Mies voisitko alkaa parisuhteeseen lähes täydellisen naisen kanssa, joka ei kuitenkaan seksistä perusta?
Mies voisitko alkaa parisuhteeseen lähes täydellisen naisen kanssa, joka ei kuitenkaan seksistä perusta?
Kommentit (59)
Nainen on seksiä varten eli vastaus on yksiselitteinen ei.
Tällaisen kysymyksen voi esittää vain todellisuudesta vieraantunut, itsekeskeinen nainen.
Ei. Innokas tavis on aina parempi.
Ilman muuta. Seksi on täysin yliarvostettua.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisen kysymyksen voi esittää vain todellisuudesta vieraantunut, itsekeskeinen nainen.
Eikö itsekeskeinen ole se joka ottaa vain omien halujen tyydytykseen ihmisen kanssaan suhteeseen? Panopuuksi :o
Vierailija kirjoitti:
Nainen on seksiä varten eli vastaus on yksiselitteinen ei.
Saatat ajatella eri lailla kivessyövän jälkeen.
Sinäpä sen sanoit: Henkilö, joka ei seksistä perusta, on tosiaan parisuhteen osapuolena juurikin lähes täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
En. Se olisi silloin kaverisuhde.
Ei ole sama asia.
Miksi luulet miesten haluavan parisuhdetta, henkevien juttujen takia vai?
Voisin, kuten yllämainittiin seksi on ylyarvostettua. Kuitenkin miehenä vaatisin seksiä kerran tai kaksi viikossa. Se on sitten toisesta osapuolesta kiinni haluaako hän olla parisuhteessa kanssani.
En voisi. Pitäisin sitä enemmän kaveri suhteena. Seksi kuuluu parisuhteeseen
Sellainen nainen on kaukana täydellisyydestä.
Mun mies voisi. Tuli yllärinä että haluaa parisuhteelta ennen kaikkea mukavaa kaveruutta. Minä edellytän vähän muutakin, joten nyt nukutaan eri huoneissa enkä ole edes mukava kaveri. Mies ei toki kärsi kuin viimeisimmästä korkeintaan. Itse alan etsiä rakastajaa, jonka kanssa ideaalisti voisi syttyä myös henkinen yhteys. Jokainen tyylillään, mutta nämä olisi hyvä kertoa heti alkuun eikä siinä vaiheessa kun on sitouduttu.
En.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Mun mies voisi. Tuli yllärinä että haluaa parisuhteelta ennen kaikkea mukavaa kaveruutta. Minä edellytän vähän muutakin, joten nyt nukutaan eri huoneissa enkä ole edes mukava kaveri. Mies ei toki kärsi kuin viimeisimmästä korkeintaan. Itse alan etsiä rakastajaa, jonka kanssa ideaalisti voisi syttyä myös henkinen yhteys. Jokainen tyylillään, mutta nämä olisi hyvä kertoa heti alkuun eikä siinä vaiheessa kun on sitouduttu.
Olette te himojen perässä juoksevat ällöttävää sakkia
Ei kaikkia miehiä oikeasti kiinnosta seksi paljoa. Etsi sellainen.
Vain läpeensä tyhmä tai henkisesti epärehellinen sukupuolesta riippumatta odottaa, että itseensä ihastuneelle riittää yhdessä runojen lukeminen.
En. Se olisi silloin kaverisuhde.