Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ikkunassa/parvekkeella/pihalla ei näy joulukoristeita, asunnossa asuu 99% varmuudella yksinäinen sinkkumies

Vierailija
16.12.2020 |

Eikö vain?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä asuu panomies.

Vierailija
2/33 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä verhojen puute tai sitten niiden kyhäelmät paremminkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon parisuhteessa oleva 30vnainen. Ei vaan ole huvittanut yhtään tänä vuonna.

Vierailija
4/33 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sitten se 1% poikkeus säännöstä eli 5-henkinen perhe, joka on ottanut ilmastoasiat vakavissaan. Kaikki ylimääräiset valot ovat ilmastouhka eikä ole järkevää niitä poltella. Kaikki muut saavat kausivaloja käyttää, missään nimessä en kiellä, mutta sitten on turha tulla nuttura tutisten selittämään, että lihansyönti tuhoaa tulevaisuuden.

Vierailija
5/33 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Kaikki pariskunnatkaan eivät laita mitään joulukoristeita ulos ja parvekkeille, eivät edes yksin asuvat naiset.

Yleensä lapsiperheissä laitetaan koristeluja eniten, koska lapsethan sitä joulua kaikkein halukkaimmin odottavat.

Olen sinkku nainen, enkä ole enää vuosikausiin laittanut mitään jouluvaloja parvekkeelleni, enkä asuntonkaan.

Olen aina jouluna lomalla ja matkustan pois.  Matkustan myös tänä vuonna viettämään joulua muualle.

Joululla ei ole minulle mitään muuta merkitystä kuin pitkä loma ja rentoutuminen työstä.

Vierailija
6/33 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs mt-ongelmaiset naiset. Nehän ei jaksa edes roskia viedä, vaan asuvat metrin korkuisen kissanpaska ja pitsalaatikkokerroksen joukossa. riittääkö niillä intoa joulukrääsän levittämiseen?

Vierailija
7/33 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten minä, yksinasuva 49 v asianajaja, jota ei vaan ole luotu siihen, että olisi mitään kiinnostusta sisustukseen/joulukoristeisiin/muihinkaan härpäkkeisiin. 

Tänä vuonna koronan vuoksi yksin Helsingissä (äiti pohjoisessa) ja lukuunottamatta kinkkua, laatikoita, viiniä + glögiä, mitään en aio laittaa. Nöpötän sohvannurkassa ja olen sangen tyytyväinen ylimääräisiin vapaisiin. 

F

Vierailija
8/33 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttiksen hämärä yksiö... 🥺

Vierailija
9/33 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkkunainen ja vihaan joulua joten mitään koristeita tai valoja ei koskaan ole eikä tule.

Vierailija
10/33 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää. Meillä on kolmilapsinen perhe naapurissa jolla ei ole ikinä koristeen koristetta, ei ole vain heidän juttunsa.

Vierailija
11/33 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä koristeet kuuluu jouluparvekkeelle ja akkunaan.

T. Av-mamma 53v.

Vierailija
12/33 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten minä, yksinasuva 49 v asianajaja, jota ei vaan ole luotu siihen, että olisi mitään kiinnostusta sisustukseen/joulukoristeisiin/muihinkaan härpäkkeisiin. 

Tänä vuonna koronan vuoksi yksin Helsingissä (äiti pohjoisessa) ja lukuunottamatta kinkkua, laatikoita, viiniä + glögiä, mitään en aio laittaa. Nöpötän sohvannurkassa ja olen sangen tyytyväinen ylimääräisiin vapaisiin. 

F

Toivon puolestasi, että saisit munaa jouluna!

Vierailija
13/33 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N58 ei myöskään viitsi vaikkakin onhan ne koristeet ihan nättejä.

Vierailija
14/33 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se mukavaa kun yksinäistä pilkataan.

- ikisinkku m32

Vierailija
15/33 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka vuosi kun laitan jouluvaloja on nyt kun asun miehen kanssa.

Vierailija
16/33 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossamme on 24 asuntoa, ja minun, sinkkumiehen lisäksi ainoastaan kahdella parvekkeella on jouluvalot. Oliko muita paskayleistyksiä? 

Vierailija
17/33 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Kaikki pariskunnatkaan eivät laita mitään joulukoristeita ulos ja parvekkeille, eivät edes yksin asuvat naiset.

Yleensä lapsiperheissä laitetaan koristeluja eniten, koska lapsethan sitä joulua kaikkein halukkaimmin odottavat.

Olen sinkku nainen, enkä ole enää vuosikausiin laittanut mitään jouluvaloja parvekkeelleni, enkä asuntonkaan.

Olen aina jouluna lomalla ja matkustan pois.  Matkustan myös tänä vuonna viettämään joulua muualle.

Joululla ei ole minulle mitään muuta merkitystä kuin pitkä loma ja rentoutuminen työstä.

Sanasta sanaan samat sävelet!

t. sinkku N35

Vierailija
18/33 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juhli joulua joten en laita valoja. T sinkkunainen

Vierailija
19/33 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin asuva mies. Kaikki joulukoristeet ovat varastossa. Joinain vuosina olen innostunut kovastikin laittamaan joulua ja koristelemaan. Nyt on mennyt kaksi vuotta että ei vain ole huvittanut. Oma hommansa siinäkin että laittaa ja purkaa. Myöskin se että on joulun töissä laskee intoa, kun ei ole aikaa joulua viettää.

Vierailija
20/33 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla ette taatusti niitä näe.

T. Yksinäinen sinkkunainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme