Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muutaman kuukauden takainen miesystäväni lähti toisen

Vierailija
10.05.2014 |

naisen kanssa baarista taksilla. Tuli mustasukkainen, kateellinen ja surullinen olo. Minä menin yksin kotiin. Mietin yöllä mitä mies nyt tekee. Tunnen hänen tapansa ja osaisin tehdä hänelle hyvää. En taida olla päässyt vielä yli, vaikka suhde oli lyhyt.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumaksi nimittely on rumaa, tiedän. Se nainen on sellainen, joka on yrittänyt kaikkia sopivan ikäisiä alueen miehiä, varattuja ja vapaita ja sitä ihmetellään sen ulkonäön takia. Ihmiset ovat raadollisia, minäkin. Hän jahtasi epätoivoisesti myös veljeäni, jonka tiesi olevan naimisissa ja näki hänet vaimonsa kanssaankin. Nyt hän sai sitten minun exäni. 

Totta, että meillä oli hyvin seksuaalinen suhde, mutta mies oli mielettömän ihastunut. Minäkin sitten lopuvaiheessa ja sitten se loppuikin.

Kai se nainen vietti yönsä siinä sängyssä, jossa minä olin ensin. Se oli miehen uusi asunto ja uusi sänky ja minä olin ensimmäinen nainen siellä. Vaikka mitä sillä on väliä. 

ap

Vierailija
2/6 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään syytä olla mustasukkainen tuollaisesta. Teillä on ollut jokin syy lopettaa suhteenne. Hyvällä lykyllä miehellesi jäi käteen illasta tuon naisen kanssa vain sukupuolitauteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sentään tauteja. Nainen on vielä paljon rumempi kuin minä, suoraan sanoen ruma nainen. Muistan miten ihastunut mies oli minuun ja ulkonäkööni aluksi. Hän oli mielestään saanut jotain itsensä yläpuolelta. Nyt minä olen yksin ja se ruma nainen viihdyttää miestä, jonka luona olisin halunnut olla.

ap

Vierailija
4/6 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Viihdytä nyt itse itseäsi.

Tiedän tuon tunteen kun itsellä olisi vielä haluja jatkaa ja mies ei ole enää kiinnostunut. Ottaa aikansa kun pystyy jatkamaan elämää ja etsimään uuden.

Ilmeisesti miehelle suhteenne merkitsi vain seksuaalista tyydytystä ja ei halunnut siitä enempää. Voi olla että on samanlainen kun minun ex, menee kukasta kukkaan läpi elämänsä ja pysty sitoutumaan. Erostamme on aikaa 17 vuotta ja naisia kulkenut kuin pyöröovesta hänen elämässään.

Vierailija
5/6 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vikaa siinä suhteessa oli kun erositte. Koita ajatella että ero olisi tullut joka tapauksessa joten parempi aikaisessa vaiheessa.

Helpostihan sitä tuntee mustasukkaisuutta ihmisestä josta ei ole vielä päässyt yli, se on varmaan ihan normaalia. Uusia verkkoja vaan vesille kun siltä tuntuu, sitten viimeistään kun löytää sen oikean niin voi unohtaa entiset sydänsurut...

Vierailija
6/6 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vikaa siinä suhteessa oli kun erositte. Koita ajatella että ero olisi tullut joka tapauksessa joten parempi aikaisessa vaiheessa.

Helpostihan sitä tuntee mustasukkaisuutta ihmisestä josta ei ole vielä päässyt yli, se on varmaan ihan normaalia. Uusia verkkoja vaan vesille kun siltä tuntuu, sitten viimeistään kun löytää sen oikean niin voi unohtaa entiset sydänsurut...