Gallup - Vklp sex
Noniin, viikonloppu lähestyy ja tottakai alkaa väkisinkin sänkypuuhia miettimään.
Ajattelin ihan galluppina kysellä kuinka paljon seksiä harrastatte miehenne kanssa viikonloppuisin? Ja milloin, aamupäivällä, iltasaunan jälkeen?
Meillä 3-5 kertaa kun ei kerran viikolla ehditä omien iltavuorojeni Takia. Pysyy mieskin viikolla kotitöissä kiinni paremmin kun saa mitä haluaa loppuviikosta.
Kommentit (75)
Mun ei tee mieli oikeastaan ikinä mutta antaisin kyllä, jos miehelle kelpais sellanen seksi missä en oo ihan täysillä mukana (en silti ole mikään lahna silloinkaan vaan päin vastoin yleensä itse päällä). Mies vaan haluaa seksiä ainoastaan sillon kun mä oikeesti haluan seksiä. Kaipa mä yritän huomenna taas näytellä kiimaista että mies sais pillua edes joskus. Halukkaan näytteleminen vaan vituttaa aika helvetisti.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 18:55"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 12:49"]
Voi surkeus, mulla pimppi oli illalla märkänä mut ukko meni vaan nukkumaan :( Ihanaa ois jos olis viriili mies, kateeksi käy teitä kun munaa saatte päivittäin
[/quote]
Olisit sanonut sille, että tuu panee mun märkää pimppiä. Ei mies voi vastustaa tuollaista lausetta.
[/quote]
Kyllä voi, meillä ainakin vaikka märän pimpin tunkis naamaan kiinni.
[/quote]
No mun miehellä menis viimeisetkin himot jos sille tunkin pimpin naamaan, vaikka se on just sellainen mistä mies tykkää. Puhdas, pesty, hyvän tuoksuinen ja kiitoradalla varustettu.. Ei nuole, ikinä, sitten jos kinuan seksiä, niin jos ukkoa ei kiinnosta vastaus on: EI me miehet aina ajatella seksiä, blaablaablaa---.. :( Kaikki miehet, niin yhdenillanjutut, kuin suhteetkin, ennen AVIOMIESTÄNI [pitääkö täs ajatella et avioliitto toimii ehkäisyvälineenä, kuten marimekko-yökkäri] on nuolleet, himoinneet, nussineet jopa monta krt/pvä, meillä huippua on jos kerran vko.. :( Vituttaa niin lukea näitä juttuja joissa joku pihtaa, kun itse melkein maksaisin jos mua nussittais, nuoltais, alistettais, piiskattais, jnejnejne... Saatana!!!
Mies otti minut kaksi kertaa viikonloppuna. Sitä ei yleensä seksi kiinnosta, joten tuo oli tosi mahtavaa ja olin yhtä hymyä koko viikonlopun. :)
Voi surkeus, mulla pimppi oli illalla märkänä mut ukko meni vaan nukkumaan :( Ihanaa ois jos olis viriili mies, kateeksi käy teitä kun munaa saatte päivittäin
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 12:49"]
[/quote]
Olisit sanonut sille, että tuu panee mun märkää pimppiä. Ei mies voi vastustaa tuollaista lausetta.
Tiistaina tapaan salaisen rakkaan.iman ukon kans vuonna 2009 ed kerran seksiä.
Ei kyllä seksi paljon kiinnosta.
Johan se lapsikin on tehty, joten mitä sitä turhia vaivautumaan ja vaimoa vaivaamaan.
M33
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 11:09"]
En anna niin saa rauhassa leffoja katella kun mies suuttuneena verstaassaan
[/quote]
Aika julmaa toimintaa, minusta ainakin on kiva antaa aina kun mies haluaa, tulen itse iloiseksi kun näen mieheni saavan iloa ja nautintoa minusta.
Eli monta kertaa pannaan vklp aikana jos mies haluaa
Jos kokkaan,hieron,pesen pyykit,imuroin ja emäntä sattuu olemaan todella hyvällä tuulella niin ehkä 1 kerran irtoaa, mutta jos pahalla tuulella niin haukut tulee.. Ja seuraavan kerran saa yrittää taas viikon päästä
M 22
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 14:05"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 11:09"]
En anna niin saa rauhassa leffoja katella kun mies suuttuneena verstaassaan
[/quote]
Aika julmaa toimintaa, minusta ainakin on kiva antaa aina kun mies haluaa, tulen itse iloiseksi kun näen mieheni saavan iloa ja nautintoa minusta.
Eli monta kertaa pannaan vklp aikana jos mies haluaa
[/quote]
Niin minustakin on ihanaa kun saan tuottaa nautintoa, pihtaaminen ei kuulu parisuhteeseen!
Tässä parhaillaan naistani katson ja himoitsen mutta eipä tuo mitään anna..
Joka päivä, 3-5krt/pvä viikonloppuisin. Aamulla, päivällä, illalla, joskus keskellä yötäkin.
Viikolla harvemmin, 1-3 krt/pv.
Tänä aamuna jo alotettiin kun lapsi nukkui pitkään ja molemmat herättiin ajoissa, loppui 3,5 viikon selibaatti samalla, mies pihdannut... Toivonmukaan tänä vkl vielä heruisi!
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 14:38"]
Tänä aamuna jo alotettiin kun lapsi nukkui pitkään ja molemmat herättiin ajoissa, loppui 3,5 viikon selibaatti samalla, mies pihdannut... Toivonmukaan tänä vkl vielä heruisi!
[/quote]
Mihin nainen seksiä tarvitsee? Käyttää sitä vain vallankäyttövälineenä ja kiristää sillä ym...
Meillä on seksiä arkenakin 1- 2 kertaa vuorokaudessa. Viikonloppuna sitten ainakin 2 kertaa vuorokaudessa. Tuskin malta odottaa! Ja lapsia on meilläkin kaikenikäisiä. Jos haluaa seksiä, kyllä siihen aina aika ja paikka löytyy. Eikä muo haittaa, jos teini jotain kuulee. Seksi on luonnollinen asia ja se on hyvä teininkin ymmärtää.
Meillä näin:
Mun tekee mieli->teen kotityöt,hieron,kehun,suukottelen->yritän saada->minut torjutaan->alkaa vituttamaan->alkaa vonkaus-vaimoa alkaa vituttamaan->riita->sovintoseksi ja taas 2 päivän päästä sama alusta
Minulla ei ole kristallipalloa niin en tiedä. Toivottavasti edes kerran. Kun on noita lapsia tehty niin se ei aina ole haluamisista kiinni :)
Sääliksi käy niitä jotka pihtauksen uhriksi joutuvat
Jaa-a olisi niin ihanaa, kun seksiä olisi edes 2 kertaa viikossa. Viimeisen 3 kk aikana on ollut kerran. Minä en edes unelmoi, niin ei sitten satu niin paljon, kun mitään ei taaskaan tapahdu. Niin ja nainen olen ja rakastan seksiä!