Missäpäin Turkua voisi tavata rikkaita, vanhoja, +50v miehiä?
Kyllästynyt laskeen euroja. Tylsää ilman rahaa.
N35
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkkaa mullekin. T. N45
Minäkin olen tuollaisille miehille usein liian iäkäs, mutta sun juna on jo mennyt :D
Ap
Höpöhöpö. Vasta saapuu asemalle.
No tänään tää meni jo ohi, mutta huomenna lounasaikaan Pikku-Torressa:
52 v. annoksena uunilohi
Mulla on tuollainen ja kurjaa katsella, kun naiset kauppaavat itseään, kun niille selviää miehen varakkuus.
"Missäpäin Turkua voisi tavata rikkaita, vanhoja, +50v miehiä?"
En tiedä, mutta luulisi että helpompaa kuin tavata -50v miehiä. Sikäli kun se piti oikein erikseen yksilöidä.
Mm. hyvissä ravintoloissa, mutta olen itse aina mukana. T. N45, jonka juna meni jo ;)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuollainen ja kurjaa katsella, kun naiset kauppaavat itseään, kun niille selviää miehen varakkuus.
yhtä kurjalta itse näytit aikoinaan kun kauppasit itseäsi
Vanhainkodeista löytyy, mutta korona-aikaan on vaikeampi päästä vierailulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yhtä kurjalta itse näytit aikoinaan kun kauppasit itseäsi
Yhteisiä vuosia takana yli 30v ja rahat on tehty yhdessä sinä aikana. Kaikki naiset ei ole rahan perässä, vaikka sinä oletkin.
Vierailija kirjoitti:
Nöö, en halua varattua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mm. hyvissä ravintoloissa, mutta olen itse aina mukana. T. N45, jonka juna meni jo ;)
Ehkä miehesi on jo valmis vaihtamaan tuoreenpaan malliin. N33
Ehkä ei, koska ei lähtenyt. Mutta mistäs sinulle saataisiin edes se ensimmäinen mies?
Vierailija kirjoitti:
Naisseuraa kelpaa aina, ikään katsomatta. Ja jos olet varsinkin rahanpuutteessa, en voi vastustaa.
Setä60.
Setä? 60v on jo ukko.
Ei löydy mitään muita kun niitä tennareihin ja farmariasuihin sonnustautuneita 50+ miehiä jotka menevät ihan kolmekymppisistä. Katsele niitä kolmekymppisiä siis vain.
Vierailija kirjoitti:
Ei oman naisen paikallolo estä miehen iskemistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä miehesi on jo valmis vaihtamaan tuoreenpaan malliin. N33
Ehkä ei, koska ei lähtenyt. Mutta mistäs sinulle saataisiin edes se ensimmäinen mies?
Miksi hankkia oma mies, kun voi käyttää toisten miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oman naisen paikallolo estä miehen iskemistä
Ei varmasti gold diggaajaa estä, mutta miestä se saattaa ikävästi häiritä.
harvemmin tunnen myötähäpeää kaikkien ketjun kirjoittajien puolesta
Vierailija kirjoitti:
Olet itse aina mukana, kun +50v rikas mies on hyvässä ravintolassa syömässä? Niitäkö on Turussa vaan 1kpl? Vai miten seuraat niitä kaikkia?
Vinkkaa mullekin. T. N45