Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sukusi musta lammas?

Vierailija
09.05.2014 |

?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joo. Olen ainut joka on käynyt pelkän amiksen, kaikki muut on käyneet lukion. Tein myös lapsen avioliiton ulkopuolelle, muut ovat olleet naimisissa kun ovat lapsia tehneet.

Vierailija
2/8 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Olen huomannut, että asiani ovat erittäin hyvin, ehkä jopa paljon paremmin monelta osin kuin serkuillani. Asia selkeni minulle oikeastaan vasta tällä viikolla, mutta olen ajatellut, että työllä ja tekemisellä tämä kaikki on tullut, eli se on ansaittua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen - hyvässä ja pahassa. Toisen puolen suvulle olen ylikoulutettu kosmopoliitti "elitisti" ja toisen puolen suvulle olen outo ja juro tietokonenörtti. Olen liian individualistinen miellyttääkseni ketään vain mielistelyn vuoksi ja toisaalta olen vilpitön, avoin ja toisaalta aika estoinen. Mua ällöttää kaksimieliset vitsit ja liian löyhä moraali. En sovi omassa suvussani oikein mihinkään hyväksyttyyn lokeroon. Oon vasta hiljattain oppinut hyväksymään sen. Aiemmin tunsin alemmuudentunnetta ulkopuolisuudestani.

Vierailija
4/8 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, meillä on niitä monta, mutta yksi heistä varmaan. 

Vierailija
5/8 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mielessä olen, että olen kolmeen sukupolveen suvun ensimmäinen ei-maisteri, pelkkä kandi. Lisäksi olen naimaton ja lapseton, kun taas kaikki sisarukset ja serkut on saaneet/tehneet lapsia vanhempiensa ja isovanhempiensa iloksi.

Mutta on mulla kuitenkin ihan säädyllinen työpaikka ja oma asunto ja olen muutenkin asioistani huolehtiva "kunnon ihminen", joten ei mua varmaan ihan kamalan mustana lampaana kuitenkaan pidetä...

Vierailija
6/8 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en pääse naimisiin ja lisääntymään - niin kuin nyt näyttää - niin sitten olen.

Vierailija
7/8 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Olen tehnyt sellaisia valintoja. Pidän yhteyttä tasan yhteen sukulaiseen, joka hyväksyy minut ehdoitta. Toisaalta melkoisia luusereita niistä valkoisista lampaistakin löytyy, mutta he sentään yrittävät pitää kulisseja pystyssä.

Vierailija
8/8 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se, joka joutui ravaamaan psykologilla ja oli itsetuhoinen ja käytti päihteitä runsain määrin ja sitten tuli uskoon, lopetti kaiken typeryyden (päihteet, tupakan, irtosuhteet ym) ja elää nykyään korostetun nuhteetonta elämää.

Lammas joo mutta nykyisestä väristäni heidän silmissään en tiedä. Vähän minua kyllä vieroksutaan että.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan