Miehet: mitä ajattelette herkästä naisesta?
Kommentit (25)
Katsos, kun kuvien luominen on turhaa
Sincc
Ottaa elämän vain niin kuin se on.
En siis ole mitään mieltä. Teot ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Eikö suurin osa ihmisistä kuitenkin ole omalla tavallaan herkkiä? Ymmärtävät musiikkia, taidetta, kauneutta? Erityisherkkyyskin ymmärtääkseni melko yleistä.
No ei todellakaan ole. Keskimääräinen ihminen on oikeasti herkälle yksi paskoo möyhivä ja ahmiva elukka. Siksi itse en osaisi kuvitella seurustelevani sellaisen kanssa. Herkkyys vaatii seuraksi kuitenkin myös älyä tai muuten päätyy aktiiviseksi joihinkin facen pimpelipom enkelten ryhmiin. Jokseenkin kovien vaatimusten vuoksi itsellä menikin aikaa löytää kaikin puolin ihastuttava neitonen, mutta onneksi yksi sellainen oli aikoinaan adoptoitu Venäjältä Suomeen ja tiemme kohtasivat.
Jos ei määritellä ihmisen luennetta muuten kuin sanalla herkkä, niin kyllä minä vedän siitä juurikin tuon itkupilli johtopäätöksen. Jokainenhan tietenkin tulkitsee mielessään asian juuri niin kuin haluaa.
Ja minä en todellakaan jaksa katsella jotain jatkuvasti mielensä pahoittavaa ihmistä puolisonani. Ymmärrän jostain oikeasta asiasta järkyttymisen, mutta en metsästä löytyneestä kuolleen jäniksen raadosta, tms.
Ilmeiseti herkkyys käsitetään väärin. Herkkyys ei ole heikkoutta.
Se herkkähän on usein se joka tsemppaa ja kannattelee niitä ns vahvoina pidettyjä. Herkät ovat tottuneet potkuihin. Kova, kun saa yhden potkun, se on kauhea vääryys ja sitä puidaan ja pitkään, herkän kannatellessa kovia kokenutta kovista empatiallaan.
Oma kokemus on, että ne kovana pidetyt on herkkiä. Suojelee äärimmäisen haurasta sisintä kovuudella. Loukkaantuvat herkästi.
Lopputulema: kaikki ihmiset on itseasiassa aika herkkiä.
Olemme kyllä mieheni kanssa erittäin tasa-arvoisia.
T. Herkkä