Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sai sinut eroamaan

Vierailija
16.12.2020 |

Niin väsynyt yrittämään. Meneekö tässä elämä hukkaan. Vaiko vaan yrittää ja jaksaa

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin yksin kannatella suhdetta. Miestä ei kiinnostanut. Ei suostunut mihinkään yhteiseen tekemiseen. Minkäänlaista hellyyttä tai seksiä mies ei halunnut. Ihastuin toiseen ja lähdin.

Paras päätös oli. Olisi pitänyt lähteä vuosia aiemmin. Ei suhde voi olla vain toisen varassa, joka joustaa, taipuu ja ajattelee toisen hyvää eikä saa itse mitään. Kaikki tunteet exään loppui silloin. Nykyisin tunnen inhoa. Sen verran törkeästi lapsiaan kohtelee. Missään tekemisissä en halua olla.

Vierailija
2/8 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taisteltu myös 7 vuotta. Hyviäkin hetkiä on. Mutta viikoittainen vääntö tai miehen mökötys,kiukuttelu raastaa. Yhdessä ollessa hän on hiljaa, keskustelija olen minä. Niihin kuluttavaa, eropäätöksrn teko on vaikea. Kirpaisee. Vaikka luulen että nopeasti 5ödyö suhteesta ylitse pääsisin, niin kuluttavia nämä vuodet olleet. Hetki sitten ymmärsin (vasta nyt!) että en ole oma itseni hänen seurassaan. Miksi ja miten olen tällaisessa suhteessa ollut näin pitkään ja vieläkin olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masokismi ei ole ketään pyhittänyt ikinä. Jos suhde ei toimi se kannattaa jättää suosiolla taakse. Parisuhteeseen tarvii kaksi halukasta. Jos toinen ei halua ylläpitää suhdetta se on käytännöllisesti katsoen finito.

Älä pilaa elämääsi ihmisen kanssa jonka mielestä olet itsestäänselvyys.

Vierailija
4/8 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi , että hänestä ( naisesta ) tullut "minä ensin" tyyppi, kaikki pyörii vain hänen mieltymyksensä mukaisesti.

Ei pyöri enää.

Vierailija
5/8 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus. En onnistunut lopettamaan hänen riippuvaisuus sairauttaan ja väsyin yrittämiseen, joten minun oli jätettävä hänet selviytymään itsenäisesti ja kohtaamaan ongelmansa. Tahdoin myös lapsia ja aika olisi loppunut kesken.

Vierailija
6/8 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadittiin tasa-arvon nimissä kotitöitä puoliksi. Jäi kaikki muut työt talonhoidosta lähtien puoliksi tekemättä kun nainen ei saanut omaa osuuttaan hoidettua.

Vierailija
7/8 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ihastus osottautui idiootiksi sovinistiksi. 7 vuotta siihen silti hukkasin, joista puolet avoliitossa.

Vierailija
8/8 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon pihtaaminen. Seksi oli tappoon verrattavissa oleva synti. Emme olleet edes 40 vuotiaita vielä. Vaimon reidet menivät kiinni kun toinen lapsi syntyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän