Gallup - Vklp sex
Noniin, viikonloppu lähestyy ja tottakai alkaa väkisinkin sänkypuuhia miettimään.
Ajattelin ihan galluppina kysellä kuinka paljon seksiä harrastatte miehenne kanssa viikonloppuisin? Ja milloin, aamupäivällä, iltasaunan jälkeen?
Meillä 3-5 kertaa kun ei kerran viikolla ehditä omien iltavuorojeni Takia. Pysyy mieskin viikolla kotitöissä kiinni paremmin kun saa mitä haluaa loppuviikosta.
Kommentit (75)
Tyytyväinen oon jos kerran ees saisi
Mies
Lauantai-iltana saunan jälkeen pimeässä peiton alla. Se on kivaa, kannattaa kokeilla.
2 kertaa, la ja su iltana.
Muutkin mammat nyt vaan ukoilleen antamaan, niin voitte lastenhoitoa miehille sitten delegoida
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 10:45"]
Lauantai-iltana saunan jälkeen pimeässä peiton alla. Se on kivaa, kannattaa kokeilla.
[/quote]
Pihtari
ainakin kerran molempina päivinä, harrastetaan kyllä viikollakin lähes päivittäin seksiä
Kyllä taas huomaa ettei naisia mikään seksi kiinnosta kun eivät galluppiin vastaa
Mies Savosta
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 10:52"]
ainakin kerran molempina päivinä, harrastetaan kyllä viikollakin lähes päivittäin seksiä
[/quote]
Olen todella kateellinen. Tekisin vaikka kaikki kotityöt ja lahjat ostaisin jos noin olisi meilläkin
M
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 10:48"]
[/quote]
Pihtari
[/quote]
Miten niin?
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 11:02"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 10:48"]
[/quote]
Pihtari
[/quote]
Miten niin?
[/quote]
Ei oo pihtari kun edes antaa jollain tavalla.
Pihtari on se jos ei miehelleen koko viikonloppuna anna
N 27
Halukas mies pidetään onnellisena runsaalla seksillä.
Tänään ei jaksa mut jos huomenna mies innostuisi ottamaan aamulla keittiössä
Aamuisin, koska mies tykkää aamuseksistä ja multa ei oikein kiireisinä arkiaamuina heru. Täytyy sitten käyttää kiireettömät viikonloppuaamut hyväksi. Saatetaan kyllä päivällä tai illallakin vähän sekstailla, ainakin jos minä teen aloitteen. Arkisin meillä on seksiä ehkä joka toinen päivä, mutta viikonloppuisin enemmän
En anna niin saa rauhassa leffoja katella kun mies suuttuneena verstaassaan
Haluisin monta kertaa viikonloppuna mut ei avovaimo kummiskaan anna, turha yrittää
miekkonen 29
Kivasti rentouttaa kun mies heti huomenna ottaa hellästi aamulla ja tekee sitten aamiaisen
6 kertaa oli viime viikonloppuna, toivottavasti mies tekee saman tempun nytkin :)
Viimeksi sain seksiä yli vuosi sitten. Näillä mennään.
N36
Okei, mulla ei kyllä ole miestäkään.
Itseäni ei kiinnosta tippaakaan ja mies olen. Liian vaivalloista
Tilanne 0 mutta kaksi päivää jäljellä, en luovuta! :D
Mies parisuhteessa