Missäpäin Turkua voisi tavata rikkaita, vanhoja, +50v miehiä?
Kyllästynyt laskeen euroja. Tylsää ilman rahaa.
N35
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mm. hyvissä ravintoloissa, mutta olen itse aina mukana. T. N45, jonka juna meni jo ;)
Ehkä miehesi on jo valmis vaihtamaan tuoreenpaan malliin. N33
Ehkä ei, koska ei lähtenyt. Mutta mistäs sinulle saataisiin edes se ensimmäinen mies?
Vielä se lähtee.
M42
Turusta en tiedä, mutta minä, vanhapoika, olen täällä itäkeskuksessa. Tule tänne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mm. hyvissä ravintoloissa, mutta olen itse aina mukana. T. N45, jonka juna meni jo ;)
Ehkä miehesi on jo valmis vaihtamaan tuoreenpaan malliin. N33
Ehkä ei, koska ei lähtenyt. Mutta mistäs sinulle saataisiin edes se ensimmäinen mies?
Vielä se lähtee.
M42
Höh, sittenhän hän ei enää ole rikas mies ;)
Käy lounasaikaan keskustan parhaissa lounaspaikoissa, niin siellähän noita pyörii puvuntakit päällä. Toki korona varmaan pienentänyt massaa, mutta ei huonontanut laatua. Tai sitten pienellä googlailulla ja paikallislehtien lukemisella saa helposti selville tämän alueen paremmin tienaavat miehet. Sitten vaan Facebook-pyyntöä laittamaan ja tapaamista ehdottamaan. Helppoa kuin heinänteko!
T. Itsekin vanhemman miehen puoliso
Vierailija kirjoitti:
No tänään tää meni jo ohi, mutta huomenna lounasaikaan Pikku-Torressa:
52 v. annoksena uunilohi
Ap käy nyt kurkkimassa kaikki pöydät ja syynää lautaset
Tuutko päiväkahveille?
Onko autoa` millä tulet?
Jokirannassa kävelemässä Cafe Artin liepeillä sunnuntaina aamupäivällä piukat housut, kaulahuivi ja toppaliivi yllään.
Vierailija kirjoitti:
Jokirannassa kävelemässä Cafe Artin liepeillä sunnuntaina aamupäivällä piukat housut, kaulahuivi ja toppaliivi yllään.
Yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
52 v. annoksena uunilohi
Ap käy nyt kurkkimassa kaikki pöydät ja syynää lautaset
Toivotaan, ettei lounaslistalla ole juuri uunilohta.
Eikö sen ikäiset viihdy esim pilkillä?
Vierailija kirjoitti:
Eikö sen ikäiset viihdy esim pilkillä?
Muista ap asianmukainen varustus jäälle lähtiessä: naskalit kaulaan, matkapuhelin vedenkestävään pussiin, pilli suuhun, heittoliina käteen, jonka voit heittää pelastajallesi. Mies pelastaa ap:n pulasta, mikä olisi romanttisempi tapa aloittaa suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vanhainkodeista löytyy, mutta korona-aikaan on vaikeampi päästä vierailulle.
Niin, ne vanhat yli 55 v. papat on vaipoissa vanhainkodissa....🤣
Ei kai niin vanha enää pääse liikkumaan?
Jos saat koronan niin järkkäät ensitreffit alttarille varakkaan papan kanssa ja olet muutamassa viikossa perinyt rahat ja saanut leskeneläkkeen.
Höh. Ikärasismia AP. Olisin 40V vain, mutta talous ihan hyvässä kuosissa, ja vapaa kuin taivaan lintu.
Eli jos perintöä kärkyt, taidan olla aivan liian nuori. Jos mukavaa seuraa ja hyvää suhdemateriaalia etsit, tässähän olisin....
Toki ymmärrän jos vain huomattavasti vanhempi mies sytyttää, siinä tapauksessa onnea etsintään!
Häränajajanpolulla, siellä on tasokas oma kadun baarikin, kannataa mennä sieltä etsimään!
Viesti 3:
Vierailija kirjoitti:
52 v. annoksena uunilohi
Viesti 4:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuollainen ja kurjaa katsella, kun naiset kauppaavat itseään, kun niille selviää miehen varakkuus.
Oletteko te pariskunta?
Rahoitus takkuilee ja saattaa jopa katketa. Eikö tässä juuri rahan perään itketty?