Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se siitä viikonlopusta.

Vierailija
10.05.2014 |

Ottaa päähän, olin suunnitellut tälle viikonlopulle... no en oikeastaan mitään ihmeellistä, mutta kuitenkin; tänään olisin mielellään pitänyt miehen kanssa kahdestaan "Euroviisuvalvojaiset". Pientä naposteltavaa, vähän viiniä, kahdestaan oloa lasten nukkuessa...

Huomiselle äitienpäivällekään minulla ei ollut suuria odotuksia, eniten iloitsin lasten tekemistä korteista ja pitkästä yhteisestä aamupalasta vain meidän perheen kesken.

Nyt meille tuleekin miehen veljenpoika yökylään! Mies ei osannut puhelimessa sanoa ei, kun "poika niin kovasti haluaa tulla". Poika on tosi nirso ruoan suhteen, eikä sekään ole se ongelma minulle. Vaan se, että nyt meillä on huomisiltaan asti joku "ylimääräinen" täällä, kun minä olin ajatellut että saataisiin aikaa ihan vaan meille. Pah.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysää pipoa ja keitä kahvit. 

Vierailija
2/21 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 2, sehän se on ratkaisu ihan mihin tahansa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No soitat sinne ja sanot, ettei sovi. Että miehesi meni lupaamaan tietämättä, että olit jo mennyt sopimaan toisenlaisista suunnitelmista.

Tai sitten laitat sen ukkosi soittamaan ja perumaan, samoilla syillä.

Vierailija
4/21 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, pakko kai se on. Tässä suvussa se kyllä tietää sitä että mut haukutaan lyttyyn, mutta siihenkin tottuu. Eli puhelin käteen.

ap

Vierailija
5/21 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se veljenpoikakin nukkuu? Paatte sen makoomaan ja katotte niitä euroviisuja (kiinnostaako miestäsi oikeesti?..)

Vierailija
6/21 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala, miksi ette voi katsoa kolmistaan niitä euroviisuja. Tomppako sen lapsen teille tuo?

Vierailija
7/21 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi olisi kyllä sanonut ei, jos olisi halunnut.

Vierailija
8/21 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sen pojan äiti on? Outoa, että poika on hoidossa äitienpäivän..?

Vierailija
9/21 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olisin puolellasi, mutta se, että mainitsit pojan olevan nirso ruuan suhteen ratkaisi puoleni. Asia ei mitenkään liity sinun rutinaasi, kunhan vaan haluat laajentaa ja tehdä siitä pullataikinan. Kasva jo aikuiseksi.

Vierailija
10/21 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekästähän se on iloita yhteisestä ajasta miehen ja omien lasten kanssa. Hyi mikä ämmä mä olen. Sori. Veljenpoika nukkuu edellisten kokemusten perusteella hyvässä lykyssä puolenyön aikaan, ehkä me sit otetaan sitä kahdenkeskistä laatuaikaa... Tää palsta nyt oli kyllä taas niin väärä paikka, en muistanut että täällä jokainen on pyhimys ja uhrautuvainen ja valmis koska tahansa ottamaan kenet tahansa luokseen vaikka yöksi. Kiitos muistutuksesta.

Vierailija
11/21 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 15:18"]

Missä sen pojan äiti on? Outoa, että poika on hoidossa äitienpäivän..?

[/quote]

No sehän mua tässä kanssa hämää! Kotonaanhan se, ei mitään suunnitelmia. Mutta onhan siellä rauhallisempaa, kun poika on jossain muualla...

ap

Vierailija
12/21 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 15:19"]

Muuten olisin puolellasi, mutta se, että mainitsit pojan olevan nirso ruuan suhteen ratkaisi puoleni. Asia ei mitenkään liity sinun rutinaasi, kunhan vaan haluat laajentaa ja tehdä siitä pullataikinan. Kasva jo aikuiseksi.

[/quote]

Öö... Nyt mä en edes tiedä mitä sanoa. Poika ei suostu syömään kasviksia, salaattia, täysjyväleipää, hedelmiä... Siinä sulle pullataikina.

ap

Vierailija
13/21 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole itsekäs. Onko poika useasti yötä teillä?

Vierailija
14/21 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen poika?

Jos on vielä pieni niin miksi valvoisi puoleenyöhön jos teidän omatkaan ei valvo?

Laitatte kaikki lapset nukkumaan samaan aikaan niin ei ole ongelmaa.

Lukekoon vaikka sarjiksia sängyssä jos ei uni tule.

Jos on vanhempi kuin teidän lapset niin tietokoneella se kuitenkin notkuu niin sinä ja miehesi voitte kahdestaan vallata olkkarin ja katsoa naposteltavien kanssa niitä viisuja.

Vierailija
15/21 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsilla on tosi usein yövieraita tai omani on kaverin luona, niin kuin nyt on tän viikonlopun ja hui kauhistus, ei ole kotona huomenna??!

Kun lapsilla on kavereita, pääsen itse paljon helpommalla.

Vierailija
16/21 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on 7, on ollut meillä nyt kolmen kuukauden aikaan neljä kertaa yökylässä. Voihan sen sinne sänkyyn työntää, mutta nousee useamman kerran kun on jano, pissahätä, you name it.

Ok, ehkä toi "euroviisukatsomo" oli vähän kiertoilmaus myös sille, että voitaisiin miehen kanssa toisella silmällä vilkuilla viisuja ja välissä jopa harrastaa seksiä :D On jäänyt vähän vähille työstressin sun muun takia. Ja kyllä, äitienpäivän perheaamiainen on aina ollut yksi pieni kohokohta mulle...

ap

Vierailija
17/21 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

17, miksi sulla on lapsia jos haluat vaan "päästä helpommalla"?

Vierailija
18/21 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

SORRY ap! mut enemmän säälittää tämä poika joka 'tyrkätään' äitienpäiväksi  pois! äitinä en todellakaan ymmärrä! 

Vierailija
19/21 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mä pääsen paljon helpommalla, kun niitä kavereita ei ole yökylässä. Kyllä meillä kaksi koululaista tykkää olla kotonansa. Toisella vielä joka la ja su treenit ja siellä myös kavereita.

Riittää hyvin, kun päivällä kaveeraa.

Vierailija
20/21 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 17:31"]

SORRY ap! mut enemmän säälittää tämä poika joka 'tyrkätään' äitienpäiväksi  pois! äitinä en todellakaan ymmärrä! 

[/quote]

Sama juttu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi