Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä joku kaveri niin ruma, että hävettää liikkua sen kanssa?

Vierailija
10.05.2014 |

Mul on...

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sinunlaisillasi ei oikeasti ole kavereita. Siksihän täälläkin puhut siitä mistä puute!

Vierailija
2/47 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaa... siksikö mä en ikinä ole saanut kavereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta yhden kaverin kanssa hävettää liikkua hänen asenteensa takia. Hän antaa näkyä, että on huonolla tuulella, vaikuttaa vetämättömältä ja flegmaattiselta. Häiritsee etenkin, jos joskus olemme yhdessä juhlimassa. Tosin näkyyhän se hänen ulkonäössäänkin, on aina naama nurinpäin ja se rumentaa. Ei ehkä ole se kedon kaunein kukka muutenkaan, mutta hymy voisi joskus auttaa.

Vierailija
4/47 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mulla on yksi tosi ruma kaveri, mutta ei ole koskaan hävettänyt liikkua sen kanssa.

Vierailija
5/47 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin liikkua vaikka olisi kuinka ruma. Ei tippaakaan kiinnosta mitä joku siitä ajattelee.

Vierailija
6/47 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla  ulkoisesti ei-niin-viehättäviä kavereita, mutta luonteeltaan ovat tosi ihania ja fiksuja :) Ei kyllä hävetä todellakaan.

Vierailija
7/47 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan. Omia kavereita en häpeä, koska ei oo yhtäkään rumaa kaveria, mut häpeen kyl kaverin kavereita, mut onneks en usein joudu niiden kanssa aikaa julkisella paikalla viettämään. Ne on rumia ja juntteja.

Vierailija
8/47 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 13:57"]

Mul on...

[/quote]Sul on väärä asenne. Mitä rumempi kaveri, sitä kauniimmalta sä näytät.

Vierailija
9/47 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ketju oli vakavissaan aloitettu, haluan kysyä, minkähän ikäinen ap mahtaa olla.

Vierailija
10/47 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, koska mä olen niin ihq ja ylimaallisen kaunis että kaikki ihmiset on muhun verrattuna rumia. Mut mua ei hävetä, koska pakotan kaikki ihmiset joitten kanssa liikun, pitämään paperipussia päässä.

Vierailija
11/47 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on huono itsetunto, jos sinua hävettää jokin asia.

Minusta on alhaista, jos antaa toisen luulla, että olet hänen kaveri. Olet torkeä!

Vierailija
12/47 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ystäväni ovat kauniita ja miehet komeita, mutta voisin liikkua susiruman ihmisenkin kanssa täysin häpeilemättä. Ei kiinnosta muiden mielipiteet.

Vierailija
13/47 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu yks ryysyläinen. Ja sit liikalihava. Meen sen kanssa aina kaikkialle niin tiedän näyttäväni paremmalta

Vierailija
14/47 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, mutta yhden kaverin kanssa vaivaannuin kun hän on niin iso että elokuvissa oli tosi hankalaa sopia viereiselle penkille. Vieressäni oli tyhjä paikka, mutta tuntui että olisi jotenkin epäkohteliasta siirtyä siihen, joten istuin sitten vaan puolikkaalla penkillä vinossa koko leffan ajan.

Vierailija
15/47 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mutta yksi kaveri on joka kommentoi välillä muiden ihmisten ulkonäköä niin äänekkäästi että hänen kanssaan hävettää kulkea.

Vierailija
16/47 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, minä olen se rumistus. Mutta ettehän te kaunottaret erottuisi joukosta, ellei meitä rumia olisi olemassa. Olkaa siis kiitollisia, että rumat haluavat teidät kavereikseen.

Vierailija
17/47 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä. Silloinhan näyttää itse todella upealta seuraansa verrattuna :)

Vierailija
18/47 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä myöntää, että sellainen kaveri on ollut.

2 promillen humalassa kaveriporukassa älyttömän hauska, mutta selvinpäin kaupungilla samanlaisia juttuja laukova, ruma, eritteille haiseva, risaisissa vaatteissa kulkeva, junttimainen. Sovinistinen, rasistinen.

En kyllä ole hirveästi jaksanut enää hänen seuraansa, varsinkin, kun jutut muuttuivat entistä mauttomammiksi. Sääli, sillä parhaimmillaan hän on edelleenkin hyvä ja hauska tyyppi (ja huippupelaaja, pelattiin paljon kaveriporukalla), mutta en kyllä jaksa häntä enää ainakaan selvinpäin. Ei pahalla, mutta tällaisia tyyppejä on (yllättäen) näissä 30+ poikamiehissä.

Vierailija
19/47 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvä naispuolinen ystävä joka on todelllllaaaa ruma. Ihan oikeasti ruma. Minua ei kummemmin haittaa hänen ulkonäkönsä kun liikumme yhdessä, mutta...muut ystäväni ovat minulle monesti kommentoineet ystäväni rumuutta ja siitä tulee paha mieli. Ystävälläni ei ole mikään suuri itsetunto tai rakkaus itseään kohtaan ja olen yrittänyt motivoida häntä rkastamaan enemmän itseään ja muuttamaan olemuksessaan niitä juttuja joita voi helposti muuttaa esim. kampaajalla käynti säännöllisesti ja vanhojen rumien ja epäsopivien vaatteiden vaihtaminen parempiin. Loppujenlopuks pikkuhiljaa frendini on alkanut muuttamaan asennettaan itseensä.

Vierailija
20/47 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään ulkoisesti rumaa ihmistä, enkä varmaan koskaan ole nähnytkään sellaista. Eniten hävettää jotkut sukulaiset, jotka eivät osaa käyttäytyä julkisilla paikoilla, vaan alkavat huutaa ja vittuilla asiakaspalvelijoille, jos kahvilassa vaikka maitokannu on tyhjä juuri heidän kohdallaan. Välttelee näiden sukulaisten kanssa kahvilassa käymistä viimeiseen saakka.