Mies pettää..ei mikään yllätys, mutta ottaahan se päähän!
Niin, olenhan minä toki aina sen tiennyt, että joku päivä siinä niin käy, kaikki miehet on samanlaisia! Mutta miten tyhmä pitää olla, että valehtelee ihan päin naamaa, vaikka on käytännössä selvä homma!
Valehtelee, että on ollut töissä, vaikka tiedän, ettei ole ollut..häviää monen tunnin "lenkeille", puhelin aina äänettömällä kotona ollessa. Ja tietysti seksi, ei sitä kiinnosta enää yhtään, vaikka on usein sanonut, että haluaisi useammin, silti aina "väsyttää", ja pitää mennä aikaisin nukkumaan, joten jään yksin valvomaan.
Kun nyt vaan olisi riittävän tyhmä, että saisin vielä kiinni niin, että olisi millä todistaa muillekin..
Kommentit (25)
ja olet hänen kanssaan viellä, koska... ?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 15:41"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 15:16"]
"mies ei tule olemaan onnellinen kenenkään kanssa, enemmän harmittaa naisen puolesta, kun ei tiedä mihin on sekaantunut."
Ja sinä tiedät tämän mistä? Ota nyt pääsi pensaasta.
[/quote] En ole ap mutta kyllä sen tietyn tyyppisistä ihmisistä tietää, eivät ole ikinä mihinkään tyytyväisiä.Exäni tappelee nykyisensä kanssa joka päivä ja itse nautin rauhallisesta ja onnellisesta elämästä nykyisen mieheni kanssa.Exä haastoi riitaa koko ajan ja voi sitä onnea kun 12v.suhde oli ohi.Ei ikinä enää!
[/quote] Miten tiedät, että tappelevat joka päivä?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 15:41"]
"mies ei tule olemaan onnellinen kenenkään kanssa, enemmän harmittaa naisen puolesta, kun ei tiedä mihin on sekaantunut."
[/quote] En ole ap mutta kyllä sen tietyn tyyppisistä ihmisistä tietää, eivät ole ikinä mihinkään tyytyväisiä.Exäni tappelee nykyisensä kanssa joka päivä ja itse nautin rauhallisesta ja onnellisesta elämästä nykyisen mieheni kanssa.Exä haastoi riitaa koko ajan ja voi sitä onnea kun 12v.suhde oli ohi.Ei ikinä enää!
[/quote]
Mä luulen, että sä tiedät mistä puhun..Jos ihminen on niin katkera menneestä, ettei voi antaa asioiden olla, ja jättää syyttämättä täysin syytöntä puolisoakaan vain siksi, että menneisyyden haamut painaa, ja lisäksi on niin itsekäs, ettei kykene ajattelemaan muita kuin itseään, ei mitä suurimmalla todennäköisyydellä pysty olemaan onnellinen kenenkään kanssa.
Ja vastaus kysymykseen miksi olen edelleen hänen kanssaan..En tiedä. Varmaan siksi, että olen kaikesta huolimatta rakastanut sitä kusipäätä tänne saakka, mikäs sitä itselleen voi. Lisäksi, kuten varmasti moni tietää, ei se ole niin helppoa lähteä kävelemään lähes 15 vuoden liitosta..
ap