Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suojaudut koronalta? Oletko maskiuskovainen vai luotatko esim. influenssarokotteeseen?

Vierailija
17.12.2020 |

Ja D-vitamiiniin?

Näistä influenssarokote on selvästi tehokkain estämään varsinaista tartuntaa ja vaikeaa tautimuotoa. D-vitamiini estää vaikeaa tautimuotoa. Maski ei suojaa käyttäjäänsä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, maski ei suojaa yhtään ketään. Hyvin on aivopesty kaikki maskeihin.

Elän semmoista elämää, etten juurikaan käy missään ja teen duunia kotona.

Vierailija
2/20 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime keväästä asti olen ottanut D-vitamiinia 150 mikrogrammaa. Nyt jokunen viikko sitten aloin ottamaan myös c-vitamiinia 1 g ja sinkkiä. Pysyttelen pääasiassa kotona, mutta enpä muulloinkaan pahemmin missään liiku, paitsi töissä ja kaupassa. Pesen käsiä tavallistakin useammin. Maskin laitan kun menen kauppaan, en siksi, että uskoisin sen juurikaan mitään auttavan, vaan koska muillakin on ja on helpompaa näin. En siihen kuole, jos puoli tuntia pidän maskia muiden mielenrauhan takia. Monet on jo nyt valmiiksi peloissaan ja ahdistuneita, niin jos heidän oloaan nämä maskit helpottaa, niin ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niin kuin muiltakin taudeilta: syömällä terveellisesti, ulkoilemalla, välttämällä stressiä, syömällä D-vitamiinia, ajattelemalla terveitä ajatuksia, hymyilemällä ja halaamalla, välttelemällä uutisia ja tympeitä ihmisiä. Elämällä, liikkumalla luonnossa, olemalla tekemisissä ihmisten ja eläinten kanssa, altistamalla itseäni elämälle kaikin tavoin. Huolehtimalla bakteerikannastani. Välttelemällä ylihygieniaa ja lääkkeitä. Hengittämällä raikasta ilmaa ilman maskia. Pesen kyllä käsiä, olen aina pessyt.

Vierailija
4/20 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan päivittäin mieheltäni koronalta suojaavan siemennestekalvon peräsuoleeni.

t. terveydestään huolehtiva kaunis ja fiksu nainen

Vierailija
5/20 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan siihen, että pysymällä etäällä muista ihmisistä vältän kaikista parhaiten tartunnan. Introvertille luonteelleni ei lainkaan vaikeaa.

Vierailija
6/20 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen etätöitä, ulkoilen metsässä. Harrastan lukemista, etäopiskelua ja jumppaa kotona. Käyn kaupassa kerran viikossa aamulla aikaisin, silloin ffp3-maski. Terveellinen ruoka, vitamiinit, riittävä uni.

Vierailija
7/20 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältän ihmisjoukkoja. Ruokaostoksilla käyn pienessä kyläkaupassa joka toinen viikko; soitan tilauksen, maksan verkkopankissa, noudan valmiin ruokalaatikon kaupan takaportaalta. Auton tankkaan kertakäyttökäsine kädessä. Töissä ei ole lainkaan livekontakteja, kaikki kommunikaatio tapahtuu puhelimitse. Ensi viikolla pitäisi hakea toimistolta joululahja, mutta enpä taida ottaa riskiä parin euron paketin takia.

Vierailija
8/20 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätyöt ja tarpeeton yleisissä sisätiloissa luuhaaminen vaikuttaa olevan tehokkaimpia. Pakollisiin sisätiloihin laitan maskin lähinnä muiden ihmisten vuoksi (kauppa, päiväkoti yms).

Vierailija
9/20 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen etätöitä, käyn kaupassa vain kerran viikossa myöhään illalla kun on hiljaista (maski naamalla), pesen käsiäni ja huolehdin muutenkin hygieniasta, syön D-vitamiinia ja terveellistä kasvispainoitteista ruokaa, ulkoilen paljon, pidän yhteytttä ystäviini etänä, rapsuttelen koiraa, luen, kuuuntelen musiikkia ja yritän ajatella positiivisesti ja vältellä stressiä. Influenssarokotteen olen ottanut joka vuosi sairastuttuani aikoinaan teho-osastolle vieneeseen influenssaan, josta toipumiseen meni kuukausia.

Vierailija
10/20 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää koronaa, eli en juuri mitenkään. Maskia en todellakaan käytä.

Teen 100% etää.

Koska ei pelota, niin yritän omalta osalta pitää ravintolat pystyssä, tilaan usean kerran viikossa lounaan kotiin ja viikonloppuisin käyn paikan päällä syömässä.

Tänä jouluna olen ostanut kaikki lahjat suomalaisilta yrittäjiltä.

Kävin syksyllä paljon teatterissa ja elokuvissa. Umpityperän 3vk sulun takia olen ostanut striimattuna. Järjetöntä tuhota kokonainen ala!

Vierailija
11/20 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojaudun muuten erittäin hyvin, tarkemmin tässä nyt erittelemättä, ja suojaan muitakin samalla, mutta olen h#%&#/&n vihainen peruskoulujen pitämisestä edelleen auki pääkaupunkiseudulla. Emme käy koronatesteissä vain siksi, että kouluja on päätetty pitää auki ja lapset joutuvat siellä käymään. Kaikkeen muuhun olemme valmiita, mutta emme ottamaan tikkua syvälle nenääni  joka viikko, sillä koko ajan on oireita ainakin yhdellä perheessä, jos ei useammalla. En myöskään ottaisi ensimmäisten joukossa koronarokotetta, jos sen saisin. Harkitsen kauemmin, enkä ole tehnyt päätöstä niillä tiedoilla mitä rokotteista on ehtinyt kertyä. Varoitin koronasta jo helmikuun alussa!

Vierailija
12/20 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen 100% etää.

Koska ei pelota, niin yritän omalta osalta pitää ravintolat pystyssä, tilaan usean kerran viikossa lounaan kotiin ja viikonloppuisin käyn paikan päällä syömässä.

Kävin syksyllä paljon teatterissa ja elokuvissa. Umpityperän 3vk sulun takia olen ostanut striimattuna. Järjetöntä tuhota kokonainen ala!

En minäkään ymmärrä, että teatterit ja elokuvateatterit suljettiin. Eihän niissä ole edes tapahtunut altistumisia.

Vierailija
13/20 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Nyt mä en ymmärrä. Miten influenssarokote suojaa koronalta?

Hyvä käsihygienia, maskin käyttö ja etäisyys on minun keinoni yrittää estää koronaviruksen saaminen.

Vierailija
14/20 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan joka päivä maitohappobakteereita sekä C- ja D-vitamiinia ja sinkkiä.

Maskia käytän, koska se suojaa töissä esimiehen huomautuksilta ja kaupassa kanssaihmisten pahoilta katseilta. :D

Vierailija
15/20 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen 100% etää.

En minäkään ymmärrä, että teatterit ja elokuvateatterit suljettiin. Eihän niissä ole edes tapahtunut altistumisia.

Mites oli se naistenpäivän konsertti? 

Se, ettei teatterissa tai elokuvateatterissa ole VIELÄ tapahtunut altistusta on vain tuuria ja johtuu siitä, ettei tautia ole meillä kovin paljon liikkeellä verratuna muihin maihin tai altistus on jo tapahtunut, mutta siitä ei tiedetä. 

Vierailija
16/20 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etätyöt ja tarpeeton yleisissä sisätiloissa luuhaaminen vaikuttaa olevan tehokkaimpia. Pakollisiin sisätiloihin laitan maskin lähinnä muiden ihmisten vuoksi (kauppa, päiväkoti yms).

Miten tarpeeton yleisissä sisätiloissa luuhaaminen suojaa koronalta??? 

Vierailija
17/20 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioin kaupoissa vain hiljaisina aikoina. En kyläile enkä kutsu kyläilemään. Pidän turvavälit myös ulkona liikkuessani. Suojelen muita ihmisiä hengitysaerosoleiltani käyttämällä kirurgista kertakäyttöistä suusuojaa.

Olen ottanut influenssarokotuksen ja syön muutenkin pimeään vuodenaikaan D-vitamiinia. Ulkoilen päivittäin, että kunto pysyy hyvänä.

Vierailija
18/20 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jeesus suojaa koronalta

Vierailija
19/20 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tarpeeton yleisissä sisätiloissa luuhaaminen suojaa koronalta??? 

Sen välttäminen siis tietysti, tuli ajatuskatkos.

Vierailija
20/20 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen 100% etää.

Niinpä. Käymissäni elokuvissa oli n. 3-30 henkilöä ja todella hyvin huomioitu turvavälit. Osalla maski. Harmittaa, että tehtiin taas hirveä määrä ihmisiä kelan ja liittojen tukijonoihin. Olisihan noihin vaikka voitu tehdä maskipakko, kun siihen nyt päättäjät tuntuvat uskovan.

Ravintolat ovat kuitenkin auki, ihan noutopöydästä lähtien, eli ei ihan loogisia nämä päätökset. Onkin ihanaa, kun ei-paniikkisena pääsen ravintoloihin lepäämään, siellä kun ei juuri maskeja ja vihaisia katseita näy.

Siskoni käyttää myös maskia siksi, koska pelkää katseita. Hänelle tulee maskista päänsärkyä ym ja olen kovasti yrittänyt rohkaista maskin lopettamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän