Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joskus tajunnut av:n kautta itse olleesi väärässä tai käyttäytyneesi väärin?

Vierailija
16.12.2020 |

Monesti/lähes aina ketjuissa ihmiset valittavat muista ihmisistä, mutta toisinaan heille tuodaan esiin heidän oma huono käytöksensä. Olen pohtinut, että onko kukaan koskaan näiden vastausten avulla havahtunut omaan huonoon käytökseensä tai ymmärtänyt olleensa väärässä? Jos olet tajunnut, niin minkälaisessa tilanteessa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah, en todellakaan. Antini vauva-palstalle on muutenkin pelkkää hauskanpitoa ja provoilua, lisäksi olen älykkäämpi kuin n. 99 % ihmisistä. Eli täällä yhteiskunnan pohjasakan joukossa en edes odota kokevani mitään valaistumista. 

Vierailija
2/14 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lyhyt ketju.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahhah, en todellakaan. Antini vauva-palstalle on muutenkin pelkkää hauskanpitoa ja provoilua, lisäksi olen älykkäämpi kuin n. 99 % ihmisistä. Eli täällä yhteiskunnan pohjasakan joukossa en edes odota kokevani mitään valaistumista. 

Kas pentelettä. Aidosti paha ihminen, siis.

Minä nyt kyllä valaistuin, vaikka olen sinua älykkäämpi. Plus koko paljon terveempi. Voin jopa vastata myönteisesti aloittajan kysymykseen. Auki kirjoitettuna alkaa omakin käytös näyttäytyä neutraalimmin kuin vain itse kokien.

Sinua tuokaan tuskin silti koskee, en usko sinun havahtuvan lainkaan siihen, miten häiriintynyt ihminen huvittelee noin.

Vierailija
4/14 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas pentelettä. Aidosti paha ihminen, siis.

Minä nyt kyllä valaistuin, vaikka olen sinua älykkäämpi. Plus koko paljon terveempi. Voin jopa vastata myönteisesti aloittajan kysymykseen. Auki kirjoitettuna alkaa omakin käytös näyttäytyä neutraalimmin kuin vain itse kokien.

Sinua tuokaan tuskin silti koskee, en usko sinun havahtuvan lainkaan siihen, miten häiriintynyt ihminen huvittelee noin.

Höpsistä, olen aidosti hyvä ihminen. Tiedän kyllä aina, kuinka pitkälle provokaatio sopii missäkin tilanteessa viedä. 

Vierailija
5/14 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni vihreä ja demari, vasemmistolainen ja keskustalainen on tunnustanut olleensa väärässä. Ehkä se on tämä palstan anonymiteetti. Ei identiteetin tuomaa painetta puhua jengipaineen alla.

Vierailija
6/14 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mielessä joo, että tajusin exän olevan kontrolloiva, ja oma käytökseni oli väärää siten että mahdollistin tämän käytöksen ja odotin sen muuttuvan paremmaksi.

Vierailija
7/14 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran joku neuvoi, että narsisti-ihmiselle pitää vastata: joo, joo, niinpä niin.

Vierailija
8/14 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä ei pidä juoda alkoholia. Pitää pitää välipäiviä. Neuvoi joku.

Vierailija
9/14 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska olen oikeassa.

Sincc

Vierailija
10/14 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä ei pidä juoda alkoholia. Pitää pitää välipäiviä. Neuvoi joku.

Juuri näin! Saa kroppa aikaa palautua ..

Sincc

Nopeiten se tuhotaan vetämällä joka päivä ja tiukkaa. Punaviiniä se kestää yllättävänkin paljon. 

Kysy vaikka ozzyltä.

Vierailija
11/14 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse av:ta itsereflektioon.

Vierailija
12/14 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tajunnut että jos käy maksullisissa ei kannata kertoa naisille. Ikinä.

Vierailija
13/14 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kovin monet pyytävät nimenomaan neuvoa tai ehkä vain haluavat avautua ja odottavat muiden taivastelevan kanssaan? Esimerkiksi eräs pyysi neuvoa siihen, kun ovat miehensä kanssa jokaisena jouluna matkustaneet 300 km päähän perheensä luokse ja piti epäreiluna sitä, että miehensä halusi kerrankin viettää joulun yhdessä oman lapsuudenperheensä luona asuinpaikkakunnallaan. Kysyjä leimattiin lapselliseksi ja todettiin, että olisi reilua olla välillä miehenkin kotona. Pidettiin myös vastuuttomana korona-aikaan matkustussuunnitelmia. Pohdin, että lukevatko ihmiset kuitenkin kommentit vain siten, miten itse haluavat vai voisiko joku kokea "valaistumista". Tämäkin vain jankutti, että miksi eivät voi vaan olla jouluna miehensä kanssa eri paikoissa ja hänhän joustaa, jos suostuu olemaan erillään.

- Ap

Vierailija
14/14 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kovin monet pyytävät nimenomaan neuvoa tai ehkä vain haluavat avautua ja odottavat muiden taivastelevan kanssaan? Esimerkiksi eräs pyysi neuvoa siihen, kun ovat miehensä kanssa jokaisena jouluna matkustaneet 300 km päähän perheensä luokse ja piti epäreiluna sitä, että miehensä halusi kerrankin viettää joulun yhdessä oman lapsuudenperheensä luona asuinpaikkakunnallaan. Kysyjä leimattiin lapselliseksi ja todettiin, että olisi reilua olla välillä miehenkin kotona. Pidettiin myös vastuuttomana korona-aikaan matkustussuunnitelmia. Pohdin, että lukevatko ihmiset kuitenkin kommentit vain siten, miten itse haluavat vai voisiko joku kokea "valaistumista". Tämäkin vain jankutti, että miksi eivät voi vaan olla jouluna miehensä kanssa eri paikoissa ja hänhän joustaa, jos suostuu olemaan erillään.

- Ap

En ole lukenut tuota mainitsemaasi ketjua, mutta kuulostaa ilmiselvältä provolta. Ja provoon kuuluu olennaisesti se, että ollaan täysin kuuroja muiden kommentoijien esittämille perusteluille. 

t. nro 1 ja 4

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi