Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatko työssäsi arvostusta?

Vierailija
10.05.2014 |

Tuntuuko, että sinua arvostetaan työpaikallasi? Saatko kiitosta, kannustusta? Muista mainita työtehtäväsi.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinointisihteeri. Arvostuksesta en tiedä, mutta kiitosta saan.

Vierailija
2/20 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjä. Saan hyvin paljon arvostusta ja kiitosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattomies, ja kaikkihan tietää ettei mattomiehille vittuilla :)

Vierailija
4/20 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Vierailija
5/20 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ei, en, en. Sihteeri.

Vierailija
6/20 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että minua arvostetaan (tämän näkee esim raporteista, joita johto kirjoittaa osastojen ja instituuttien keskinäistä kilpailua varten: niissä esitellään parasta mitä meillä on ja mä olen yleensä monella tapaa mukana, vaikka monia kymmeniä ihmisiä ei mainita lainkaan). Mitään kiitosta tai kannustusta ei kyllä silti koskaan tule, eikä sellaisia kehuja, jotka lausuttaisiin päin naamaa, ylennyksistä puhumattakaan.

Vierailija
7/20 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en saa, mut en mä sitä kaipaakaan. En elä tehdäkseni työtä vaan olen työssä elääkseni eli työ on mulle vaan tapa hankkia rahaa. Mulle riittää kun saan joka kuukausi palkan, muuta en työstä tarvitse.

Vierailija
8/20 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä saan asiakkailta suoraan todella hyvää palautetta mutta täällä tulee paskaa niskaan.

Terkuin synnytyssalikätilö

Vierailija
9/20 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 09:27"]

No, en saa, mut en mä sitä kaipaakaan. En elä tehdäkseni työtä vaan olen työssä elääkseni eli työ on mulle vaan tapa hankkia rahaa. Mulle riittää kun saan joka kuukausi palkan, muuta en työstä tarvitse.

[/quote] Komppaan tätä. Harvinaisen terve asenne. Työ on VAIN työtä eikä mitään muuta.

Vierailija
10/20 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotepäällikkö, ja todellakaan en tiedä. Olen kuullut sen sanan monta kertaa työhöni liittyen, mutta mikään johdon toiminnassa ei viittaa siihen että arvostus olisi todellista. Ylitseni kävellään jatkuvasti, minulle ei kerrota työtäni koskevia tärkeitä asioita jne.

Vierailija
11/20 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää myös pelkkä palkka työstä, muuta en tarvitse. Vituttaa silti, että työ lohkaisee kuitenkin niin suuren osan vuorokaudesta matkoineen, että muulle elämälle ei oikein jää aikaa. Eipähän tule sitten tuhlailtua, jos positiivisen näkökannan tähän haluaa.

Vierailija
12/20 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 09:33"]

[/quote] Komppaan tätä. Harvinaisen terve asenne. Työ on VAIN työtä eikä mitään muuta.

[/quote] Miten niin on tervettä olla päivisin kahdeksan tuntia paikassa ja työssä josta ei pidä? En näe siinä terveestä ajattelusta pilkahdustakaan, lähinnä ajatus tuollaisesta tekisi sairaaksi. En ymmärrä alkuunkaan miksi joku noin tekee jopa 40 vuotta elämästään? Miksi huonoa elämää ei muuteta, ollaan vaan, kituutetaan, kärsitään ja ruikutetaan ympärille kuinka huonosti kaikki on? Ja jos on lapsia, niin tartutetaan heillekin tämä erittäin huono esimerkki. Turha sanoa, että ei ole muita vaihtoehtoja - ihan varmasti on.

Vierailija
13/20 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 09:44"]

[/quote] Miten niin on tervettä olla päivisin kahdeksan tuntia paikassa ja työssä josta ei pidä? En näe siinä terveestä ajattelusta pilkahdustakaan, lähinnä ajatus tuollaisesta tekisi sairaaksi. En ymmärrä alkuunkaan miksi joku noin tekee jopa 40 vuotta elämästään? Miksi huonoa elämää ei muuteta, ollaan vaan, kituutetaan, kärsitään ja ruikutetaan ympärille kuinka huonosti kaikki on? Ja jos on lapsia, niin tartutetaan heillekin tämä erittäin huono esimerkki. Turha sanoa, että ei ole muita vaihtoehtoja - ihan varmasti on.

[/quote]

Työttömyys?

Vierailija
14/20 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettaja. Edellisessä koulussa rehtori ja muutama muu opettaja halveksi minua ja suorastaan kiusasivat, mutta vanhemmat arvostivat työtäni ja sitä että jaksoin tehdä työtä vaikka rehtorin asenne oli heillekin selvä.

Nykyisessä koulussa rehtori ja kollegat suorastaan ylistävät minua, mutta muutamalla vanhemmalla on ongelmia kanssasi, kun olen jämäkästi puuttunut heidän lapsiensa ongelmakäyttäytymiseen.

Nykyisessä työssäni viihdyn paremmin, vaikka se onkin raskaampaa.

Vierailija
15/20 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 09:35"]

Tuotepäällikkö, ja todellakaan en tiedä. Olen kuullut sen sanan monta kertaa työhöni liittyen, mutta mikään johdon toiminnassa ei viittaa siihen että arvostus olisi todellista. Ylitseni kävellään jatkuvasti, minulle ei kerrota työtäni koskevia tärkeitä asioita jne.

[/quote]

Empatiat sinne! Itse olen vastaavassa asiantuntijatehtävässä ja samojen asioiden kanssa painin. Mua ei kutsuta kokouksiin joista saisin työn kannalta tärkeää tietoa jne. Pomon mukaan olen ylikoulutettu tehtävääni (kollegoilla muissa firmoissa on sama koulutus). Ilmeisesti tiedon pimittämisellä pyritään pitämään mut ruodussa etten vaan alkaisi kuvitella itsestäni liikoja. No en kuvittele, asema on tehty mulle hyvin selväksi. Ihmettelen vain miksi mun työstä ei haluta parasta mahdollista hyötyä.

Vierailija
16/20 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, opiskelijani ja kollegani arvostavat minua, samoin esinaiseni. Saan kiitosta varsinkin opiskelijoiltani. Olen lukion lehtori.

Vierailija
17/20 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 09:46"]

[/quote]

Työttömyys?

[/quote] Vaikka jos ei enempää halua. Minä valitsin kokonaan uuden koulutuksen aikuisena ja yrittäjyyden sen jälkeen. Nyt menen todella mielelläni töihin ja viisi vuotta on mennyt kuin siivillä.

Vierailija
18/20 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Miten niin on tervettä olla päivisin kahdeksan tuntia paikassa ja työssä josta ei pidä? En näe siinä terveestä ajattelusta pilkahdustakaan, lähinnä ajatus tuollaisesta tekisi sairaaksi. En ymmärrä alkuunkaan miksi joku noin tekee jopa 40 vuotta elämästään? Miksi huonoa elämää ei muuteta, ollaan vaan, kituutetaan, kärsitään ja ruikutetaan ympärille kuinka huonosti kaikki on? Ja jos on lapsia, niin tartutetaan heillekin tämä erittäin huono esimerkki. Turha sanoa, että ei ole muita vaihtoehtoja - ihan varmasti

[/quote] Missä on sanottu etten pidä työstäni tai ettei siinä ole ilon pilkahdustakaan??? Niinpä, ei missään. Kyllä minä pidän työstäni mutta en vaan kaipaa siltä mitään ylimääräistä elementtiä tai että muiden ihmisten pitäisi erityisesti arvostaa juuri mun työtä. Työtä voi tehdä hyvällä itsetunnolla ilman mitään siihen liittyvää statusvaatimusta.

Vierailija
19/20 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan samaa työtä tekeviltä, mutta esim. toimari ei tajua mitä teen työkseni, eikä arvosta sitä.

Vierailija
20/20 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa. Olen yläkoulun aineenopettaja. Pidän työstäni ja oppilaista, mutta kiitosta ei saa heiltä, vanhemmilta eikä rehtorilta. Kannustetaan toki toinen toisiamme työkavereiden kanssa, vähän pakkokin jotta tätä työtä jaksaa. Mutta ei kukaan anna positiivista palautetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän