Naisilla on yllättävän vilkasta seksielämää
"Kolmekymppinen nainen, jolla on ollut 50 seksikumppania, ei ole enää poikkeus.
– Kun kysyn kolmekymppiseltä naiselta, paljonko hänellä on ollut eri seksikumppaneita, yleensä nainen alkaa laskea ja kun pääsee 30:een, ei jaksa enää laskea pitemmälle, naistentautien ja synnytysten erikoislääkäri, LKT Anneli Kivijärvi kertoo."
http://www.turkulainen.fi/artikkeli/258227-naisilla-on-yllattavan-vilka…
Kommentit (946)
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä37185 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se on. se on sekä hyvä, että huono juttu. Hyvä siinä mielessä, että muuten moni olisi jäänyt paljon enemmän ilman, huono siinä mielessä ettei noiden kanssa enää edes harkitse mitään vakavia.
Kenen noiden? Minulta ei ole yksikään mies ikinä kysynyt aikaisemmasta seksielämästäni, jos tarkoitit sitä, että seksuaalisesti aktiivisten naisten kanssa miehet eivät enää edes harkitse mitään vakavia. Kyllä harkitsee, usko pois.
Kaikki miehet joiden kanssa olen harrastanut seksiä, ovat alkaneet suhteeseen kanssani eikä kukaan ole kysynyt aiemmasta seksielämästäni. Koska miehet ovat olleet yhtä helppoja kuin minäkin, emme ole heitelleet moraalisia tuomioita suuntaan tai toiseen parisuhteen piristykseksi.
Eivät vain oiekasti halua tietää ja elävät mieluummin valheessa kuin märehtiä karua todellisuutta. Miehillä ei ole vara valita hirveän suurilla kriteereillä.
No ainakaan eivät olleet synkkiä ankeuttajia kuten sinä, vaan reippaita ja iloluonteisia, seksipositiivisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se nyt siis on?? Haluaako mies itselleen naisen, joka on sängyssä halukas seksipeto, vai siveellisen neitsyen jota ei seksi oikein kiinnosta?
Ärsyttävää aina lukea tämä lause näissä keskusteluissa.
Eli jos haluat olla "halukas seksipeto", niin sinun pitää maata mahdollisimman monen miehen kanssa.
Ehkä se siveellinen neitsytkin on halukas seksipeto, mutta haluaa vain sitä omaa kumppania eikä halua maata randomi miesten kanssa.
Minä uskon, että jos seksi on ihmiselle tärkeää, niin ei hän pysty vuosikausia olemaan ilman. Ja jos hänelle riittää sooloseksi niin todennäköisesti suhteessakin hän helposti turvautuu siihen, koska onhan se paljon helpompaa kuin olla toisen kanssa ja tyydytyskin on paljon varmempi.
Jos haluaa ottaa uskollisuuden kanssa varman päälle, niin kannattaa ottaa nainen joka ei ole kovin kiinnostunut seksistä. Jos haluaa ottaa varman päälle saamisen kanssa, niin kannattaa ottaa nainen joka on.
Ei tuokaan pidä paikkaansa, mulle käy aina niin että otan naisen joka haluaa paljon seksiä ja sitten yhteen muuton jälkeen paljastuukin ettei halua seksiä ollenkaan.
Kaikissa näissä suhteissa ainoa yhteinen nimittäjä olet sinä. Tästä voi vetää sen johtopäätöksen ettet tarjoa kovinkaan hyvää seksiä.
Ei kukaan ole sanonut että tarjoamassani seksissä olisi vikaa, ei vaan tee mieli eikä halua, mitään muita perusteluita ei sitten tarvitakaan.
Asiasta jos yrittää keskustella hermostutaan, huudetaan ym.
Minä en ainakaan ala vakavasti seurustelemaan enää ikinä, enkä naiselta muuta tarvitse kuin seksiä, kaiken muun voi hoitaa itse.Eiköhän tuossa tullutkin jo vastaus siihen, miksi naiset eivät halua seksiä kanssasi. Minäminäminä...
Se on sun mielipide, tuntuu muuten kelpaavan ja tarjontaakin on niin kauan kun ei asuta samassa paikassa.
Kuinka nopeasti sinä siis muutat saman katon alle? Ja kuinka monta avoliittoa on jo takana?
Muutama avoliitto, eikä edes kovin nopeasti ole muutettu yhteen, enkä ole ikinä pettänyt seurustelu/avopuolisoa.
Muutama? Itse en edes pissaisi päin miestä, jolla on ollut elämässään enemmän kuin yksi avo- tai avioliitto. Yhden kerran eroaminen on inhimillistä, mutta jos niitä on enemmän niin en voisi kuvitellakaan uskovani, että sellainen mies sitoutuisi loppuelämään minun kanssani yhtään sen vakavammin kuin niihin aikaisempiinkaan.
Sulla on sitten miehet aika vähissä jos et ole lähes teini vielä.
Käyttäjä37185 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä37185 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se on. se on sekä hyvä, että huono juttu. Hyvä siinä mielessä, että muuten moni olisi jäänyt paljon enemmän ilman, huono siinä mielessä ettei noiden kanssa enää edes harkitse mitään vakavia.
Kenen noiden? Minulta ei ole yksikään mies ikinä kysynyt aikaisemmasta seksielämästäni, jos tarkoitit sitä, että seksuaalisesti aktiivisten naisten kanssa miehet eivät enää edes harkitse mitään vakavia. Kyllä harkitsee, usko pois.
Kaikki miehet joiden kanssa olen harrastanut seksiä, ovat alkaneet suhteeseen kanssani eikä kukaan ole kysynyt aiemmasta seksielämästäni. Koska miehet ovat olleet yhtä helppoja kuin minäkin, emme ole heitelleet moraalisia tuomioita suuntaan tai toiseen parisuhteen piristykseksi.
Eivät vain oiekasti halua tietää ja elävät mieluummin valheessa kuin märehtiä karua todellisuutta. Miehillä ei ole vara valita hirveän suurilla kriteereillä.
No ainakaan eivät olleet synkkiä ankeuttajia kuten sinä, vaan reippaita ja iloluonteisia, seksipositiivisia miehiä.
Niin, ihmisillä on taipumus huijata itseään hyvin kokonaisvaltaisesti. Se negatiivisten asioiden tuottama romahdus pidetään mahdollisimman kaukana lukuisin erilaisin defenssein. Iloiset ihmiset ovat niitä suurimpia teeskentelijöitä. Mutta kukin tyylillään.
Käyttäjä37185 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se nyt siis on?? Haluaako mies itselleen naisen, joka on sängyssä halukas seksipeto, vai siveellisen neitsyen jota ei seksi oikein kiinnosta?
Eli jos haluat olla "halukas seksipeto", niin sinun pitää maata mahdollisimman monen miehen kanssa.
Ehkä se siveellinen neitsytkin on halukas seksipeto, mutta haluaa vain sitä omaa kumppania eikä halua maata randomi miesten kanssa.
Minä uskon, että jos seksi on ihmiselle tärkeää, niin ei hän pysty vuosikausia olemaan ilman. Ja jos hänelle riittää sooloseksi niin todennäköisesti suhteessakin hän helposti turvautuu siihen, koska onhan se paljon helpompaa kuin olla toisen kanssa ja tyydytyskin on paljon varmempi.
Jos haluaa ottaa uskollisuuden kanssa varman päälle, niin kannattaa ottaa nainen joka ei ole kovin kiinnostunut seksistä. Jos haluaa ottaa varman päälle saamisen kanssa, niin kannattaa ottaa nainen joka on.
Ei tuokaan pidä paikkaansa, mulle käy aina niin että otan naisen joka haluaa paljon seksiä ja sitten yhteen muuton jälkeen paljastuukin ettei halua seksiä ollenkaan.
Sinä taidat muuttaa yhteen hyvin pian tapaamisen jälkeen tai todennäköisesti yhteiselämä sinun kanssa on naiselle niin rasittavaa, että naisella ei ole enää seksiin haluja. Patalaiskan lärpäkkeen kanssa voi olla hyvinkin mukava paneskella erillään asuen, mutta ei asua yhdessä.
Yleistyksiä, en todellakaan ole laiska, pärjään hyvin työelämässä ym.
Mammat eivät voi vaan myöntää että suurin osa naisista on perseestä.Oman kokemukseni mukaan haluni eivät ole loppuneet yhteenmuuttoon, ehkä kyse onkin ap "useimmat naiset ovat perseestä" -positiivisuudestasi.
Kyllä se on tullut tässä matkan varrella ihan syystä.
En ole mikään kotona makaaja, hoidan taloutta, harrastan monipuolisesti, liikuntaakin, olen maksanut suurimman osan asumis ym. Kuluista.
Ilmeisesti naisille pitäisi maksaa kaikki ja antaa vielä rahaa, aletaan olemaan siinä tilanteessa että on halvempaa ostaa nainen käyttöön määrävälein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa näissä suhteissa ainoa yhteinen nimittäjä olet sinä. Tästä voi vetää sen johtopäätöksen ettet tarjoa kovinkaan hyvää seksiä.
Ei kukaan ole sanonut että tarjoamassani seksissä olisi vikaa, ei vaan tee mieli eikä halua, mitään muita perusteluita ei sitten tarvitakaan.
Minä en ainakaan ala vakavasti seurustelemaan enää ikinä, enkä naiselta muuta tarvitse kuin seksiä, kaiken muun voi hoitaa itse.Eiköhän tuossa tullutkin jo vastaus siihen, miksi naiset eivät halua seksiä kanssasi. Minäminäminä...
Se on sun mielipide, tuntuu muuten kelpaavan ja tarjontaakin on niin kauan kun ei asuta samassa paikassa.
Kuinka nopeasti sinä siis muutat saman katon alle? Ja kuinka monta avoliittoa on jo takana?
Muutama avoliitto, eikä edes kovin nopeasti ole muutettu yhteen, enkä ole ikinä pettänyt seurustelu/avopuolisoa.
Muutama? Itse en edes pissaisi päin miestä, jolla on ollut elämässään enemmän kuin yksi avo- tai avioliitto. Yhden kerran eroaminen on inhimillistä, mutta jos niitä on enemmän niin en voisi kuvitellakaan uskovani, että sellainen mies sitoutuisi loppuelämään minun kanssani yhtään sen vakavammin kuin niihin aikaisempiinkaan.
Sulla on sitten miehet aika vähissä jos et ole lähes teini vielä.
Olen avoliitossa miehen kanssa, jolla on takanaan yksi avioliitto ennen minua kuten itselläni ennen häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitä on toki moneksi, ja olen itsekin joskus seurustellut kylän polkupyörien kanssa - tosin ei enää ikinä(vannomatta paras!).
Eikä noita tarvitse suoraan kysellä, ihmisillä on tapana luoda käsityksiään muuta tietä. Toisaalta ihmiset ovat myös melkoisen nihilistisiä, eivätkä ota parisuhteita aina niin vakavasti, että moisista välittäisivät nostaa haloota - eivät edes ne kaikkien epätoivoisimmat tapaukset. Heille kun taas menee mikä vaan mihin sattuu olemaan edes mahdollisuus - ja heitä on paljon. Mies kun on keskimäärin melko arvoton otus parisuhdemarkkinoilla.
Olen eri, mutta se on jännä miten erilaisessa todellisuudessa jotkut meistä elää. Ylivoimaisesti useimmat minun tuntemani parit koostuvat vapaamielisistä ihmisistä, jotka ovat sinkkuna harrastaneet irtoseksiä ja parisuhteessakin seksi on tullut nopeasti kuvioihin. Monet pitkät suhteet ovat lähteneetkin yhden yön jutusta. Silti tällä palstalla tiedetään, ettei irtoseksiä tipu kuin alfamiehille, ja toisaalta ettei käytettyä naista huoli kukaan muu kuin ne kaikkein epätoivoisimmat luuserit jotka ei saaneet ketään muuta.
Olisi kiva saada palstan kilttiksiltä lopullinen vastaus tähän mieltäni suuresti askarruttaneeseen kysymykseen. Kaksi irtosuhteita silloin tällöin harrastavaa ihmistä, joilla on molemmilla takana kymmeniä seksissuhteita plus muutama seurustelu tapaa toisensa kaupungin yössä, päätyy jatkoille, harrastaa yhteisymmärryksessä villiä seksiä, vaihtavat numeroita, tapaavat uudelleen ja rakastuvat ja lopulta ajelehtivat avioliiton satamaan ja hankkivat talon ja Volvon ja liudan pellavapäisiä lapsia. Onko tämän skenaarion mies se uljas panopukki alfa vai säälittävä aisuri beeta? Koska tämä on se omassa tuttavapiirissäni ylivoimaisesti yleisin pariutumiskuvio.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä37185 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta mikä tuossa on ongelma? Jos ei itsekään pidä mitään seulaa vaan lähtee jokaisen ehdottelijan matkaan, niin ei ole varaa moraloisoida muita samasta käytöksestä. Ei edes niitä, joille tarjouksia tulee enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se on keneltäkään pois jos joku harrastaa seksiä eri kumppaneiden kanssa? Jos ei esimerkiksi löydä sopivaa kumppania vakavaan suhteeseen, pitäisikö olla ilman seksiä? On niin väärin vielä tänä päivänä pitää naista halpana jos hänellä on ollut useita kumppaneita, kun taas miehiä sama asia ei koske.
Se, että sinkkuna harrastelee paljon ei todellakaan korrelisoi sitä että suhteessa ei kykenisi olemaan uskollinen.Tämä johtuu siitä, että nainen on alistunut useille miehille ja ottanut useat nesteet.
Ja kyllä se joka jakaa, jakaa myös suhteen aikana. Ei tule mieleen yhtään irtoseksiä harrastanutta naista, jotka eivät ole pettäneet.
Tavallinen seksi ei ole mitään alistumista ja nesteiden ottamista, jätetään fetissijutut tästä erilleen, ok?
Minä tiedän tosi monta naista jotka harrastivat irtoseksiä mutta eivät ole suhteessa pettäneet. Näillä ei myöskään miehen tarvitse olla puutteessa :) On tosi typerää miehiltä haluta seksiä harrastamatonta naista ja ulista sitten kun vaimo haluaakin vain kahdesti vuodessa.
Miksi seksin harrastamattomuus liitetään automaattisesti haluttomuuteen? Itse en halua itseäni käytettävän hyväksi yhdenillan jutuissa. Se EI tarkoita sitä, ettenkö pitäisi seksistä tai olisi hyvinkin seksuaalinen ihminen noin ylipäätään. Itse olen hyvinkin seksuaalinen, en vain tykkää ajatuksesta että olen joku kertakäyttöinen lelu miehelle. Voin harrastaa seksiä yhden miehen kanssa vaikka 10 000 kertaa. Joku useita seksikumppaneita historiassaan omaava, voi alkaa suhteessa yhtäkkisesti pihtaamaan. Ei nämä ole mitään joko-tai/mustavalkoisia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä37185 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta mikä tuossa on ongelma? Jos ei itsekään pidä mitään seulaa vaan lähtee jokaisen ehdottelijan matkaan, niin ei ole varaa moraloisoida muita samasta käytöksestä. Ei edes niitä, joille tarjouksia tulee enemmän.
Minä kyllä kirjoitin, että jokaisesta sänkyynmenostani on alkanut parisuhde, olen siis valikoinut kumppanini sen mukaan, että todellista kipinää on syntynyt. En todellakaan ole lähtenyt kaikkien ehdottelijoiden matkaan ja usein ehdottaja on ollut minä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä37185 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä olekaan mitään ongelmaa kunhan unikuba ei vain säry jostain syystä. Tai toisaalta ongelma voi olla välinpitämättömyys suhteessa, mutta nähdäkseni iso osa ihmisistä on kaikin puolin niin passiivisia ettei sekään ole oikeasti mikään ongelma. Ovat siis näitä herkempien ihmisten ongelmia kaiketi lopulta jos ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitä on toki moneksi, ja olen itsekin joskus seurustellut kylän polkupyörien kanssa - tosin ei enää ikinä(vannomatta paras!).
Eikä noita tarvitse suoraan kysellä, ihmisillä on tapana luoda käsityksiään muuta tietä. Toisaalta ihmiset ovat myös melkoisen nihilistisiä, eivätkä ota parisuhteita aina niin vakavasti, että moisista välittäisivät nostaa haloota - eivät edes ne kaikkien epätoivoisimmat tapaukset. Heille kun taas menee mikä vaan mihin sattuu olemaan edes mahdollisuus - ja heitä on paljon. Mies kun on keskimäärin melko arvoton otus parisuhdemarkkinoilla.
Olen eri, mutta se on jännä miten erilaisessa todellisuudessa jotkut meistä elää. Ylivoimaisesti useimmat minun tuntemani parit koostuvat vapaamielisistä ihmisistä, jotka ovat sinkkuna harrastaneet irtoseksiä ja parisuhteessakin seksi on tullut nopeasti kuvioihin. Monet pitkät suhteet ovat lähteneetkin yhden yön jutusta. Silti tällä palstalla tiedetään, ettei irtoseksiä tipu kuin alfamiehille, ja toisaalta ettei käytettyä naista huoli kukaan muu kuin ne kaikkein epätoivoisimmat luuserit jotka ei saaneet ketään muuta.
Olisi kiva saada palstan kilttiksiltä lopullinen vastaus tähän mieltäni suuresti askarruttaneeseen kysymykseen. Kaksi irtosuhteita silloin tällöin harrastavaa ihmistä, joilla on molemmilla takana kymmeniä seksissuhteita plus muutama seurustelu tapaa toisensa kaupungin yössä, päätyy jatkoille, harrastaa yhteisymmärryksessä villiä seksiä, vaihtavat numeroita, tapaavat uudelleen ja rakastuvat ja lopulta ajelehtivat avioliiton satamaan ja hankkivat talon ja Volvon ja liudan pellavapäisiä lapsia. Onko tämän skenaarion mies se uljas panopukki alfa vai säälittävä aisuri beeta? Koska tämä on se omassa tuttavapiirissäni ylivoimaisesti yleisin pariutumiskuvio.
Täällä taas moni nainen väittää, että ei harrasta sinkkuna irtoseksiä. Ehkä tuollaista menoa kuin sinun porukassasi harrastetaan on enemmän weetee-piireissä.
Moni fiksu ihminen ei sitäpaitsi edes luuhaa alvariinsa baareissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaikki vapaamieliset eigvät suinkaan ole niin vapaamielisiä kuin ehkä kuvittelet - usko pois, kyllä raja tulee vastaan useimmilla jossain kohtaa. Ja siinä vapaamielisyydessä kun mennään tarpeeksi pitkälle niin vastaan tulee nihilistinen välinpitämättömyys ja teflonsuhteet - mikä ei tartu, se ei myöskään satuta.
Yhdenyönjutuista moni suhde on lähtenyt, se on totta. Ja se valitsee, jolla on vara valita, sekin on totta - eikä tarvitse olla edes mikään beta-mies ollakseen sellainen, jolla ei ole suuremmin vara valita erityisemmällä haarukalla. "Käytetty nainenkin" voi olla hoteinta hottia jos vain muita avuja löytyy, epätoivon kauppaa ne useimpien miesten lemmenleikit kun ovat.
Luulenpa, että sinun näkemyksesi on se epärealistisempi, kuten yltiöpositiiviset maalailut useimiten aina ovat.
Esittämässäsi skenaariossa joko kaksi epätoivoista ympäriinsä heikon itsetunnon takia paneskelevaa tai sitten kaksi erittäin hyväosaista ihmistä tapaa toisensa, mutta useiten tuollainen pukkimies ei lopeta sitä pukkeiluaan jos on kovinkin hyväosainen ja löytyy hurjasti suosiota. Ainoastaan mikäli se tapaamansa nainen on todellinen löytö - ja etenkin sen heikompi-itsetuntoisen kohdalla se voikin hyvinkin mennä näin, koska ne aiemmin panemansa naiset ovat olleet yleensä sarjaa "kännissä menee nippa nappa".
Näin siis nähtynä ja koettuna, kaikkina miehen osapuolina.
On se hyvä, että tällä palstalla tiedetään meidän muiden valinnat ja seksielämät noin tarkkaan :-D
In cel tyyppien red pill, blue pill juttu on liioiteltu mutta on siinä vähän tottakin. Suurin osa miehistä ei kuitenkaan oikeasti elä pakkoselibaatissa. In cel miehet uskovat niin koska he haluavat uskotella itselleen asioita niinkuin naisetkin.
Minkälainen lääkäri utelee naisilta seksikumppaneiden määrää (mitä ihmettä se hänelle edes kuuluu?) ja levittelee lehtiin sitten vastauksia? Tosin eihän linkin takana mitään ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaikki vapaamieliset eigvät suinkaan ole niin vapaamielisiä kuin ehkä kuvittelet - usko pois, kyllä raja tulee vastaan useimmilla jossain kohtaa. Ja siinä vapaamielisyydessä kun mennään tarpeeksi pitkälle niin vastaan tulee nihilistinen välinpitämättömyys ja teflonsuhteet - mikä ei tartu, se ei myöskään satuta.
Yhdenyönjutuista moni suhde on lähtenyt, se on totta. Ja se valitsee, jolla on vara valita, sekin on totta - eikä tarvitse olla edes mikään beta-mies ollakseen sellainen, jolla ei ole suuremmin vara valita erityisemmällä haarukalla. "Käytetty nainenkin" voi olla hoteinta hottia jos vain muita avuja löytyy, epätoivon kauppaa ne useimpien miesten lemmenleikit kun ovat.
Luulenpa, että sinun näkemyksesi on se epärealistisempi, kuten yltiöpositiiviset maalailut useimiten aina ovat.
Esittämässäsi skenaariossa joko kaksi epätoivoista ympäriinsä heikon itsetunnon takia paneskelevaa tai sitten kaksi erittäin hyväosaista ihmistä tapaa toisensa, mutta useiten tuollainen pukkimies ei lopeta sitä pukkeiluaan jos on kovinkin hyväosainen ja löytyy hurjasti suosiota. Ainoastaan mikäli se tapaamansa nainen on todellinen löytö - ja etenkin sen heikompi-itsetuntoisen kohdalla se voikin hyvinkin mennä näin, koska ne aiemmin panemansa naiset ovat olleet yleensä sarjaa "kännissä menee nippa nappa".
Näin siis nähtynä ja koettuna, kaikkina miehen osapuolina.
On se hyvä, että tällä palstalla tiedetään meidän muiden valinnat ja seksielämät noin tarkkaan :-D
Eipä kestä, onhan nämä nyt nähty ja koettu kuitenkin moneen otteeseen. Aika lailla samat säännönmukaisuudet toistuvat ja toistuvat uudelleen näissä kuitenkin. Ei se ole rakettitiedettä, paitsi niille, jotka eivät halua nähdä.
Vierailija kirjoitti:
In cel tyyppien red pill, blue pill juttu on liioiteltu mutta on siinä vähän tottakin. Suurin osa miehistä ei kuitenkaan oikeasti elä pakkoselibaatissa. In cel miehet uskovat niin koska he haluavat uskotella itselleen asioita niinkuin naisetkin.
Veikkaan, että useimmat "in ce lit" ovat vain nirsoja. Kokemukseni mukaan pahimmatkin suohirviöt löytävät toisen suohirviön, eri asia tyystin sitten kelpaako suohirviölle toinen suohirviö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän usein miesten kanssa.
Murto-osan miehistä. Ei seksi jakaudu tasan miesten kesken.
Ei se jakaudu tasan naistenkaan kesken (Tuskin minullekaan, jos nyt lähtisin sitä hakemaan, olisi tulossa miehiä ovista ja ikkunoista, keski-ikäinen tavallinen nainen ei herätä kovin paljon haluja ja hyvin vähäistä on ollut minuun kohdistettu kiinnostus nuorenakin. Minulla on ollut yksi seurustelukumppani joka on myös ainoa seksikumppanini, ja sekin löytyi iässä, jossa tavallisesti pysytään loppuelämä kokemattomana jos siinä vaiheessa ei kokemusta vielä ole. Ei se minua kyllä häiritsekään, tavoitteenani ei koskaan ole ollut saada pelkkää seksiä vaan löytää hyvä kumppani.) Seksi ei myöskään ole mikään hyödyke jota pitäisi jakaa kaikille halukkaille, vaan siinä on kyse intiimistä kontaktista kahden ihmisen välillä eikä siihen saa ketään velvoittaa. Jos aikuista, aidosti halukasta kumppania ei saa, on oltava ilman eikä tämä ole mikään vääryys.
Ja ne täällä toistellut ulinat joiden mukaan pieni osa miehistä pyörittäisi kaikkia naisia ja suurin osa miehistä jäisi kokonaan ilman, voi unohtaa, koska ihan kaikkien tutkimusten sekä yleisen elämästä tehdyn havainnon perusteella täysin kokemattomiksi jää yksi tai kaksi prosenttia ihmisistä. Ja siinäkin on osa ilman seksiä täysin omasta halustaan. Sinäkin varmasti tunnet aika paljon miehiä. Kuinka moni heistä ei koskaan ole ollut minkäänlaisessa suhteessa? Minä en tunne yhtään sellaista miestä, ja tunnen ihan tavallisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän usein miesten kanssa.
Mitä sitten?
Jokaisella heteroseksikerralla mukana on myös mies. = Miehillä on yllättävän vilkasta seksielämää.
Luitko edes kommenttia numero 7? Täällä vielä joku toinenkin teeskentelee tyhmää kuin sinä. Kyllä te oikeasti tiedätte, että seksi jakautuu hyvin epätasaisesti miesten kesken. Itse olen ollut vain neljän naisen kanssa ja olen kohta 32-vuotias. Tuo aloituksen esinerkkinainen menee heittämällä ohi minusta...
Voivoi sentään. Jonkun olisi varmaan pitänyt aikanaan kertoa, että seksi liittyy ihmissuhteisiin, ei sitä jaella kuin kansalaispalkkaa, saati siihen ole oikeutusta vain palliperusteella, vain koska joku on mies.
Liittyykö se ihmissuhteisiin niillä naisilla, joilla on ollut yli 50 kumppania? Eikö seksiä ole ollut tarjolla heille niin kuin kansalaispalkkaa? En oikein tajua, miksi et ymmärrä tätä sukupuolten välistä epäsuhtaa. Pitääkö se vääntää sinulle rautalangasta?
Ei sitä ole jaeltu heille kun kansalaispalkkaa, koska heille on löytynyt vapaaehtoisia kumppaneita. Te palstamiehet taas haluaisitte, että naiset pakotettaisiin harrastamaan seksiä teidän kanssanne vaikka eivät haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ongelman syy on asuminen yhdessä sinun kanssasi. Kuinka monen naisen kanssa noin on käynyt?
Fiksumpi tosiaan rupeaisi analysoimaan omaa käytöstään siellä kotona ja toimisi niin että yhteisessä kodissakin saisi. Jotain tässä heebossa on pahasti pielessä. Käytös, asenne vai mikä jää arvailujen varaan.
Niin paitsi jos se oli kullekin miehelle ensimmäinen ja ainoa kerta. Mene tiedä.