Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Että Suomessakin tällästä tapahtuu..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Suomessa juuri! Täällähän on normaali ihmistenvälinen kommunikaatio muutenkin niin vaikeaa...

Vierailija
2/5 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi....vain vahvat pärjää nykymeiningissä...mitä pienistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 09:04"]

Voi voi....vain vahvat pärjää nykymeiningissä...mitä pienistä...

[/quote]

Sulla ei taida olla lapsia??

Vierailija
4/5 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee se ajttelu (esim. tuossakin linkissä vastauksia), että kutsuttujen vanhemmat ovat idiootteja kun eivät ole vastanneet kutsuihin.

Kyse on nyt koululaisista ja eivät varmaan ole kutsuja edes näyttäneet. Ovat mitä todennäköisemmin päättäneet yhdessä, että eivät mene ja kutsut tuhonneet. 

Syy voi olla joko kiusaaminen tai että synttärisankari on kiusaaja. Synttärisankari on voinut esim. kutsua "epäreilusti" vieraita ja saada näin aikaan kapinan (kun yksi porukasta on esim. jätetty kutsumatta).

Julmaa ja surrullista, mutta ei kerro koko totuutta toi juttu.

Meillä jätti sukulaiset (ihan lähisukulaiset) tulematta lapsen 5-vuotis synttäreille :(. Osa ilmoitti viime tingassa ja osa ei edes ilmoittanut ettei tule. Äitini sentään tuli. Lapsen pettymys oli suuri ja samoin minun ja miehen. Nyt jännittää/ärsyttää/pelottaa kun lapsen synttärit taas lähestyy ja ollaan luvattu kaverisynttärit. Pitäisi pysytellä vissiin vain juhlimaan kaikkea perheen kesken...

Vierailija
5/5 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkissähän luki, että lapsilla olisi ollut jotain kinaa siitä, ketä synttärisankari saa kutsua synttäreilleen. Liekö ollut kutsumassa kiusattua lasta? Kiusaajat sanoneet, että ei tulla, jos tuo tulee? Jolloin kukaan muukaan ei ole uskaltanut tulla, vielä vähiten kiusattu itse?

Yksi skenaario... toki muitakin on.