Mä oon niin puutteessa että tekisi mieleni kirkua :(
Nyt tiedän miltä miehistä tuntuu katsella kesällä vähäpukeisia naisia :(
Kommentit (35)
Alkaa helpottaa kun on ollut puutteessa yli 10 vuotta.
(m)
Vuoden. Jokainen solu huutaa kunnon panoa.
Jahas, viikonlopun klassikko AV:lla: yh tekee avauksen jossa itkee pippelin perään.
Ap, ehkä on sitten parempi että en kerro mitä kaikkea mukavaa haluaisin tehdä sinulle helpottaakseni oloasi...
-Satunnainen Mies
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 18:12"]
Jokainen solu huutaa kunnon panoa.
[/quote]
Aika monella meistä jokainen solu huutaa myös kunnon rakkautta: http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4
Kuules ap, nyt aikuisten lelukauppaan tai omat kädet/suihkupää käyttöön. Ei puutteeseen kuole ellei ole tv-sarjan nymfi.
Neljä vuotta ilman enkä edelleenkään voi sanoa olevani puutteessa. Seksi ei ole kovin tärkeää.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 18:37"]
Mun tekee mieli kiljua!
[/quote]
No yök. Mun tekee mieli punaviiniä.
2,5 vuotta sitten erosin avoliitosta ja siitä lähtien olen tyytynyt oman käden onneen. Nyt on alkanut kiinnostaa seksi miesten kanssa, mutta tuntuu että olisin tullut uudestaan neitsyeksi. En vaan jotenkin saa aikaiseksi, vedän liinat kiinni ja sit ei mitään. Panettaa kyllä ihan hulluna ja tyytyväisiä ottajia kyllä olisi. Mulla ei siis oo ees siitä saamisen vaikudesta kiinni - oon sievä luonnonlapsimainen 25-vuotias nainen.
APUA!
Vuosi ilman seksiä. Hieman haikeaa mutta ei kovin kummoinen hinku siihen touhuun kuitenkaan. No love, no sex.
Ehkä pieni ihastuksenpoikanen on taas herättämässä minua henkiin vuoden jälkeen ja kesä vielä villitsee enemmän. Noh, jäitä hattuun..
ap
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 18:33"]Neljä vuotta ilman enkä edelleenkään voi sanoa olevani puutteessa. Seksi ei ole kovin tärkeää.
[/quote]
Jos on matala libido niin eihän siinä ole ongelmaa.
Itsellä menee näin, että mitä enemmän nussii sitä enemmän tekee myös mieli.
M39
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 18:53"][quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 18:33"]Neljä vuotta ilman enkä edelleenkään voi sanoa olevani puutteessa. Seksi ei ole kovin tärkeää.
[/quote]
Jos on matala libido niin eihän siinä ole ongelmaa.
Itsellä menee näin, että mitä enemmän nussii sitä enemmän tekee myös mieli.
M39
[/quote]siis useammin tarkoitin
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 18:20"]Kuules ap, nyt aikuisten lelukauppaan tai omat kädet/suihkupää käyttöön. Ei puutteeseen kuole ellei ole tv-sarjan nymfi.
[/quote]
Se on nymfo ei nymfi
Menet lähimpään baariin niin löydät kyllä helpotusta. Nainen saa kyllä aina seksiseuraa toisinkuin mies. Olen kyllä itsekin todennut että kun on kerran ollut parisuhteessa ja kokenut sen hyvät puolet ei olekaan enää niin mukavaa olla sinkku.
Laita itsesi hehkeän näköiseksi, mene baarin, hymyile, iske mies, houkuttele se mukaasi ja ryskytä sen kanssa aamuun saakka.Tää toimii.
Helppoa, kuin heinänteko. ... Problem solved! :)
Kauankos olet ollut sitten puutteessa?