutellaan. Muuten ihan tavallista päivää vietellään. Ei siinä hienoja aamiaisia tarviita, tai brunsseja kaupungilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä