Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keravan Prismassa myytiin tänään pakettikaupalla vanhaa kanaa.

Vierailija
10.05.2014 |

Kariniemen maustamattomia kananfileitä päivämäärällä 10.5 joka siis tänään. Ei tarjoustarraa kyljessä/kannessa ei mitään mainintaa että vanhenevat tänään/käytä tänään.

Eikä ollut mikään yksittäinen rasia vaan niitä oli ainakin 10kpl siinä just niin että kun ottaa kys tuotteen niin se on sitten vanha heti ostaessa, niiden takana oli sitten paketteja päiväyksellä 18.5

Minusta tuo on väärin, ainakin se oranssi tarjoustarra pitäisi olla lätkäistynä tuotteeseen joka vanhenee heti ostopäivänä tai seuraavana.

Ja vielä raaka kanatuote kyseessä, ei todellakaan ole syömäkelpoista päivämäärän jälkeen.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) Kerava B) Prisma

Vierailija
2/34 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se vain jäänyt huomaamatta siltä, joka niitä punaisia tarroja niihin tuotteisiin laittaa. Niin käy välillä, ihan joka kaupassa. Tietysti siinä on varmasti huolimattomuusvirhe käynyt eli unohtanut katsoa kokonaan sen tietyn hyllyn, mutta noita nyt vain sattuu silloin tällöin. Ihmisiä ne vain siellä kaupassa työskentelevätkin ovat. Pitää vain osata itse katsoa niiden tuotteiden päivämäärät mitä on ostamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon Salen takana myytiin toissapäivänä torttua sulkemisajan jälkeen. 

Vierailija
4/34 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä varmaan kerroit asiasta jollekin kaupan työntekijöistä, jotta hän pystyi korjaamaan virheen? Vai jätitkö sikseen ja nyt mariset täällä...?

Vierailija
5/34 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä sille nuorelle muijalle jonka perään kipitin (laittoi siis kys hyllyillä tuotteita) kävin sanomassa asiasta ja kysyin olisko tuoreempaa, niin totes vaan tympeästi että "laitoin sinne taakse tuoreempia" ja jatkoi matkaansa. Juu ja kyllähän niitä virheitä sattuu mutta ei noin monen paketin kanssa.

ap

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 16:44"]

No se vain jäänyt huomaamatta siltä, joka niitä punaisia tarroja niihin tuotteisiin laittaa. Niin käy välillä, ihan joka kaupassa. Tietysti siinä on varmasti huolimattomuusvirhe käynyt eli unohtanut katsoa kokonaan sen tietyn hyllyn, mutta noita nyt vain sattuu silloin tällöin. Ihmisiä ne vain siellä kaupassa työskentelevätkin ovat. Pitää vain osata itse katsoa niiden tuotteiden päivämäärät mitä on ostamassa.

[/quote]

Vierailija
6/34 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän sinällään ei ole mikään pakko, meillä ei esim. k-kauppa myy laputettuna ollenkaan, joskus olen itse myyjältä "tingannut" josko saisin viimeisen käyttöpäivän pihvit puoleen hintaan, ja laputti minulle sen minkä otin, loput jäivät normaalihinnalla hyllyyn odottamaan huolimattomia.

Mutta jospa siellä teidän prismassa on nyt ollut niin kiire tai jäänyt vain huomaamatta.

Vierailija
7/34 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se vanhaa ole.

Vierailija
8/34 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 16:49"]

No, minä sille nuorelle muijalle jonka perään kipitin (laittoi siis kys hyllyillä tuotteita) kävin sanomassa asiasta ja kysyin olisko tuoreempaa, niin totes vaan tympeästi että "laitoin sinne taakse tuoreempia" ja jatkoi matkaansa. Juu ja kyllähän niitä virheitä sattuu mutta ei noin monen paketin kanssa.

ap

[/quote]

[/quote]

kannattaako sun jauhaa täällä paskaa!!!!!!! Kenellekään et ole sanonut yhtään mitään.

terv. Iltavuoro

Vierailija
9/34 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siinä ole käynyt silloin kun yksi virhe, myyjältä on jäänyt tarkistamatta se yksi osa hyllystä missä ovat nimenomaan ne Kariniemen kanat. Siksi niin monta rasiaa ilman alennustarroja.

On kyllä ollut melkoinen asiakaspalveluasenne myyjällä kelle olet asiasta huomauttanut, mutta hän ei ole välttämättä ollut tietoinen että ne menevät juuri tämän päivän jälkeen vanhaksi. Jos olet kerran kysellyt vain tuoreempaa niin eihän hän ole silloin voinut tietää että niissä on juuri tänää viimeinen käyttöpäivä.

Ihan pienemmissäkin Sale-kaupoissa on useita työntekijöitä, joissa yksi henkilö aamuisin laittaa alennustarrat ja eivät muut työntekijät niitä tarkista. Puhumattakaan nyt sitten jostain isommasta Prismasta. En itsekään myyjänä alkaisi kattelemaan tuotteiden päivämääriä jos tarkoituksena on vain pistää yksi tuorein erä joidenkin tuotteiden taakse.

Vierailija
10/34 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohho, otitpa sinä "iltavuoro" kilarit :DD ikävä tuottaa pettymys mutta todellakin kys muijalle sanoin. Voin laittaa hänestä tuntomerkkejä tähän jos haluat? voit sitten kertoa terveiset asiakaspalvelun perusteista. Niin ja se kellonaika oli klo11-11.30 ja liha/kalatiskin takana oli sellainen tummahiuksinen isokokoinen nainen joka ei siellä montaa kertaa ole minun käydessäni ollut vaikka olen vuosia kys kaupassa asioinut., liekö uusi.

ap

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 16:55"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 16:49"]

ap

[/quote]

[/quote]

kannattaako sun jauhaa täällä paskaa!!!!!!! Kenellekään et ole sanonut yhtään mitään.

terv. Iltavuoro

[/quote]

Vierailija
11/34 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota, mulla oli sellainen paketti siinä kädessäni kun hälle puhuin ja mainitsin että tuolla on pakettikaupalla tänään 10.5 vanhenevaa kanaa, olisko tuoreempaa tarjolla.

ap

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 16:57"]

No ei siinä ole käynyt silloin kun yksi virhe, myyjältä on jäänyt tarkistamatta se yksi osa hyllystä missä ovat nimenomaan ne Kariniemen kanat. Siksi niin monta rasiaa ilman alennustarroja.

On kyllä ollut melkoinen asiakaspalveluasenne myyjällä kelle olet asiasta huomauttanut, mutta hän ei ole välttämättä ollut tietoinen että ne menevät juuri tämän päivän jälkeen vanhaksi. Jos olet kerran kysellyt vain tuoreempaa niin eihän hän ole silloin voinut tietää että niissä on juuri tänää viimeinen käyttöpäivä.

Ihan pienemmissäkin Sale-kaupoissa on useita työntekijöitä, joissa yksi henkilö aamuisin laittaa alennustarrat ja eivät muut työntekijät niitä tarkista. Puhumattakaan nyt sitten jostain isommasta Prismasta. En itsekään myyjänä alkaisi kattelemaan tuotteiden päivämääriä jos tarkoituksena on vain pistää yksi tuorein erä joidenkin tuotteiden taakse.

[/quote]

Vierailija
12/34 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinäkään, se ei ollut kanaa vaan broileria. Kanaa ei taida Prismasta saada kuin pakasteena.

Toisekseen jos tänään on vkp se ei ole vanhaa ja sitä on täysin laillista myydä tänään normaalilla hinnalla. Kaikki kaupathan eivät laita edes mitään aleja päiväystuotteisiin.

Kolmanneksi, jos sinun asenteesi on ollut tuo mikä kirjoituksessa, en vahingossakaan olisi myyjänä antanut sinulle mitään alea myyjänä.

Vierailija
13/34 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No myyjähän vastasi kysymykseesi, hän ilmoitti että siellä on tuoreempaa tarjolla. Ei tuossa silloin ollut mitää ongelmaa, sinä sait tuoreempaa kanaa niin kuin halusitkin. Olisit sanonut myyjälle suoraan sen, että viimeisen käyttöpäivän kanoissa ei ole mitään alennusta. Olisiko myyjän pitänyt olla joku ajatuksenlukija?

Niin ja kun lainataan tekstiä, niin kirjoita vastaus tekstin alapuolelle, muuten lainaukset eivät toimi jos joku haluaa lainata sinun tekstiäsi.

Vierailija
14/34 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on aivan sama mitä mieltä olet minusta ja mitä oletuksia siellä pikkupäässäsi teet tämän pohjalta:) sitä katsos saa mitä tilaa, ts kys muija käyttäytyi juuri niinkuin kerroin ja totesinkin miehelle että rupesipa ihan vituttamaan moinen. Ja vaikka siihen olisi lätkäisty -90% tarra niin en olisi sitä siltikään ostanut, ei kuulu tapoihini ostaa ostopäivänä vanhenevia tuotteita ja varsinkin lihan ja kalan kanssa olen erittäin tarkka.

ap

Vierailija
15/34 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keravan Cittaripa myy viime vuotisia keksejä!! Ilmoitin niistä keksihyllyä täyttäneelle, joka mutisi jotain leipäosastosta. Joka lauseen jälkeen piti kysyä "anteeksi mitä?", kun en aikuisen miehen mussutuksista selvää saanut. Keksit jäivät hyllyyn, ei kiinnostanut lähteä kävelyreissulle etsimään vastaavaa.

Vierailija
16/34 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 17:03"]

No myyjähän vastasi kysymykseesi, hän ilmoitti että siellä on tuoreempaa tarjolla. Ei tuossa silloin ollut mitää ongelmaa, sinä sait tuoreempaa kanaa niin kuin halusitkin. Olisit sanonut myyjälle suoraan sen, että viimeisen käyttöpäivän kanoissa ei ole mitään alennusta. Olisiko myyjän pitänyt olla joku ajatuksenlukija?

Se oli yksi niitä perusasioita kun opiskeluaikana rahaa tienasin kaupassa, että tuo tarjoustarra lätkäistään tuotteisiin 1-2vrk ennen sen vanhenemista. Jos lätkäistään. Ja ne asiat neuvotaan työntekijöille kyllä joka kaupassa joten ei siihen mitään ajatuksenlukutaitoa tarvita.

ap

Niin ja kun lainataan tekstiä, niin kirjoita vastaus tekstin alapuolelle, muuten lainaukset eivät toimi jos joku haluaa lainata sinun tekstiäsi.

[/quote]

Vierailija
17/34 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistat tänään ruoaksi, mikä on ongelma? Kelpo tavaraa se vielä on.

Kypsennyksen ja jäähdytyksen jälkeen säilyy 2-3 päivää käyttökelpoisena jääkaapissa.

Lukiko viimeinen myyntipäivä, vai viimeinen käyttöpäivä.

Nykyään on mieletön hysteria näistä päivämääristä. Voin kertoa ettei ennen ollut muuta kuin aistinvarainen arviointi ja hyvin säilyttiin hengissä. Haista ja maista, tällä ohjeella pärjää pitkälle.

Olin kaupassa töissä 80-luvulla. 

Nykyään olen ravintola-alalla.

Vierailija
18/34 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Broileri on hyvin usein pilalla jo viimeisenä käyttöpäivänä. Hajusta huomaa viimeistään, itse en ottaisi riskiä ollenkaan.

t. ravintolakokki

Vierailija
19/34 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen käyttöpäivä, tietysti, kun kanatuote kyseessä!!!

Terkut Evirasta.

Vierailija
20/34 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tainnut ymmärtää tekstin pointtia. Kyllä itsekin työskennellyt opiskeluaikoina useammassakin kaupassa ja tiedän kyllä aletarrojan käytön periaatteet, mutta se pointti oli se, että myyjällä on jäänyt yksi hylly huomaamatta. Ihan luonnollinen virhe, joka voi sattua kenelle tahansa.

Pointti tässä nyt oli se, että sinä pahoitit mielesi tästä virheestä etkä voinut edes suoraan huomauttaa virheestä myyjälle. Ei se myyjä ole mikään ajatuksenlukija että hänen olisi pitänyt tajuta kysymyksestä "Onko tuoreempaa?", että siellä on viimeisen käyttöpäivän kanoja, joissa ei ole alennustarraa. Olisit sanonut sen suoraan myyjälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi