Gallup pettäjille&salasuhteessa oleville
Ja muut ei tuu sit saarnaamaan!
-mikä sai sinut pettämään
-kaduttaako
-kuinka kauan jatkui
-mitä hyvää siinäboli/on
Kommentit (3)
-tapasin elämäni naisen, sielunkumppanin. Emme voineet vastustaa yhteyttä. Olin mennyt nuorempana naimisiin ilman suuria tunteita toisen kanssa koska se oli siihen aikaan ns. sovinnainen ikä.
-Ei kaduta muuta kuin siltä osin että olisi pitänyt ottaa ero ja kertoa ensimmäiselle vaimolle nopeammin.
-Jatkui 2kk ennen kuin kerroin vaimolle kä ero pantiin vireille. Vaimo oli aavistellut koska seksi loppui meiltä kokonaan minun takiani.
-Hyvää on se että tapasin elämäni rakkauden jonka kanssa olen ollut kohta 30 vuotta aviossa. Olemme edelleen yhtä rakastuneita. Kaduttaa että tämä alkoi ensimmäisen vaimon selän takana. Toivon että olisin tavannut tämän oikean naisen aiemmin tai en olisi mennyt naimisiin nuorena ilman rakkautta. Se oli väärin ensimmäistä vaimoakin kohtaan. Onneksi ensimmäisestä liitosta ei ehtinyt syntyä lapsia.
Pettämiseen johti ristiriidat omassa suhteessa, arkistuminen ja erilaiset luonteet, joita ei vaan jotenkin saatu natsaamaan yhteen. Lähdin ulkomaille työkomennukselle, ja siellä hairahdin kollegan kanssa samojen vällyjen väliin muutaman tapaamisen jälkeen. Aluksi oikeasti ajattelin, etten päätyisi pettämään, mutta pari drinkkiä muutti mielipidettä... Sänkyyn menin tyypin kanssa vain kerran, mutta suudeltiin, halailtiin ja nukuttiin yhdessä noin kolme viikkoa (seksi ei onnistunut kovin hyvin, koska miehellä oli niin iso). Hyvää oli se, että tunsin itseni pitkästä aikaa kauniiksi ja arvostetuksi... Huonoa helvetinmoinen morkkis, itseinho ja oman moraalin tarkastelu monta kuukautta tuon jälkeen. Enää en pettäisi, minulle riitti tuo yksi kerta aidan toisella puolella. Miehen kanssa siis erottiin tuon jälkeen, mies ei tiennyt pettämisestä vaikka epäili varmaan jotain. Sittemmin palattiin yhteen ja erottiin uudelleen.
-mikä sai sinut pettämään
Uusi kokemus kiinnosti, itsetunnon kasvamisen myötä tullut toisten miesten huomio ja siihen vastaaminen.
-kaduttaako
Toisinaan kyllä. En kuitenkaan jää rypemään asiaan, mitä se auttaisi. Tehty mikä tehty enkä tee toiste.
-kuinka kauan jatkui
Tapasimme 2 kertaa, vain kerran seksiä. Sen jälkeen loppui.
-mitä hyvää siinäboli/on
Ei oikeastaan mitään. Ehkä se alku kutkutus oli "hyvää", mutta ei sen arvoista. Seksi oli aika paskaa.