TAAAS TUO STNAN JÄÄKIEKKO ALKOI!!!!
Hyvä tekosyy ottaa kisastudioon kaljaa ja makkaraa ja röhnöttää karvanen maha paidan alta vilkkuen ja tuijottaa tota paskaa!!!
Kommentit (48)
Suomi meni häviämään Usalle. Suomella on vain yksi peli jäljellä Kazakstania vastaan huomenna. Suomen lohkossa on Latvia ja Valko-Venäjä yhdellä pisteellä edellä Suomea, eli Suomi on viidentenä tällä hetkellä lohkossaan. Latvialla ja Valko-Venäjällä on kummallakin kaksi ottelua vielä jäljellä. Näyttäisi siltä, et Suomi ei pääse enää jatkoon, ehkä hirveällä munkilla.
Mun mies ei tykkää katsoa lätkää mun kanssa, ku elän pelissä niin paljon. En ymmärrä, jos fanitetaan, niin fanitetaan sitten kunnolla! Kaljaa harvemmin juodaan ja läskimahakin on minulla, mutta ei se vilku muualla kuin suihkussa.
Harmi vaan, että tän vuoden joukkue/valmentaja on aivan surkea. Ja Selännekki lopetti eilen kiekonpelaamisen :,(
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 18:21"]
Ihmettelen eikö faneista tunnu että kärsii inflaation kun joka vuosi pelataan. Eihän siinä ole mitään järkeä. Kauanko näitä on joka vuosi pelattu?
[/quote]
Taitaa ainaiset jättikisat olla vain NHL:n pestuumarkkinat. Silloin unohtuvat niin isänmaallisuus kuin vanhempien poikansa lätkäharrastukseen uhraama raha ja aika, kun sopimusta taotaan farmijoukkueen tehotaklaajalle.
Jääkiekko on epäurheilijamaisin laji: Aikamiesten ihannoitua väkivaltaa nuuska huulessa.
So f***ing boring. Mistään muusta ei sitten jauhetakaan kuin lätkästä. Katsoitko eilen pelin, näitkö sen ja sen jne. plaaplaaplaa. Minua ei kiinnosta, joka kesä sama juttu (JOKA kesä, kuinka surkea laji voi olla kyseessä, kun MM paukutetaan läpi joka vuosi. Ja oli Olympialaiset) ja aina työpaikalla, harrastuksissa ja muualla joudut saman iänikuisen kalkatuksen keskelle.
Mitä urheilijamaista tässä lajissa enää edes on? Väkivaltaa, nyrkkitappeluita, aivotärähdyksiä ja niistä aiheutuvia degeneratiivisia sairauksia ja itsemurhia? Millään ei väliä, kunhan kansa pidetään tyytyväisenä luulla ja verellä?
Niin ja lapset viisastuvat lisää väkivallalle, kun vanhemmat kannustavat jääkiekkoa katsoessaan, että olipas hieno taklaus, verta lentää tai että hienoa tappelua.
Ei ihme et on väkivaltaisia lapsia.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 18:21"]
Ihmettelen eikö faneista tunnu että kärsii inflaation kun joka vuosi pelataan. Eihän siinä ole mitään järkeä. Kauanko näitä on joka vuosi pelattu?
[/quote]
Taitaa ainaiset jättikisat olla vain NHL:n pestuumarkkinat. Silloin unohtuvat niin isänmaallisuus kuin vanhempien poikansa lätkäharrastukseen uhraama raha ja aika, kun sopimusta taotaan farmijoukkueen tehotaklaajalle.
Jääkiekko on epäurheilijamaisin laji: Aikamiesten ihannoitua väkivaltaa nuuska huulessa.
[/quote]
Älä sössötä kun et mitään ymmärrä
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 19:58"]
So f***ing boring. Mistään muusta ei sitten jauhetakaan kuin lätkästä. Katsoitko eilen pelin, näitkö sen ja sen jne. plaaplaaplaa. Minua ei kiinnosta, joka kesä sama juttu (JOKA kesä, kuinka surkea laji voi olla kyseessä, kun MM paukutetaan läpi joka vuosi. Ja oli Olympialaiset) ja aina työpaikalla, harrastuksissa ja muualla joudut saman iänikuisen kalkatuksen keskelle.
Mitä urheilijamaista tässä lajissa enää edes on? Väkivaltaa, nyrkkitappeluita, aivotärähdyksiä ja niistä aiheutuvia degeneratiivisia sairauksia ja itsemurhia? Millään ei väliä, kunhan kansa pidetään tyytyväisenä luulla ja verellä?
[/quote]
Mitä tarkoiat tuolla "enää" sanalla tuossa välissä?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 20:57"]
Mä katsoin tänään kiltisti miehen seuraksi, tein sille taconachoja ja kannoim kaljaa :)
[/quote]
Joo, älkää nyt naiset, lätkäkisat on loistosauma kerätä helppoja irtopisteitä! :D
Jos ei joka pelin aikana jaksa passata, niin Suomen pelien aikaan on ihan parhautta käydä kaupassa. Ei tartte jonottaa.