Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pää hajoo, auttakaa!!!

alainen
17.12.2020 |

Mulla pyörii päässä vain yksi eilinen konflikti esimiehen kanssa.
Minä olin asiassa oikeassa, vastapuoli väärässä.
Sen sijaan, että olisi reilusti myöntänyt virheensä, kävi päälle kuin yleinen syyttäjä.
Haukkui minua ja huusi minulle ihan muista asioista, mitkä eivät liittyneet tähän keissiin mitenkään.
Nyt olen itse jäänyt jo lomalle, mutta tuntuu, että koko joululoma on pilalla.
Tämä työkaveri on ylemmässä asemassa kuin minä, enkä koe mitenkään luonnolliseksi esim. soittaa hänelle tai mennä tapaamaan. Viestin laitoin, että voisiko sen eilen sovitun asian korjata siten, että muutkin työyhteisössä osaa sen ottaa huomioon. Kuitenkin kaikki muut tietävät, että minä tein ensin asian tavalla X ja sain siitä palautteen, että se olisi pitänyt tehdä tavalla Y. Hei aluksi laitoin hänelle ystävällisen viestin, että tapa X on se oikea, mutta sain vastauksen, että eikun Y.
Minä jouduin tätä useamman päivän selvittämään, jolloin lopulta tosiaan eilen tämä esimiesasemassa oleva nainen joutui minulle myöntämään, että olin oikeassa, minun käyttämä tapa on se oikea. Ärsyttää vain ihan sikana, kun hän ei tunnu myöntävän sitä julkisesti, vaan muut ovat edelleen siinä uskossa, että minä olin väärässä ja sitten vielä kun hän oli töissä sanonut muille, että jankkaan asiaa ja pommitan häntä.
Itse asia on kuitenkin tuiki tärkeä, että se tehdään oikein.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia varmaan korjaantuu aikanaan, mutta mulla itsellä on nyt ongelma, kun en saa tätä konfliktia mielestäni ja päässä pyörii vaan tämä yksi ja sama juttu. Olen ahdistunut ja tuntuu että koko joululoma on pilalla, kunnes tämä asia ratkeaa ja vielä niin, että kaikki ollaan hyvillä mielin. 

Minä olen kiltti ja herkkä ihminen ja tämmöinen kuormittaa ihan valtavasti. En tiedä mitä tehdä.

Vierailija
2/21 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä jankkaat tätä asiaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

X + Y = Sota

Sincc

Vierailija
4/21 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihullu alert. Jankkaa taas asiakaspalautteesta.

Vierailija
5/21 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnä vaan oma mokasi, ja joulurauhasi palautuu!

Vierailija
6/21 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kuka äitihullu on.

Vierailija
7/21 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä jankkaat tätä asiaa?

Koska en saa mielenrauhaa, ennenkuin asia on oikaistu. 

Minä en koskaan jätä asioita puolitiehen tai sinnepäin, haluan saada ne päätökseen.

Vastapuoli on jättänyt asian kesken ja harmittaa minua, en haluaisi enää soittaa / laittaa viestiä, että voisiko oikaista sen kaikille. 

Vierailija
8/21 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi minussa aiheuttaa ahdistusta, että minua haukutaan ja loukataan ilman syytä.

Tämä esimies vältteli tätä kyseistä asiaa missä oli väärässä ja käänsi puheen minun henkilökohtaisiin ominaisuuksiini ja työtapoihini. Esim. että olen pikkutarkka ja lihava ja minulla ei ole muuta elämää kuin tämä työ, miksen hanki harrastuksia ja miksi kaikki töihin liittyvä pitää tehdä niin tarkasti. 

Ja nyt ei todellakaan ole mikään pikkuasia kyseessä, että teinkö sen liian tarkasti vai ei, vaan kokonaan eri tyylistä, jolloin tuo esimiehen väittämä tapa Y ei tässä tapauksessa käy ja toimi ollenkaan. 

Vierailija
9/21 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei ole edes oikein, että työkaveri / esimies haukkuu toista lihavaksi.

Mutta se ei ole se oleellisin asia, vaan se, että ylipäätään haukkuu mistä vaan asiasta.

Vierailija
10/21 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kamalaa!

Miksi on niin tärkeää se oikeassa olemisen julistaminen?

Oletko pikkusielu?

Vierailija
11/21 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on häiriintynyt kuten 99% palstikkaista....

Pidä vain puolesi.

Suosittelen tallentamaan ja olemaan altavastailematta.

Lycka till.

Vierailija
12/21 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan halua virhettään myöntää. Se tarkoittaa että pitäisi olla aikuinen.

Kiusaajahan ei sitten ole.

Vierailija
13/21 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä kestää aikaa päästä yli oikeistakin asioista.

Olen kymmeniä kertoja läpikäynyt samoja ajatuksia omassa päässä.

Olet pedantti kai mikä on hyväkin.

Kun olet oikeassa ole vaan rauhassa loma.

Jotkut asiat vie aikansa ja sitten totuus näkyy.

Vierailija
14/21 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, että otsikkoni oli niin huono, että kukaan ei avaa tätä ketjua. 

Vierailija
15/21 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
16/21 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimiehesi on kiusaaja. Kerro asiasta hänen esimiehelleen.

Vierailija
17/21 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee juuri noin. Ei ketään kiinnosta miten hyvin joku juttu on hoidettu, seuraavaa juttua vaan tekemään. Jos yrittää kertoa piloille, mitä pitää tehdä, ne vain tekevät oman pomonsa antamia tehtäviä. Jos sun homma ei kuulu ei heidän tavoitteisiinsa, ei heitä silloin kiinnosta. Olen hakannut päätä seinään tämän takia, että miksi kaikki tehdään väärin jne. mutta tämä on pomojen valinta. Ja olen ollut monesti oikeassa, mutta turha odottaa että siitä mitään kiitosta saa tai joku muistaisi sen. Joskus viiden vuoden päästä joku pomo huomaa jutun, mutta se on sitten pomon hyvyyttä... fuk.

Joo elämä ei ole reilua vaikka olisit oikeassa. Pomo voi silti olla oikeassa... Jos ymmärrät.

Se miten pomo haukkui sua, oli eettisesti väärin. Näin työpsykologi mulle sanoi ja ja että hänen asemassaan hän voi käyttäytyä näin.. Ok. olen sulatellut tätä nyt itse vuoden.

Tsemppiä, eri sellainen työpaikka, jossa niitä sun esille tuomia asioita arvostetaan. Monesti nykyajan pomot ei siedä sitä, että alainen tietää tai osaa paremmin ja ne kokee sinun ja minunlaiset alaiset uhkaksi. Siksi ne ne käyttäytyy epäeettisesti.

Vierailija
18/21 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity tekemään töitä. Älä välitä muusta - yritä.

Hyvin tehty Työsi on sun perustelu.

Itsellä kävi sellainen juttu töissä että bimbotyökaveri haukkui seläntakana eräästä asiasta. Joka ei siis pitänyt paikkaansa.

Asia selvitettiin mutta harmitti. Ja se kyllä otti kupoliin, että esimies (joka uskoi valehtelijaa) ei myöntänyt että kuka oli valehtelija.

Mutta kun tiedän että syytettiin väärin perustein niin en välitä.

Ei ole enää mun ongelma.

Vierailija
19/21 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajasi tai esimiehesi ei ole ystäväsi. Ota lohtua siitä, että olet työteliäs ja tiedät osaavasi hommasi. Yhdestä työpaikasta ei kannata pitää kynsin ja hampain kiinni, vaan kannattaa alkaa etsiä paikkaa jossa sinua arvostetaan - eikä tästä tietysti pidä mainita kellekään, ennen kuin saat paikan toisaalta.

Vierailija
20/21 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se vastapuoli ei ole SINUN esimiehesi, niin voit kertoa ongelmastasi omalle esimiehellesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän