Ylipainoa joku 40kg,laihdutus ei koskaan onnistu. Miten laihdutit yli 25kg?
Hyvin menee, iltaan asti. Nyt kahtena iltana menny ilta syömiseksi, toissa iltana oli pakko hampparin himoissa paistaa jauhelihasta pihvejä, eilen mies haki kermajäätelöä ja sipsiän, en voinut vastustaa. Tämä klo 21 jälkeen, vaikka muuten ok kalorit.
Perjantai tulin lenkiltä ysiltä, mies oli yllätyksenä ostanut illaksi meille jätti suklaa levyn ja sipsiä, 6 olutta (olen semi alkkis, join heti oluet)
Ap
Kommentit (38)
Kaveri laihdutti jättämällä nuo herkut pois ja kuntoilemalla, muuten söi ihan perusruokaa. Ei kannata ostaa kotiin herkkuja ollenkaan.
Sano sille miehelle että..ainii tämän on pakko olla Porvoo.
Perjantaina kävin hirveän henkisen taistelun, että en osta olutta kaupasta tai käy Alkossa.
Sitten sitä olikin kotona, niin ei pysty olemaan juomatta. Ap
Tuttu laihdutti yli 40kg heivaamalla hiilarit. Saattoi tilata kebabia ja hamppareita mutta heitti sämpylät ja ranut roskiin.
Laihdutin 48kg pitämällä ruokapäiväkirjaa. Kirjasin ylös kaiken mitä söin ja join paitsi veden ja mustan kahvin, jotka eivät sisällä kaloreita. Mikään ei ollut kiellettyä, pidin vain huolen, että kalorit pysyvät tietyissä rajoissa. Tasasin viikon aikana, jos joku päivä meni yli. Joskus söin pelkkää jäätelöä.
Jos iltasyöppöys on ongelma, ootko kokeillut pätkäpaastoa? Eli 14-16h vuorokaudesta syömättä.
Toinen, että jos on pakko juoda, niin juo valkoviiniä vichyllä ja sitruunalla.
Noilla eväillä mitä syöt, jo pienet muutokset voi johtaa suuriin tuloksiin.
Esim. Vähärasvainen naudan jauheliha.
Ja sipsit vaikka ruissipseihin.
Juo vettä 2l päivässä ..
Suklaan tilalle pähkinöitä ..
Tietysti paras ois jos sais ruokavalioon niin, että vähintään se puoli kiloa kasviksia päivässä ? Sekin voisi jo auttaa.
Itse syön paljon herkkuja, mutta kun syö myös kasviksia paljon, herkut ei tukkeuta aineenvaihduntaa samalla lailla.
Voisit myös kokeilla jotain maitohappobakteeri + inuliini komboa iltaisin ennen nukkumaan menoa, ja muistaa muutenkin vitamiinit.
Vhh:lla laihduin yli 20kg. Toki pitää syömisiä katsoa sitten loppuiän, tuleehan ne ne läskit takaisin jos taas käy ahtamaan päivittäin herkkuja. Joskus tietty voi.
Vierailija kirjoitti:
Perjantaina kävin hirveän henkisen taistelun, että en osta olutta kaupasta tai käy Alkossa.
Sitten sitä olikin kotona, niin ei pysty olemaan juomatta. Ap
Nämä ruoka - ja alkoholihimot viittaa siihen että sun pitäisi nyt saada jostain muualta dopamiinia ja endorfiiniä kuin vain herkuista ja alkoholista.
Koita lisätä elämään päivittäinen saunominen kovissa löylyissä jos mahdollista.
Muutos on mahdollinen , jos vaan uskot siihen. Mutta se muutos lähtee itsestä.
Riittää, että jätät suklaat, sipsit, jäätelöt ja oluet pois. Muuta ei tarvitse miettiä.
Minulla oli ylipainoa pahimmillaan 60 kiloa, nyt enää n 35 kiloa. Olen laihduttanut ensin pätkäpaastoilemalla 15 kiloa ja sen jälkeen virallisterveellisesti 10 kiloa.
Minulle sopii virallisterveellinen malli, muuten mutta välipaloja en syö.
Opettelin pitämään tunteesta, että vatsa on tyhjä. Nykyään nautin siitä olosta, enkä pidä täydestä vatsasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten sitä olikin kotona, niin ei pysty olemaan juomatta. ApNämä ruoka - ja alkoholihimot viittaa siihen että sun pitäisi nyt saada jostain muualta dopamiinia ja endorfiiniä kuin vain herkuista ja alkoholista.
Koita lisätä elämään päivittäinen saunominen kovissa löylyissä jos mahdollista.
Muutos on mahdollinen , jos vaan uskot siihen. Mutta se muutos lähtee itsestä.
Kokeilen tuota iltasaunaa.
Iltalenkki kestää tunnin, siitä tulee hyvä olo.
Mutta kuitenkin sitä syö illalla, vaikka ei oikeasti nälkä. Tapa. Ap
Älä laihduta. Tee elämäntapamuutos. Syö terveellistä perusruokaa ja välipaloja. Itse laihdutin ensin näin ja sitten vatsalaukun pienennysleikkaus.
Jätä se sika. Elämäsi pallerona on puhtaasti miehen vika. Jätä siis se sika.
Sulamo, maltillinen tahti. Sisäistä, ettei laihdutus mene pieleen vaikka söisit suklaata. Repsahduksia ei ole. On vain elämää. Merkkaat syödyt ja jatkat eteenpäin itseä soimaamatta. Kun laskee kaloreita, oppii nopeasti myös sopivat annoskoot tulevaisuutta varten.
Lenkkeilemällä voi syödä mitä huvittaan. Itse laiduin 50 kg, 6 kk aikana, ilman ruokavaliota.
Vierailija kirjoitti:
Tuttu laihdutti yli 40kg heivaamalla hiilarit. Saattoi tilata kebabia ja hamppareita mutta heitti sämpylät ja ranut roskiin.
Kebulin voi tilata salaatilla. Hamppareita tein itse mantelisämpylään vhh:lla.
Minut jätettiin. Puoli vuotta olin ihan rauniona. Lasten edessä en itkenyt , mutta iltaisin piti laittaa musiikkia päälle , ettei itku kuulunut lasten huoneisiin.
Samalla jäi päälle rahahuolet. Puoli vuotta sitä söi puuroa , lähti kilot karisemaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos iltasyöppöys on ongelma, ootko kokeillut pätkäpaastoa? Eli 14-16h vuorokaudesta syömättä.
Toinen, että jos on pakko juoda, niin juo valkoviiniä vichyllä ja sitruunalla.
Noilla eväillä mitä syöt, jo pienet muutokset voi johtaa suuriin tuloksiin.
Esim. Vähärasvainen naudan jauheliha.
Ja sipsit vaikka ruissipseihin.Juo vettä 2l päivässä ..
Suklaan tilalle pähkinöitä ..
Tietysti paras ois jos sais ruokavalioon niin, että vähintään se puoli kiloa kasviksia päivässä ? Sekin voisi jo auttaa.
Itse syön paljon herkkuja, mutta kun syö myös kasviksia paljon, herkut ei tukkeuta aineenvaihduntaa samalla lailla.
Voisit myös kokeilla jotain maitohappobakteeri + inuliini komboa iltaisin ennen nukkumaan menoa, ja muistaa muutenkin vitamiinit.
Valkoviinistä kannattaa valita vähäsokerisin.
Jos joskus tekee mieli sipsiä, niin ostaa sitten sipsejä, niitä saa pikkupussissa. Jos tekee mieli suklaata, niin ostaa pikkupatukan sen entisen levyn sijaan. Aina ei kannata yrittää korvata mukaterveellisellä, yhtä paljon kaloreita sisältävällä tuotteella. Loppujen lopuksi on sitten syönyt puoli maailmaa JA ne sipsit/suklaat, kun olisi voinut vain syödä vähän sitä mitä mieli tekee.
Mysimba