Minkä vuoksi naiset haluaa aina takaapäin.
Ja lopuksi ottaa lasti pakaroilleen, selälleen ja niskaan? Johtuuko heidän kiihottumisensa tuollaisessa sessiossa siitä, että kokevat laukaisijan olevan kunnon ori, kun spermaa tulee valtavasti?
Kommentit (59)
En halua vaan sellaiset miehet haluaa joilla on ongelmia läheisyyden kanssa.
mahan roikkuminen miehen silmien edes vie halut. takapilllu toinrn
Vierailija kirjoitti:
Ööö, aha. Fakta on kuitenkin se, että laajan kyselytutkimuksen mukaan, joka julkaistiin iltiksessä, niin naisten sekä miesten ylivoimaisesti suosituin asento oli juurikin takaapäin. Eli suurimmalla osalla suomalaisia, miehet ja naiset mukaanlukien on sinun mukaasi ongelmia läheisyyden kanssa, mitä sitten ikinä tarkoitatkaan tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö, aha. Fakta on kuitenkin se, että laajan kyselytutkimuksen mukaan, joka julkaistiin iltiksessä, niin naisten sekä miesten ylivoimaisesti suosituin asento oli juurikin takaapäin. Eli suurimmalla osalla suomalaisia, miehet ja naiset mukaanlukien on sinun mukaasi ongelmia läheisyyden kanssa, mitä sitten ikinä tarkoitatkaan tuolla.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000007631610.html
Tuolla 10000 vastannutta lempiasennoistaan, antaa edes jonkunlaisen kuvan, että aika haluttu asentohan tuo on.
Minulle takaapäin on ehdottomasti suosikki asento, tämä on asento jossa saan orgasmin ilman klitoriksen hyväilyä, muissa asennoissa se ei ole onnistunut. Jotenkin hivenen tuhma tunne tuosta, ja kaikki ohjat miehellä, nautin miehen käsistä lantiollani suuresti, tuo jo tuo valtavasti lisää kiihkoa.
Nainen 40 kirjoitti:
Minulle takaapäin on ehdottomasti suosikki asento, tämä on asento jossa saan orgasmin ilman klitoriksen hyväilyä, muissa asennoissa se ei ole onnistunut. Jotenkin hivenen tuhma tunne tuosta, ja kaikki ohjat miehellä, nautin miehen käsistä lantiollani suuresti, tuo jo tuo valtavasti lisää kiihkoa.
Onnea miehellesi, sinä pikku "tuhmeliini" grrrr. M55
Se että jossakin ip lehden kyselyssä takaapäin on jonkun marginaaliporukan ja puutteessa olevan suosikkiasento ei tarkoita että se oikeasti olisi.
T. läheisyysongelma miehistä kirjoittanut
Vierailija kirjoitti:
Se että jossakin ip lehden kyselyssä takaapäin on jonkun marginaaliporukan ja puutteessa olevan suosikkiasento ei tarkoita että se oikeasti olisi.
T. läheisyysongelma miehistä kirjoittanut
Koita nyt ymmärtää, että virhemarginaali on 1-2 % tuolla edellä mainitulla otannalla. Vaikka sä et ennen olisi tykännytkään tuosta asennosta, niin varmasti tykkäisit, jos setä ottaisi tuollaisen kiukuttelija polvelle, läpsisi pakarasi punaiseksi ja ottaisi sut takaapäin ja tulisi pohjaan saakka antaen sinulle useita orgasmeja.
No, mehän kuitenkin ollaan eläimiä, joten saattaa siinä olla evoluutiollakin jotain tekemistä. Primitiivinen alisteisuus.
On se vaan niin jotenkin rietasta ja tuhman oloista olla siinä oikein tyrkyllä. Peppu tarjolla ja miehellä kaikki ohjakset käsissään. Kiihottaa ajatuskin, minulla toimii ainakin antaa naida takaa.
Vaimo 42
Vaimo ei ole tykännyt takaapäin koskaan, eikä saanut siten orgasmejakaan. Nelinkontin bannassa, koska kalu puskee liian kovaa pohjaan, eikä tykkää edes puolisääreen naimisesta. Muutenkin tuntuu, että korkea häpykumpu painaa pillun jotenkin littuun joten paksu kalu kiilaa ja puristuu liian kapeaan reikään. Vaimo mahallaan tyyny lantion alla jalat yhdessä onnistuu ja sitä käytetään minun mieliksi. Samoin vaimo päällä selin minuunpäin istuminen onnistuu vaimon säädellessä itse kalun uppoamista. Tämäkin asento minua varten jos muuten on mälli tiukassa. Mutta nää on näitä isokaluisen rajoitteita minkä kanssa pitää oppia elämään.
M62
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ei ole tykännyt takaapäin koskaan, eikä saanut siten orgasmejakaan. Nelinkontin bannassa, koska kalu puskee liian kovaa pohjaan, eikä tykkää edes puolisääreen naimisesta. Muutenkin tuntuu, että korkea häpykumpu painaa pillun jotenkin littuun joten paksu kalu kiilaa ja puristuu liian kapeaan reikään. Vaimo mahallaan tyyny lantion alla jalat yhdessä onnistuu ja sitä käytetään minun mieliksi. Samoin vaimo päällä selin minuunpäin istuminen onnistuu vaimon säädellessä itse kalun uppoamista. Tämäkin asento minua varten jos muuten on mälli tiukassa. Mutta nää on näitä isokaluisen rajoitteita minkä kanssa pitää oppia elämään.
M62
Vaikka olis metrin kalu ni joka asennosta pystyy naimaan😅 harva kait sitä takaapäin saa jyskyttääkkään huoletta pohjaan asti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M62Vaikka olis metrin kalu ni joka asennosta pystyy naimaan😅 harva kait sitä takaapäin saa jyskyttääkkään huoletta pohjaan asti
Niin sitä voisi kokematon luulla. Ei pysty edes poikittain naimaan, kun paksuus aiheuttaa ongelmaa. Sitä naidaan just ja vai niissä asennoissa jotka pillussa tuntuu hyvälle, eikä pahalle. Kaikenlaisia on kokeiltu, toisella pieni toisella suuri.
M62
Miehellä on rahaa ja helvetin iso kalu mutta naama kun Uuno Turhapurolla. Mutta ei saa laueta muualle kun kondomiin taikka jos haluaa panna ilman kumia niin menee sitten hoitamaan loput vessaan.
Vierailija kirjoitti:
M37 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa koskaan takaapäin mutta saatan ehdottaa sitä miehelle, koska laukeaa siinä nopeiten ja asento selvästi kiihottaa häntä. Ottaa lanteista kiinni ja painaa menemään, laukeaa melko pian.
Kukapa mies ei laukeaisi. Kyllä se miehenä täytyy sanoa, että paras asento se on jo visuaallisessakin mielessä. Itse naimisissa tuollaisen sporttihirmun kanssa, niin onhan se upea näky, kun treenattu piukea peppu on pystyssä. Hän kun on vielä pienikokoinen ja itsellä ei ihan pienimmästä päästä kait sekään (18cm) saa aikaan upean kontrastin, jolloin se omakin kalu näyttää kieltämättä isolle. Hän kyllä tykkää myös takaapäin asennosta ja joskus laukeaakin näin. Yleensä se orgasmi on jo tässä vaiheessa hänelle hoideltu muuten.
Just joo, sitten se hikinen, huonosti pyyhkäisty pakoputkenpää alkaa työntämään hajua, niin kyllä nalli pamahtaa.
No mikä vika siinä on? Sitåhän te miehet himoitsette. Kummasti muka vauvan kakkavaipan vaihto yököttää mutta sitten toisaalta ollaan valmiita työntämään oma penis sinne ulosteen sekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
8
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000007631610.html
Tuolla 10000 vastannutta lempiasennoistaan, antaa edes jonkunlaisen kuvan, että aika haluttu asentohan tuo on.
Tuo takaapäinhän on nykyään monelle parille ainut asento joka jotenkin onnistuu kun mies tai nainen päällä on vaikeaa ja varsinkin mies päällä aivan mahdoton asento johtuen miehen isosta mahasta.
Meillä lempparini on ehdottomasti tästä vähän muunneltu. Lauettuani ensimmäisen kerran hän ottaa pättäväisesti "ohjakset" käsiinsä ja tietää, että kiihotun siitä kun vähän kovakouraisesti kääntelee ja komentelee minua. Ei mitään hipsuttelua tai turhia kyselyitä siitä, miltä tuntuu tai tykkäänkö siitä tai tästä.
Iso tyyny lantioni alle ja painaa minut siihen sängylle vatsalleni, ranteista tiukka ote siihen pääni ylle ja nai oikein kunnolla omaa miehen kiimaansa minuun...ai että nautin siitä turvallisesta avuttomuuden tunteesta. Joskus tiukka ote niskasta tai hiuksista ja ottaa oman nautintonsa puhisten korvaani härskejä juttuja.
Panorouva43
Jos minun olisi pakko myydä seksiä tai harrastaa muusta syystä seksiä miehen kanssa jota en halua tai joka suorastaan jopa ällöttää minua, niin haluaisin mieluiten takaapäin nk. doggystylessä, koska siinä asennossa ei ole mitään intiimiä enkä edes näe miestä.
Toinen hyvä asento olisi minä päällä selin mieheen, koska siinäkään ei tarvitsisi nähdä miestä eikä koskea muutoin kuin sukupuolielinten välityksellä.
N28
Olen nainen ja minusta takaapain asento jotenkin ihanan syntinen ja kiihottava ja sytyttää minut parhaiten.