"Olet naisystäväni ja sinä teet niinkun minä käsken!" :O
Uusi miesystävä paljasti todellisen luonteensa tänään päivällä. Hän on sitä mieltä että minun kuuluu vaieta ja tehdä kuten hän käskee. Olin aivan ällikällä lyöty.
Kommentit (12)
Mm, dominoiva mies. Lähetä tänne.
t. sub
Nyt sitten jalat alle ja vauhtia niihin jalkoihin.
Vaikka epäilen provoksi.
Mies24
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 19:15"]
t. sub
[/quote]
Ajatuksen tasolla toimii, ei monilta osin käytänössä.
t. toinen sub
No voi ei. Ehkä voit vielä ottaa etäisyyttä? Ettet ole itse liian rakastunut?
Nauraisin päin äijän naamaa ja toivottaisin hyvää loppuelämää.
Mitäs poistuit keittiöstä vaatteet päällä
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 19:17"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 19:15"]
t. sub
[/quote]
Ajatuksen tasolla toimii, ei monilta osin käytänössä.
t. toinen sub
[/quote]
Kieltämättä vaatii tilannetajua. En mä miehen autoon renkaita vaihtaisi vaikka piiskaa voinkin ottaa. :p
Missä tilanteessa tuo tuli? Mä olisin varmaan revennyt nauramaan ja sanonut lauseen toisinpäin, eli sinä olet minun miesystäväni ja teet juuri niinkuin MINÄ sanon! :-) En ihan pieniä juttuja edes miettisi ellei tilanne ole muuten uhkaava.
Jos ei ole provo ja jos tuo oli tosissaan sanottu eikä jostakin tilanteesta irroitettu niin juuri nyt on aika joko käydä erittäin vakava keskustelu asiasta tai sitten samantien vaihtaa miesystävää. Juuri nyt siis, ei myöhemmin. Näin vaikka tyyppi olisi muuten vaikka kuinka seksikäs alfauros tai pahapoika.
Miksi pitää toimia? No siksi, että olet ajatumassa vaaratilanteeseen. Monasti tuollaisiin mielipiteisiin liittyy myöhemmin myös käytännön toimia naisen kuuliaisuuden varmistamiseksi. Työkaluina esimerkiksi avokämmen ja nyrkki. Jos näin käy niin et voi myöhemmin sanoa että vaaran merkkejä ei olisi ollut näkyvissä jo hyvissä ajoin.
Naisystävä on YSTÄVÄ, eikä ystäville puhuta noin. Koko lause on ihan ristiriitainen. Miksi hän käyttää sanaa "naisystäväni", miksei "orjani", "alamaiseni" tms.? Puistattava tyyppi, miksi haluaisit olla hänen kanssaan enää missään tekemisissä?
Ok, se oli siinä. Eroa