Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

8v lapsen ylipainoinen kaveri kysyi minulta "miks teillä on aina vaan hedelmiä ja marjoja eikä keksejä tai karkkeja"

Vierailija
17.12.2020 |

Tuo tyttö painaa arviolta lähemmäs 50 kiloa. Heillä on kuulemma aina vähintään keksejä tai iltaisin poppareita tarjolla. Hedelmät ja marjat eivät kelpaa, ne ovat kuulemma pahoja. Miten vanhemmat eivät näe/viitsi puutua noin rajuun ylipainoon? On saman pituinen kuin oma tyttöni eli 134cm. Äitinsä on kyllä kuin samasta muotista tehty, isä taas hoikka pitkä rimpula.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, aivan varmasti.

Vierailija
2/74 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan sitä tuollakin tavalla tuntea itsensä paremmaksi ihmiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuollaisia uniikkihiutle- nirppanokkaprinsessoja on maailma täynnä. Sitten joku täällä vielä kyseli, miksi Suomessa vihataan lapsia.

Vierailija
4/74 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin tuon ikäisenä suunnilleen tuota kokoluokkaa, koska kotona annettiin mässätä mielin määrin. Teininä lihoin vielä lisää ja nyt aikuisena olen 166cm/110kg, ja kyllä sanoisin että tämä on ainakin osittain vanhempieni syytä ja olen katkera.

Vierailija
5/74 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko sille lapselle selkokielellä, että keksit ja karkit eivät ole oikeaa ruokaa?

Ja jos se lapsi on tosiaan sitä mieltä, että hedelmät ja marjat ovat pahoja, siinä tapauksessa vanhemmat ovat onnistuneet kasvattamaan lapselleen asennevamman, koska olen 99% varma siitä, että se lapsi pitää niitä pahoina, koska eivät ole ns herkkuja.

Kyllä minäkin halusin lapsena kahmia herkkuja ämpärikaupalla, vaikka rakastin hedelmiä ja marjoja

Vierailija
6/74 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nää on hyviä ja terveellisiä, siks.

En alkais keskustella aiheesta enempää.

Veljentyttö totes joskus mulle että teillä (siis meillä) on aina salaattia ja kasviksia joka ruualla. Sanoin että niin on. Joskus äitinsä sanoi ettei tyttö sellaisia syö. Katsoin korostetun tyhmän näköisenä tätä äitiä ja sanoin että kyllä se meillä ne syö. Muutamaa vuotta myöhemmin myönsin teinille että ei meillä aina päiväruuan kanssa ole tomaattia kummempaa, paitsi silloin on korostetusti valikoimaa kun hän tulee ruokavieraaksi :)

Oma lapsi on niin tottunut asiaan että hänellä on omatoimisestikin jotain kyssäkaalia ja retiisiä aina aamu-, ilta- ja välipalalla.

Vierailija
7/74 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/74 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/74 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun lapsen samaa ikäluokkaa oleva ystävä sanoi lapselleni että mummoni ,inut lihottaa antamalla herkkuja. SElkeästi vanhempien suusta napatulla lausemuodolla.

Vierailija
10/74 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että "mietipä sitä, punkero"

T.vela

Vierailija
11/74 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään tästä liekkikeskustelu,pliis.

Ap

Vierailija
12/74 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano lapsesi kaverille, että ei ne marjat ja hedelmät pahoja ole. Hän ei vaan ole tottunut syömään niitä. kannusta häntä maistamaan edes pikkuisen. Anna hänen valita itse, mitä milläkin kerralla maistaa. Suomalaiset marjat ovat tyypillisesti aika happamia, joten niihin tottuminen voi viedä enemmän aikaa kuin vaikkapa ananakseen tai päärynään, jotka ovat luonnostaan makeampia.

Vierailija
13/74 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan tätä trollitellaan kun kyllähän katukuvastakin totuuden näkee.

Vierailija
14/74 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa:

ME OLLAAN RIKKAITA:

Näiden mustikoiden hinnalla saisi KILON karkkia.

Rikkaat syö marjoja ja hedelmiä.

Vierailija
15/74 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

r/thathappened

Vierailija
16/74 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin varmaan sanoi.

Vierailija
17/74 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano lapsesi kaverille, että ei ne marjat ja hedelmät pahoja ole. Hän ei vaan ole tottunut syömään niitä. kannusta häntä maistamaan edes pikkuisen. Anna hänen valita itse, mitä milläkin kerralla maistaa. Suomalaiset marjat ovat tyypillisesti aika happamia, joten niihin tottuminen voi viedä enemmän aikaa kuin vaikkapa ananakseen tai päärynään, jotka ovat luonnostaan makeampia.

Sano että

Ota ens kerralla omat karkit mukan.

Nää on niin kalliita ,että me syödään nää IHAN ITSE!

Vierailija
18/74 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tytön vanhemmat ns köyhiä?

köyhyys ja lihavuus periytyy

Vierailija
19/74 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteikäisellä lapsellani on isokokoinen ja pulleahko kaveri. Jos on meillä kylässä niin harvoin maistuu normaali ruoka, hedelmät jne, tosi usein monesta ruuasta sanoo että ei tykkää. Herkut kyllä maistuvat. Onhan se itselläkin niin että jos on oikein "herkkuputki" päällä niin täytyy ihan pakottaa itsensä syömään tavallista ruokaa kun niin tekisi mieli vaan hautautua herkkujen kanssa sohvanmutkaan... Vanhemman velvollisuus on siis huolehtia että lapsi saa niin paljon monipuolista ja terveellistä ruokaa, että se maistuu kokoajan. Herkut erikseen, ei päivittäisenä naposteltavana.

Vierailija
20/74 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjat ja hedelmät on sama asia kuin sokeria ja kuituja, eivät siis isosti eroa pullasta ja karkeista. Marjoja voi olla maustamattomassa rahkassa ruokalusikallisen verran, sen enempää sokeria ei kukaan tarvitse. Hedelmiä saa syödä yhden päivässä, mielellään ei sitäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme