Tänään tuli postissa Ruotuväki :(
Liian pian lähtestyy tammikuu ja lapsen harmaisiin meno. Tai mitä kurkkusalaattia se nykyään onkaan. Äiti ei ole valmis tähän vielä :(
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Tämä öiti lakkaa silloin pelkäämästä ja toivoo uskaltavansa nukkua rauhassa, meillä myös poika lähdössä tammikuussa.
No se on kyllä totta, viimein tietää missä lapsi on!
Vierailija kirjoitti:
Kurkkusalaattia? Hä?
Ne armeijan puvut.
Vierailija kirjoitti:
Kurkkusalaattia? Hä?
maastokuvioista palveluspukua on ainakin jossain vaiheessa sanottu kurkkusalaatiksi
Kyllä sinne armeijaan aikuisena mennään...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinne armeijaan aikuisena mennään...
Hädintuskin täysi-ikäinen.
Mun tytär kävi armeijan. Kasvoi henkisesti valtavasti. Äiti on ylpeä.
Siellä tehdään pojastasi mies ja voit olla ylpeä.
m39
Ruotuväki on hyvä lehti. Pysyy perillä Puolustusvoimien ajankohtaisista asioista, eikä maksa paljoa. Vuosikerta oli muistaakseni jotain 20 EUR tjsp.
Olen ollut tilaaja vuodesta 1998 asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurkkusalaattia? Hä?
maastokuvioista palveluspukua on ainakin jossain vaiheessa sanottu kurkkusalaatiksi
Enpä ole koskaan kuulut vaikka armeijan olen vuosikymmeniä sitten käynyt.
Minkälaisia mammanpoikia oikein kasvatatte? Vai häpeääkö pojat onnettomia itkeskeleviä äitiään jotka eivät kestä lapsensa armeijaa? Ryhdistäytykää ämm.t!
Pojalle vielä korpin natsat, niin ohituskaista työelämään aukeaa.
m39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurkkusalaattia? Hä?
No ei sitä silloin kurkkusalaatiksi sanottukaan, kun olit harmaissa tai missä nyt olitkaan. Pölypallero kenties.
Jos poika on yhtään tullut nyhveröön äitiinsä kuten ap niin on elämässä hankalaa. Armeijassa kitistään kun sormia paleltaa, myöhemmin naristaan kun tyttöystävät jättää pilallepassatun vätyksen. Ja jos saa perustettua silti perheen, vaimo jättää kun miesnyhverö vain uhriutuu eikä ota miehekkäästi vastuuta perheestään.
Itse heitin aikounani Ruotuväen ojaan kun postilaatikolla kävin etteivät sotahullut vanhempani nähneet sitä.
Terv. D-paperit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurkkusalaattia? Hä?
No ei sitä silloin kurkkusalaatiksi sanottukaan, kun olit harmaissa tai missä nyt olitkaan. Pölypallero kenties.
No missäs sitten näin sanottiin jos ei armeijassa. Susta ei nyt oikein saa mitään tolkkua.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia mammanpoikia oikein kasvatatte? Vai häpeääkö pojat onnettomia itkeskeleviä äitiään jotka eivät kestä lapsensa armeijaa? Ryhdistäytykää ämm.t!
Oletko feministi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurkkusalaattia? Hä?
No missäs sitten näin sanottiin jos ei armeijassa. Susta ei nyt oikein saa mitään tolkkua.
Maastopuku ei ole ollut palveluspukuna vuosikymmeniä sitten, kun sinä olet käynyt armeijan, joten silloin ei sanottu palveluspukua kurkkusalaatiksi. Sitten myöhemmin on sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Siellä tehdään pojastasi mies ja voit olla ylpeä.
m39
Paskapuhetta. Lapsellista leikkimistä ja muutamien pätemistä se on, ei mitään muuta. Ainut mitä siellä todella oppii, on välttelyn ja lusmuamisen jalon taidon.
M47
Tämä öiti lakkaa silloin pelkäämästä ja toivoo uskaltavansa nukkua rauhassa, meillä myös poika lähdössä tammikuussa.