Miksi masterhenkiset miehet löytää yleensä ne heikon itsetunnon omaavat naiset?
Kommentit (15)
Tottakai niitä osaa lukea. Miksei osaisi ?
Sincc
Ei kai alistuvaa ja mukailevaa ihmistä vaikea ole lukea ..
Sincc
Yleisimmin näissä puhutaan kahden tasavertaisen aikuisen leikistä. Onko mastereita siis "leikkimastereita" eli em. ja true masterit eli jonkinlaiset sosiopaattis-psykopaattisin piirtein olevat tyypit.
Seksi keskustelussa taannoin eräs alistuva noita ensinmainittuja mollasi wannabe-pelleiksi. Haluaa oikeasti jonkin true sadistin kohteeksi?En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Yleisimmin näissä puhutaan kahden tasavertaisen aikuisen leikistä. Onko mastereita siis "leikkimastereita" eli em. ja true masterit eli jonkinlaiset sosiopaattis-psykopaattisin piirtein olevat tyypit.
Seksi keskustelussa taannoin eräs alistuva noita ensinmainittuja mollasi wannabe-pelleiksi. Haluaa oikeasti jonkin true sadistin kohteeksi?En ymmärrä.
No jos haluaa tulla dominoiduksi niin ei siinä mitkään lasten leikit auta.
En tiedä, mutta kuvittelin itse omaavani suhteellisen hyvän itsetunnon kunnes menin aivan hyytelöksi dominoivan miehen sanasta.
Kuritusta kaipaavat naiset etsii itse omat masterinsa.
Vierailija kirjoitti:
Naisten alistaminen on erittäin palkitsevaa, monellakin tavoin.
Alistuminen miehelle on kuitenkin jokaisen naisen haave, ainakin alitajuntaisesti.
Naiset on luotu palvelemaan mestaria.
Millä tavalla alistat naistasi? Meneekö raa'an väkivallan puolelle?
No kyllä humanisti naisen tuntee ulkonäöstä. Ovat hissukan ja vaatimattoman näköisiä, yleensä pitkät suorat hiukset ja silmälasit. Näihinkun iskee niin harvemmin saa mitään bile-hile tyyppiä joka päsmäröisi kuten ao. rouva
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus keskusteluissa törmännyt noihin jotka tahtovat "oikeaa" sadistia ja alistua "vailla mitään rajoja". Kun vähän pintaa kuorii niin alta paljastuu aina ihminen jolla on joku trauma minkä takia haluaa satuttaa itseään lisää. Terapiaa nuo tarvitsevat eivätkä D/s-suhdetta.
Mikä on masterheniinen? Minä lienen tyhmä kun en tiedä
Up